Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / zwart / 32 GB - Reviews

32 GB opslag
Resolutie
2048 x 1536 pixels
8 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / zwart / 32 GB op Kieskeurig.nl.

Flowers 31 08-08-2018

Onduidelijke en selectieve cashbackactie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / goud / 32 GB

Op 13 juli een tablet Samsung S2 gekocht bij Belsimpel voor € 313,- het voordeligst bij hen overige aanbieders € 349,-.
Op 15 juli bij Samsung mij aangemeld voor een cashback actie van € 50,- , waarbij op 25 juli aan mij dit bedrag werd toegezegd. Op 2 augustus intrekking van toezegging van € 50,- door Samsung.
Naar thans blijkt is het toestel van een Eancode en leverancier die niet in aanmerking komen en die worden uitgesloten van deze actie. Op de website van Samsung is geen duidelijke verwijzing naar uitsluitingen van code noch leverancier. Ik heb hier Samsung op aangesproken dat er sprake is van gedwongen winkelnering, wat bij wet is verboden alsmede kartelvorming over de verkoopprijs, hierop is gereageerd met: “ga naar uw leverancier”. Het is voor mij duidelijk dat de Samsung niet universeel en transparant is in haar marketinguitingen en lak heeft aan regelgeving en consument.
Overigens is dit de 4de keer dat ik bij Samsung een negatieve ervaring op doe, derhalve beoordeel ik de aftersales van Samsung als slecht.
Reactie van Belsimpel, kopen in met hoge kortingen die zij verwerken in de verkoopprijs, stellen dat zij aangeven op de website dat bepaalde acties zijn uitgesloten, hier was geen sprake van. Al met al ook hier teleurgesteld.

Pluspunten

• goed apparaat

Minpunten

• slechte aftersales
  • misleidende website cashbackactie
  • gedwongen winkelnering
  • kartelafspraken verkoopprijs

bert2004 12-01-2019

Gezien de prijs die bij Belsimpel veel lager ligt dan bij andere aanbieders kan je ervan uitgaan dat je met een product te maken heb wat niet specifiek voor de Nederlandse Markt is bestemd, maar een EU model is. Dit wil niet zeggen dat we met een minder product te maken hebben, maar puur de inkoop van de winkel die zijn product langs andere kanalen verkrijgt.
Het zou niet fraai zijn voor anderen dat jij en een EU product koopt met een lagere verkoopprijs en daar ook nog eens een cashback over krijgt.
Zelf begrijp ik het hele cashback verhaal niet, want je kan een product hierdoor minder snel aanschaffen door de hoge aanschafprijs, ook al krijg je later het geld terug. Nu zult u zeggen, wat is 5 tientjes, maar op een tv kan dit al gauw 300 tot 500 Euro zijn.

Yusuf 16-01-2016

Prima toestel en ligt ook lekker in de hand. Het is bijna een grote telefoon. Ook een prachtige camera (voor een tablet). Helaas lukt het mij niet om te whatsappen op de tablet. Dat vind ik het enige nadeel.

T.J. 02-08-2016

In de Appstore kun je WhatsTablet downloaden, deze app synchroniseerd heel eenvoudig WhatsApp op je telefoon met je Tablet. Je hoeft alleen even een barcode te scannen met je telefoon en je kunt gewoon whatsappen op je tablet. Werkt heel goed.

anoniem 16-12-2015

een hele goede tablet lichtgewicht goede aankoop super snel helder beeld veel geheugen een perfecte tablet voor mij

Saartje 01-09-2018

Fijne tablet, niet zwaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / wit / 32 GB

Het is een fijne tablet met een groot geheugen. Mooi en scherp beeldscherm, super snel, eenvoudig om in te stellen en mee te werken. Aan te bevelen.

mopie 02-09-2018

Staat bij jou de spaarmodus uit of aan? Ik haal met spaarmodus aan en wifi uit in slaapstand maar maximaal 6 uur.

