Samsung Galaxy Tab A 7,0 inch / zwart / 8 GB / 4G

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 131 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A 7,0 inch / zwart / 8 GB / 4G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Dion 09-09-2016

goede accuduur goed qualiteit scherm

ik vind het een goede tablet het scherm is niet te groot niet te klein en hij heeft een hele goede accu.

Pluspunten

• accu

Bas 08-09-2016

Samsung TAB A

Ideale tablet voor mijn dochter, goed scherm, handige bediening en goede batterij.
Wifi bereik is prima.
De kwaliteit die je van een Samsung verwacht ook al is dit geen vlaggenschip.

Nes 06-09-2016

Prettig laag gewicht voor een reismaatje

Nog maar één dag in huis (na de overstap van de Tab 2 7" naar deze Tab A6 7") en meteen al onder de indruk van het prettig lage gewicht. De tablet gaat mee als reismaatje op fietsreizen en dan zijn afmeting en gewicht belangrijk. Daarnaast is het ook een voordeel dat de accu een zo veel grotere capaciteit heeft en het scherm van uitstekende kwaliteit is.
Zeker een aanrader voor als je een klein formaat tablet verkiest.

Pluspunten

• helder scherm
  • laag gewicht

Truus 06-09-2016

mooi toestel

mooie vormgeving snelle processor. gemakkelijk te bedienen en lijkt in gebruik veel op een Samsung GSM

Pluspunten

• snel
  • mooi

Roy 05-09-2016

Mooi aparaatje

Werkt zeer goed met Android marshmallow erop. Is zeer snel, mooi beeldscherm en geheugen is goed. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Accuduur
  • Resolutie
  • Snelheid
  • Schermgrootte

Minpunten

• Camera
  • Speakers aan onderkant

Rene 05-09-2016

Goede prijs/kwaliteit

Deze tablet heeft een goed en groot scherm. Hij werkt prima, de apps laden snel en hij is (nog) niet vastgelopen de afgelopen 2 dagen. De accu laadt wat langzaam op (via usb), maar daarentegen kun je er wel lang mee doen. Goede aankoop!

Janpieter Corbeek 02-09-2016

Prima keus

Een mooie vervanger voor mijn verouderde Samsung. Hij werkt zeer snel. Scherp beeld en met de handige magnetische cover van Samsung zeer goed te gebruiken.

patrick 02-09-2016

mooi scherm, duidelijk beeld, erg handzaam model

goede vervanger voor mijn note 2014 edition. Nadeeltje is wel de erg korte laadkabel. Die van de note is een stuk langer! Wel een stuk sneller dan de note, handzamer. Mooi duidelijk beeld!

Pluspunten

• handzaam
  • snel
  • mooi beeld

Minpunten

• korte laadkabel
  • geen oordopjes
  • weinig hoesjes

LvZ 02-09-2016

Mooi helder scherm, snelle opstart.

Mooie tablet, goede camera, helder beeld.
Moest even wennen aan het andere formaat maar het went snel.

Jor 01-09-2016

Goed tablet voor die prijs

Goede prijs/kwaliteit verhouding, ligt goed in de hand, perfect voor onderweg. Makkelijk te installeren als je al een google account hebt. Zitten standaard een paar apps op die je op weg helpen zodat je gelijk kan starten.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit

un_altra_vita 01-09-2016

Snelle tab

Mooie uitvoering, zeer snelle tab de Samsung Galaxy tab A.. licht lekker in de hand...werkt prima!
Ben er zeer tevreden over!!

Iris 01-09-2016

Goed scherm en accuduur

Goed solide product dat soepel werkt. Accu gaat ook lekker lang mee.
Echter laat de hardware bij teveel open applicaties wat te wensen over en hapert een klein beetje. Dit is echter pas het geval bij eigenlijk ongebruikelijk veel open applicaties en dus niet echt heel relevant.
Tevens is 16 GB te weinig

Al met al: Soepel, solide en lang meegaand apparaat.

Pluspunten

• Accu
  • Solide bouw
  • Soepel

Minpunten

• Hardware kan beter
  • 16 GB

Arthur 01-09-2016

Groot, snel en niet duur

Ik heb deze tablet aangeschaft omdat mijn oude high end tablet erg traag werd. Een gokje gewaagd door niet voor een nieuwe high end tablet te gaan maar voor een wat goedkopere variant. Gebruik de tablet vooral voor browsen op internet en youtube filmpjes en apps voor de kinderen. Omdat ik hem ook bij het piano spelen gebruik wilde ik niet kleiner dan 10,1 inch.
De gok heeft positief uitgepakt want de tablet is lekker snel en heeft een mooi scherm en de speciale kinder modus is ook erg handig. De batterij gaat ook lekker lang mee en gebruikt erg weinig energie wanneer je de tablet niet gebruikt, wat ik een enorme pro vind. Enige nadeel is dat je hem niet via een HDMI kabel op je tv kan aansluiten en daardoor als mediaspeler kan gebruiken in bijvoorbeeld een vakantiehuisje.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snel
  • goede accuduur

Minpunten

• geen HDMI aansluiting

Nicoline 01-09-2016

Galaxy tablet A

Ik zocht een goed alternatief voor een ereader. Deze tablet voldoet prima aan mijn eisen. Niet te zwaar, 7 inch is groot genoeg en ik heb tevens de apps en voordelen van een tablet.

