Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / wit / 32 GB

Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zwart / 32 GB
8,9 (199)

8,8 (287)
Bekijk alle Tablets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / wit / 32 GB op Kieskeurig.nl.

Yusuf 16-01-2016

Prima toestel en ligt ook lekker in de hand. Het is bijna een grote telefoon. Ook een prachtige camera (voor een tablet). Helaas lukt het mij niet om te whatsappen op de tablet. Dat vind ik het enige nadeel.

T.J. 02-08-2016

In de Appstore kun je WhatsTablet downloaden, deze app synchroniseerd heel eenvoudig WhatsApp op je telefoon met je Tablet. Je hoeft alleen even een barcode te scannen met je telefoon en je kunt gewoon whatsappen op je tablet. Werkt heel goed.

anoniem 16-12-2015

een hele goede tablet lichtgewicht goede aankoop super snel helder beeld veel geheugen een perfecte tablet voor mij

Saartje 01-09-2018

Fijne tablet, niet zwaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / wit / 32 GB

Het is een fijne tablet met een groot geheugen. Mooi en scherp beeldscherm, super snel, eenvoudig om in te stellen en mee te werken. Aan te bevelen.

mopie 02-09-2018

Staat bij jou de spaarmodus uit of aan? Ik haal met spaarmodus aan en wifi uit in slaapstand maar maximaal 6 uur.

D.Verhoeven 22-01-2018

Niet verder zoeken, dit is zo fijne tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / wit / 32 GB

Prachtig scherm, heel handig in gebruik en overzichtelijk. Ik was echt een Apple gebruiker, maar ik vind deze tablet prettiger in gebruik! Ik ben echt aan het genieten van dit product.

Pluspunten

• scherm
  • gewicht
  • gebruiksvriendelijkheid

Tiziana 21-01-2018

Scherp beeld, makkelijk in gebruik en goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / wit / 32 GB

Mijn oude Samsung was helaas overleden. Ik heb voor dit model gekozen, omdat dat dit model volledig aan mijn wensen voldoet. Ik kan mailen, social media, filmpjes kijken en handige maat voor in mijn handtas. Verder kon ik makkelijk mijn gegevens van mijn oude Samsung overzetten. Daarnaast klopte de prijs ook nog.

Pluspunten

• Formaat
  • Scherp scherm
  • Vingerafdruk herkenning
  • Werkt vlot

Minpunten

• Geen to nu

R. de Boer 18-01-2017

Toch wel erg handig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / wit / 32 GB

De TAB S2 na goede recensies aangeschaft voor de vakantie(s). Toch wat handelbaarder dan een laptop en uitgebreidere mogelijkheden (excel word etc.) dan een smartphone. Ook erg makkelijk op de bank en even mee in de tas.
In geval er geen WIFI is gebruik ik mijn telefoon als hotspot werkt prima

Pluspunten

• Formaat
  • Beeldkwaliteit
  • snelheid (opstarten en mee werken

Evelien 07-01-2016

Nog maar kort in gebruik dus nog geen volledig beeld maar tot nu toe zeer tevreden!
Scherm nog niet kunnen gebruiken in de zon/buiten maar beeldscherm binnen zeer duidelijk.
Start zeer snel op en fijn/duidelijk in gebruik.

Philippe 03-01-2016

Belden zijn heel scherp, mooi design. Ik kan niet veel meer zeggen, ik heb dit apparaat alleen een paar dagen geleden gekocht.

John Prins 01-01-2016

Supersnel tablet, zeer scherp beeld en heel licht qua gewicht. Met de Smartswitch functie is het heel makkelijk de inhoud het oude Samsung tablet over te zetten naar de nieuwe.

Gerardo 28-12-2015

This is a really good tablet, it is light but resistant really fast and easy to use, you can edit documents play games and movies really amazing

Curtis 25-12-2015

Prachtig model dat echt ontzettend licht is. Het beeldscherm is ook van topkwaliteit, je ziet het verschil met andere tablets. Een aanrader!

willem 25-12-2015

Fijne tablet, de stap kleiner van 9.7 naar 8.0 door de hogere resolutie geen probleem. Home button en nieuwe beeldverhouding wennen erg snel en geen belemmering. Een juiste keuze op dit moment.

valentino 10-12-2015

Hele fijne tablet mooi scherm duidelijk. Is makkelijk lang te houden in één hand door dat de tablet heel licht is.

Bob 08-11-2015

Snel en lekker handzaam, goede kwaliteit en gebruik de GPS voor een super navi systeem. Lekker makkelijk meenemen voor onderweg