D.Verhoeven 22-01-2018

Niet verder zoeken, dit is zo fijne tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / wit / 32 GB

Prachtig scherm, heel handig in gebruik en overzichtelijk. Ik was echt een Apple gebruiker, maar ik vind deze tablet prettiger in gebruik! Ik ben echt aan het genieten van dit product.

Pluspunten

• scherm
  • gewicht
  • gebruiksvriendelijkheid

Tiziana 21-01-2018

Scherp beeld, makkelijk in gebruik en goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / wit / 32 GB

Mijn oude Samsung was helaas overleden. Ik heb voor dit model gekozen, omdat dat dit model volledig aan mijn wensen voldoet. Ik kan mailen, social media, filmpjes kijken en handige maat voor in mijn handtas. Verder kon ik makkelijk mijn gegevens van mijn oude Samsung overzetten. Daarnaast klopte de prijs ook nog.

Pluspunten

• Formaat
  • Scherp scherm
  • Vingerafdruk herkenning
  • Werkt vlot

Minpunten

• Geen to nu

Martijn 30-12-2017

Een groot scherm en toch licht in gewicht.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / goud / 32 GB

Ik was opzoek naar een tablet die goed aansluit bij mijn telefoon, deze gevonden in de Samsung S2. Gebruiksvriendelijk in gebruik, licht in gewicht en groot in beeld. Nu een week in gebruik en voldoet uitstekend. Netflix, KPN online tv, geen probleem voor de S2.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Groot scherm
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Prijs.

Milly 28-11-2017

Heel fijne tablet, met snelle 4G, lange accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / goud / 32 GB / 4G

Deze tablet heeft alles wat ik wilde, compact, compleet met Wifi en 4G en groot intern geheugen. Verder nog uitbreidbaar met SD-kaart en voorzien van nieuwe OS.

Pluspunten

• compact
  • mooie vormgeving

Minpunten

• nog niet gevonden

T.Rietdijk 10-02-2017

Fijn helder en groot beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / goud / 32 GB / 4G

Dit artikel heb ik gekozen omdat mijn vorige tablet ook een Samsung was en me best is bevallen,maar hij was ouden zwaar. Deze is veel lichter en ook sneller. Ik ben er heel blij mee en hij werkt fantastisch. Een aanrader.

Pluspunten

• Licht, helder scherm, snel.

R. de Boer 18-01-2017

Toch wel erg handig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / wit / 32 GB

De TAB S2 na goede recensies aangeschaft voor de vakantie(s). Toch wat handelbaarder dan een laptop en uitgebreidere mogelijkheden (excel word etc.) dan een smartphone. Ook erg makkelijk op de bank en even mee in de tas.
In geval er geen WIFI is gebruik ik mijn telefoon als hotspot werkt prima

Pluspunten

• Formaat
  • Beeldkwaliteit
  • snelheid (opstarten en mee werken

Michèl B. 19-10-2016

Deze tablet is licht in gewicht, snel en mooie heldere kleuren.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / zwart / 32 GB

Dankzij het amoled beeldscherm is deze tablet helder en mooi van kleur. Lekker snel navigeren binnen in de aps, websites en aplicaties dankzij een goed geheugen opslag van 32GB en de 3GB intern systeem geheugen gecomplemteerd met een octa core hart, is dit een juiste keuze voor alledaags en zakelijk gebruik. Ik ben er blij mee.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Cora 06-10-2016

Een geweldige Tab

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / zwart / 32 GB

Ik vind het een geweldige Tab voor zijn beeld en snelheid is uitstekend en daarom een echte aanrader

John 01-10-2016

mooie samsung tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / zwart / 32 GB

ligt goed in de hand, niet zwaar, dun toestel, batterij gaat lang mee, super goed beeld. Ik ben er zeer te vrede over.