Ronald 01-09-2016

Mooie tablet voor een mooie prijs

Voor het geld is het een prima tablet. Ligt lekker in de hand, haarscherp scherm, de smalle bezel is ook fijn. Ik had een oude galaxy note 10.1, het scherm heeft hetzelfde formaat, alleen is de tablet een stuk kleiner. Omdat het niet een topmodel is, zit er geen vingerafdruk scanner op. En de speakers zitten beide aan de onderkant geplaatst. Dat brengt mij op het laatste nadeel, het apparaat is duidelijk gemaakt voor portraitgebruik gezien de plaatsing van alle knoppen, maar dit formaat leent zich juist zo goed voor landscape gebruik, zoals de note 10.1 uit 2014, waar de fysieke knop (pré!) onderaan geplaatst zit bij landscape gebruik.
Al met al een prima tablet voor een schappelijke prijs.

Pluspunten

• scherm resolutie
  • smalle bezel
  • formaat

Minpunten

• plaatsing knoppen
  • plaatsing speakers

samsung tablet A 01-09-2016

net iets groter scherm en mooie resolutie

Door het grotere scherm met een betere resolutie is het net even prettiger werken. Aandachtspunt blijft wel de gevoeligheid van het touch screen

Pluspunten

• groter scherm
  • hogere resolutie

Minpunten

• touch screen

r.t. 01-09-2016

lekker dun

Had al eerder een tab 1 gekocht. Is goed bevallen, maar kapot gegaan door val. Was niet lang zoeken naar een nieuw type.

Pluspunten

• dun
  • licht van gewicht
  • lekker snel

Shares 01-09-2016

Klein en Handig

Mooie tab met een hele scherpe beeldscherm. Maar toch klein en handig om mee te nemen. Heeft een snelle processor en 1.5GB Werkgeheugen. Makkelijk te synchroniseren met andere Samsung Galaxy apparaten.

Pluspunten

• Wifi
  • 1.5GB Geheugen

Minpunten

• Camara

HansC 30-08-2016

Samsung TAB A10.1 is super goede koop!

Scherp beeld, fijn formaat, lekker snel, makkelijk te installeren. Voldoende waar voor zijn geld.
Helaas zijn de hoesjes duur agv weinig aanbod.

Nicoline 30-08-2016

Goed beeld.

Een mooie tab. Is klein en handzaam.Ik heb hem net net dus ben nog aan het uitproberen. Maar ben er nu al blij mee.

Chris 30-08-2016

De juiste keuze...!!!

Eindelijk de juiste gebruikersvriendelijke, intuïtief werkende, tablet: Goed formaat scherm - goed en snel contact met netwerk en andere apparaten.

Sujaye 29-08-2016

Its the best decision for a low budget buy.

I find it sleek and pretty light. It charges super fast and that is something that is really good for me as i always forget to charge over night...... I have not yet done much with it but i think it is satisfactory. The down side for me though is that there is no flash at the back so in the night or in dark areas photos wont be so good but i have a S7 Edge that totally makes up for it...... Just wish i could get a Samsung laptop too :)

Pluspunten

• Light weight
  • fast charge

Minpunten

• No flash
  • no ear phone

La Tervura 28-08-2016

Fijn tabblet

Mooie vorm lekker in de hand ben altijd tevreden over Samsung dus heb ook hier voor deze goed in prijs liggend tablet gekozen. En een leuke bijkomstigheid je kreeg nu een SD card er gratis bij van Samsung super tevreden.

Von Rich 26-08-2016

Mooie tablet, ideaal voor kinderen

mooie tablet, goed formaat. Gekocht voor dochter, ideaal heeft kids beveiliging. Groot genoeg voor kinderen. Prijs zeer gunstig.

Pluspunten

• prijs
  • gebruikers gemak

Black-Onyx 26-08-2016

Super tablet

Heel scherp beeld en lekker snel,ben over deze tablet super tevreden.
Ben overgestapt van een Asus een Samsung ook mede door de goede uitleg van een medewerker van de media markt.
Vind het een TOP tablet voor dit geld

Pluspunten

• Helder
  • Snel