Asus ZenPad Z500M-1H012A 64 GB / grijs, titanium - Reviews

64 GB opslag
Resolutie
2048 x 1536 pixels
9,7 inch scherm

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Graspol61 29-03-2017 Product paar dagen in bezit

Duidelijk groot scherm, snelle verwerking en groot opslag.

Asus is ene goed en degelijk merk. Product is heel snel met schitterend scherm en goed geluid.
Wat erg prettig is veel geheugen en grote opslag voor apps en foto's film .
Snelheid met wifi is ook heel goed .

Pluspunten

• Bouw
  • Scherm
  • Snelheid
  • Opslag ( 64 GB)

Minpunten

• Geluid van één kant

L. van Bekkum 07-03-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig beeld en super veel geheugen

Deze tablet vervangt een al wat oudere Samsung tablet. Hoewel ik nog bezig ben met de zaken te ordenen en nieuwe mogelijkheden te verkennen, is de eerste ervaring met de ZenPad zeer positief.
Natuurlijk heeft de techniek in de afgelopen 4 jaar niet stil gestaan en dat is te merken.
Maar wat m.n. als positief ervaren wordt is dat de, bij Samsung, grote hoeveelheid vooraf geïnstalleerde apps en die je nooit gebruikt, bij ASUS afwezig zijn; hier kan je zelf kiezen.

Pluspunten

• Grote geheugen capaciteit
  • Prachtig scherm
  • Snelheid
  • Goede camera's

Minpunten

• Keuze van hoes, m.b.t. camera aan achterzijde

Gsp 27-10-2016 Product paar weken in bezit

Tablet met mooi scherm maar met problemen

De eerste Asus Zenpad 3s 10 (Z500) was na 1 dag gebruik reeds defect. Het ganse scherm stond vol met fel gekleurde lijnen als je de tablet langer dan een paar uur gebruikte. Om hem opnieuw te gebruiken moest je wachten tot de batterij leeg was. Na je de tablet opnieuw had opgeladen kon je terug een paar uur werken vooraleer het probleem terugkwam.
Gelukkig was omruilen geen enkel probleem. Na 2 weken werken met het nieuwe exemplaar beginnen er problemen op te treden met het geluid. Dit valt soms gewoon weg.
Ik heb contact gehad met Asus. Buiten het terugsturen van een standaardmailtje konden ze weinig doen. Ik heb al lang spijt van mijn aankoop. Voor mijn geen Asus produkten meer...

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Mooie behuizing; alluminium

Minpunten

• Geluid valt weg
  • Slechte support Asus
  • Zwakke batterij