Herman 30-09-2016

Snelle en zeer mooi display

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / zwart / 32 GB

Deze tablet in de opvolger van mijn oude Samsung tablet, stukken sneller, mooie vorm, licht, batterij gaat lang mee, groot werkgeheugen, werkt met zonlicht stukken beter, genoeg ruimte voor al mijn apps

Pluspunten

• Display
  • Ligt
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Zou best goedkoper mogen

Abdullah 15-09-2016

super camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / zwart / 32 GB

mooi product snel end handig design is super mooi Ik Ben heel tevreden de camera is zeer scherp is handig om mee te nemen

Truus 02-09-2016

Goede accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / zwart / 32 GB

Heel fijn tablet wat zeer snel werkt en een heel fijn beeld waar de kleuren mooi op uitkomen de tablet is zeer licht en licht ook lekker in de hand ook is de start proceduren erg snel en het lijkt dat de ontvangst ook beter is dan mijn vorige tablet . Al met al een zeer goede aankoop.

Pluspunten

• Licht goed in de hand
  • Zeer snel interneten
  • Groot geheugen

SKAS2 21-08-2016

Zeer licht, compact en scherp

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / zwart / 32 GB

Op dit moment geef ik een 10, omdat ik het apparaat pas 1 dag heb en nog bezig met installeren van alles.
Overzetten van data van het oude Samsung Tablet naar het nieuwe verliep heel gemakkelijk en soepel via Samsung Smart/Switch app (gratis te downloaden op de Playstore). Dit tablet is super licht! Het is iets korter en iets breder maar een stuk dunner dan Samsung Galaxy Tab 4.
Misschien door het type scherm, maar het is super helder en scherp ondanks dat de icoontjes en lettertjes kleiner zijn dan Tab 4. Ik ben dus positief verbaasd.
Ik raad het zeker dit product aan!

Pluspunten

• zeer licht van gewicht
  • compact
  • scherm erg scherp
  • overzetten data makkelijk
  • snelle opstart

Minpunten

• accu duur

SKAS1 21-08-2016

Zeer licht, compact en scherp

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / zwart / 32 GB

Ik raad het zeker dit product aan!

Pluspunten

• licht gewicht
  • compact
  • zeer dun
  • scherp/helder

Minpunten

• nog niet gevonden

Tjalling 21-08-2016

Perfecte vervanger voor mijn Note 8

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / zwart / 32 GB

Lang gezocht naar een vervanger van mijn Note 8. Die het 3 jaar echt uitstekend heeft gedaan. Na het uitpakken viel direct het geringe gewicht en de minimale dikte van de tablet op, tocht voelt hij stevig aan. Het opstarten gaat redelijk snel en laat dan een haarscherp beeld zijn. Hierna met diverse accounts ingelogd en met Smart-switch alle verdere gegevens van de oude tablet overgezet. De laatste updates van Android Marsmellow werden ook automatisch geinstalleerd.
Hierna de tablet uitvoerig uitgeprobeerd. Ben tot nu toe zeer tevreden en onder de indruk van de goede kwaliteit en degelijke afwerking.

Pluspunten

• Heldere scherm
  • Compacte formaat
  • Goede accuduur
  • Goede camera

Collin 16-08-2016

Klein formaat scherp scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / zwart / 32 GB

Voor het vervangen van mijn voorgaande tablet was ik opzoek naar iets nieuws. Ik kwam uiteindelijk op de keuze tussen de s2 van 8" en 9,7". Voor mijn doeleinden ben ik blij dat ik voor de 8 ben gegaan. Met de samsung bookcover erbij kan ik deze precies een plaatsje geven op het aanrecht of is het makkelijk deze achter de tv er nog even bij te pakken. Het scherm is erg helder en scherp. Verder is het een lichtgewicht tablet met super prestaties. Het enige wat mist is de trilfunctie.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • scherp en helder scherm
  • optionele bookcover

Minpunten

• trilfunctie