Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G - Reviews

32 GB opslag
Resolutie
2048 x 1536 pixels
9,7 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 189 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G op Kieskeurig.nl.

8,9

Anoniem 04-03-2019

Snel en mooi tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

De samsung galacy tab S2 is mooie snelle tablet die makkelijk te gebruiken is. Binnen 15 minuten lan je er mee aan de slag. De tablet ligt goed in de hand en is makkelijk te bedienen.

Top aankoop!

Gerard en Remy 23-01-2019

Van Medion naar Samsung een geweldige stap vooruit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

Omdat mijn drie jaar oude Medion tablet telkens haperde en ik heb gekozen voor de kwaliteit van Samsung

Anoniem 12-01-2019

Heerlijke tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

Onlangs dit tablet aangeschaft. Hij is dun, heel licht en ligt goed in de hand. De scherm is prima en de tablet reageert snel. Hij voldoet aan alle verwachtingen waaraan een Samsung apparaat dient te voldoen.

Bertus 844 10-01-2019

Bijzonder mooi beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

3 weken geleden deze tablet gekocht. In de winkel keuze uit meerdere types en modellen. Uiteindelijk gekozen voor deze mede door het mooie beeld kwaliteit. Nu een paar weken in gebruik en alles naar volle tevredenheid.

PimAJ 10-01-2019

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

Voelt kwalitatief goed aan, gebruiksvriendelijk en vooral een goede prijs kwaliteit verhouding. Standaard wel bizar veel meldingen, dit kun je wel makkelijk uitschakelen. Goed apparaat voor een lage prijs.

JolandaV 09-01-2019

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

Vorige maand gekocht voor mijn partner. Super tevreden mee. Het beeld super scherp. Mooi formaat en super snel. Met al vooraf ingestelde installatie aangeschaft. Appeltje eitje om hem verder in te stellen. Hij gebruikt hem dagelijks. Goede wifi ontvangst ook!

Iloon 09-01-2019

Tablet s2

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

Ik heb de tablet vorige maand gekocht en hij bevalt goed tot nu toe. Ik heb nog niet alle mogelijkheden gebruikt maar het lijkt erop dat hij aan de verwachtingen voldoet.
Hij is licht en dun en ziet er qua uiterlijk prima uit en daardoor erg handzaam.

Crissy66 08-01-2019

Nog mooier dan in de winkel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

In de winkel was ik al snel weg van de het mooie en duidelijke beeld van de Galaxy Tab S2. Nu ik er thuis gebruik van maak merk ik dat het beeld nog mooier is dan in de winkel.
Ook de snelheid van de tablet is perfect.
Kortom fantastische tablet voor een goede prijs!

Barbara1970 08-01-2019

Top tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

Vorige maand gekocht en ontzettend blij. Mooi design.
Heb er gelijk een samsung hoes bij gekocht. Ook zeker aan te raden!

Evle 07-01-2019

Samsung gewoon goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

Ik ben al jaren trouwe Samsung fan nu weer een extra tablet aangeschaft. Ook deze voldoet weer prima. Mooi scherm met duidelijke kleuren en wat hogere resolutie.

nelleke 03-01-2019

Handige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

Onze kinderen (9 en 10 jaar) hebben voor deze tablet gespaard. Eindelijk was het zover en nu mogen ze af en toe hun eigen spel spelen. Heel fijn en ze zijn er echt heel blij mee!

Rooky 03-01-2019

prima product

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

Ik heb nu een derde tabs2 aangeschaft, thuis en voor opa/oma - allen zijn wij ervan overtuigd dat het een goed product is tegen een goed prijs. de eerste nu 3 jaar in bezit werkt (ook batterij) nog perfect.

Mark891113 01-01-2019

Snel, duidelijk en eenvoudig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

Ideale tablet voor als je niet al teveel geld wilt uitgeven. Hij werkt prima! Hij is snel, dun en erg gebruiksvriendelijk! Al met al een mooie tablet voor een mooie prijs.

Anoniem 01-01-2019

Design voorbeeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

Vormgeving, snelle dataverwerking, prachtig beeldscherm, aanbevole aan schoonzoon die er gelijk ook een heeft besteld

2011george 31-12-2018

Top presterende tab

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

snelle tab voor het verwerken vab documenten en films bekijken.
Uistekend prijs-kwaliteitsverhouding.

Anoniem 30-12-2018

Hele fijne lichtgewicht tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

Afgelopen kerst deze tablet cadeau gekregen: wat een ontzettend fijn en gebruiksvriendelijk apparaat is dit! Ik was al in het gelukkige bezit van een Samsung gsm, en deze tablet is een fijne aanvulling hierop. Het installeren ging erg eenvoudig en dankzij de compatibiliteit met m'n Samsung gsm werden ook direct al m'n Apps op de tablet overgezet! De batterijduur is ook perfect: sinds 25 december slechts 1x volledig opgeladen en de batterij indicator geeft nu nog 22% aan! Kortom: een echte aanrader!

Jongerhuis 30-12-2018

Snelle en handige tablet voor op reis

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

We hebben deze tablet nu voor de tweede maal gekocht, omdat we zo blij waren met de eerste! Hij is snel, gebruiksvriendelijk en licht, waardoor hij ook ideaal is voor het gebruik door onze kinderen.

Josette 30-12-2018

Héél mooi beeld en de kleuren zijn heel mooi fel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

Ik heb deze tablet gekocht en hij reageert heel snel bij aanrakingen en het geluid is erg goed en de oplaadtijd is lekker snel.

Anoniem 30-12-2018

Fijn apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

Nooit een tablet gewild, toch overstag gegaan. Fijn apparaat, helder beeld, werkt snel, reageert goed op touch. Wel even wennen hoe dun de tablet is, voelt wat eng aan in hetg begin.

Kortom, ik wil niet meer zonder TABLET!

C Zwaan 30-12-2018

Een absolute aanrader

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / goud / 32 GB / 4G

Mijn zoveelste Samsung tablet over de jaren heen. Altijd zeer tevreden, zelden problemen. Nu één voor mijn vrouw gekocht. Prachtig dun en licht gewicht en voor een zeer aantrekkelijke prijs top kwaliteit.