Lenovo TAB 2 A10-30 10,1 inch / blauw / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo TAB 2 A10-30 10,1 inch / blauw / 32 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mark 19-07-2017

Perfecte tablet

Uitstekende tablet met fijne fucties. Werkt snel en heeft een prachtig HD scherm. Enige jammere is dat opstarten wat lang duurt. (bijna 2 min.) verder goede apps en zeker niet te duur! Accu is ook dik in orde. Bij normaal gebruik 1 keer per 3 dagen opladen. Enige nadeel hij laadt best wel lang op dit mocht wel wat sneller. Voor de rest weinig op aan te merken.

Pluspunten

• Helder HD scherm
  • Snelheid
  • Opslag
  • Accuduur
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Traag opladen
  • Opstarten duurt lang

Alex 10-01-2017

Goed beeld

Over het beeld en geluidskwaliteit ben ik tevreden, foto's maakt hij bij daglicht ook mooi, savonds wat minder, filmen ook prima,gewicht is ook goed,waar ik niet blij mee ben is dat ik erg vaak WiFi uit en aan moet zetten omdat hij dan weer niet goed zoekt. Dat is zeer storend en ik zit regelmatig op verschillende netwerken dus daar ligt het ook niet aan.

Pluspunten

• Beeld en geluid
  • Formaat

Minpunten

• Zwakke wifi verbinding

Jo 18-12-2016

Betaalbaar tablet

Mooi en betaalbaar tablet voor kleinkinderen om foto,s te maken en spelletjes te doen doet dit tablet Niet onder voor een I-pad.scherm is groot genoeg en overzichtelijk.

Pluspunten

• prijs
  • beeldscherm

Minpunten

• geen

R.Bakker 04-12-2016

Lange accu duur,mooi groot scherm.

Makkelijk en simpel te installeren. Mooi groot scherm en lange accu duur. Duidelijk en helder scherm en snelle zoekfunctie

Pluspunten

• Licht in gewicht.
  • Helder scherm.

Chris 06-09-2016

Goede tablet, mooie prijs

De tablet van Lenovo bevalt erg goed.
Mooi beeld, snel, eenvoudige bediening. Draait gewoon op Android. Onze dochter van 7 jaar kan er ook goed mee aan de slag. Voordeel is ook dat er hetzelfde oplaadpunt aanzit net als bij de Samsung. Dus stekkers kunnen verwisseld worden.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Android besturing

Minpunten

• Nog niet gevonden.

h.hanssen 12-08-2016

Perfecte budget tablet

Voor €144 te koop op meerdere plaatsen. Ben zeer enthausiast over de prestaties, scherm en gebruiksgemak. Een aanrader voor die prijs.

Pluspunten

• Goed scherm
  • Android 5
  • Snel en accuduur groots
  • Geweldige prijs-prestatie
  • Gebruikers gemak

Minpunten

• Knoppen liggen wat diep