Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 44 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.nl.

Marcel 08-11-2015

Het is een hele mooie tablet, werkt prima voor het geld echt waard. Goede touchscreen, heldere kleuren. Handig om mee te nemen, handzaam formaat, licht in gewicht, kortom zeer tevreden over deze aanschaf.

Jill 04-11-2015

7,3
Als je een app gebruikt om tv te kijken, gaat het wat sneller leeg. Verder is het scherm groot genoeg, groter dan bijvoorbeeld de ipad mini. Functies reageren snel.

wiegman 29-10-2015

MOOIE TAB.
GEBRUIKSVRIENDELIJK, GOEIE HOUW VAST DOOR DE ANTISLIP ACHTERZIJDE.
VOOR DEZE PRIJS HEB JE EEN MOOIE TAB E.

Miss Mary 26-10-2015

Helder beeld , geen gebruiksaanwijzing maar na opstarten gaat het bijna vanzelf. Duidelijk welke stappen je moet nemen. Prima tablet.

Piet 23-10-2015

7,3
Prima tablet. Beeldscherm is mooi en snel. Geheugen is prima. Tevreden met de tablet en is snel in gebruik. Gelukkig ook nog een gratis SD kaart van samsung kunnen ontvangen

ASchouten 29-11-2015

Hoe is je dat gelukt? Dat je een gratis sd kaart hebt ontvangen?

Leeuwarder 12-12-2015

Zat er gratis bij via Samsung. Maar ik heb het laten schieten zo veel ze van je moeten weten bon scan etc etc. Kaartjes die je kan krijgen gratis zijn ook verkrijgbaar bij de action voor een paar euro.

R.B. de Graaf 28-09-2016

Mooi scherm, goede accu

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Ik heb deze tablet voornamelijk gekocht voor het kijken van Films en series, lezen en het spelen van games. En wat deze dingen betreft is deze tablet uitermate geschikt.
De kwaliteit van films en games ziet er grafisch prima uit, (uiteraard niet te vergelijken met een hd tv of iets dergelijks, maar toch)
Ook voor het lezen is het goed te gebruiken. Het scherm heeft een mooi formaat, net alsof je een bladzijde van een boek kijkt.
Persoonlijk vind ik het formaat van deze tablet erg fijn. Gewicht is prima. Accu houd het langer vol dan ik in de eerste instantie had verwacht. (ongeveer 5 uur voor 'zware' games, en bijna het dubbele tijdens het lezen.)

Af te raden is om meerdere apps die enigszins veeleisend zijn tegelijk open te laten staan. Dit zorgt voor duidelijk minder snelle prestaties. Dus hou het bij 1 tegelijk. (Dingen als mail en ebooks niet meegerekend uiteraard)

Pluspunten

• Goede grafische kwaliteit voor een tablet
  • Prima accu

Minpunten

• Niet sterk genoeg voor meerdere apps tegelijk

tjerk 08-10-2015

perfect ik heb ook de tab s deze is net zo snel top gewoon een aanrader
ik had niet verwacht dat deze tablet zo goed zou zijn voor zo weinig geld ben er heel blij mee

dunker 04-10-2015

het is een leuke snelle handige tablet mooi formaat en niet duur en handig in gebruik
En samsung is erg gebruiks vriendelijk en makkelijk om te bedienen

Arjen 12-10-2016

Handig en handbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Handige tablet zonder al te veel poes pas. Heb er twee aangeschaft voor de kids om op school te leren programmeren.
Batterijduur is prima, tablets zijn net iets lichter en handzamer dan de meeste (10.1 schermen).
Voor de Tab E moet je wel goed opletten dat als je kiest voor een 'case' dat deze geschikt is voor dit formaat tablet (9.6 inch). De meeste universele cases zijn namelijk te groot.

Pluspunten

• Iets kleiner dan de 10.1 en dus lichter

Minpunten

• De keuze van een case of sleeve is beperkter

Stefan 24-10-2015

Een fantastische tablet! Zeker het geld waard en alle apps doen het geweldig! Al met al top ervaring!

Michael 24-10-2015

Dachten dat het een kleinere model was dan onze oude 10.1 maar dat valt niet op en is rustig voor je ogen. Heel handig om mee te nemen, mooi scherp scherm en werkt snel en goed. De spelletjes die onze zoon erop zet werken goed en zonder haperingen en beeld is mooi om te zien.

Samsung Galaxy Tab E 08-10-2015

Vind het een fijne tablet. Ik ben iPad gewend maar nu samsung proberen en merk geen verschil. Ligt lekker in de hand en is ook lekker groot. Fijn om mee te werken. Ik gebruik hem om mijn portfolio te laten zien. In 1 woord SUPER!!!

Jensvp2 10-04-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Het is goed, alleen de oude batterij was een keer kapot gegaan(het was een hele oude tablet) door de oplader van motorola

Anoniem 17-03-2021

Kan er te weinig mee, bv KPN tv online kijken!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Hij bevalt slecht tot matig.
Op mijn oude telefoon heb ik meer mogelijkheden, onder andere KPN tv online kijken. Hij weigert ook mijn eigen e-mailadres toe voegen.

Snoowman 13-03-2021

Mooi compact

Mooi compact.
Snel opstarten.
Zou wel beter kunnen mrt verwerken waar door het nog sneller word allemaal.
Verder kan ik het iedereen aanraden

Johan van den B 09-03-2021

Prettige toevoeging op mijn pc en telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Ik heb nooit eerder een tablet gehad en merk nu het gemak van het hebben ervan. Omdat ik als telefoon een Samsung Galaxy S10 heb en het gebruikersgemak hiervan ook merk op de Samsung tab E die ik onlangs tweedehands heb kunnen kopen , ben ik van mening dat ik blij ben hiervoor te hebben gekozen i.p.v. een ander merk tablet. Ik zou iedereen die nog geen tablet bezit willen zeggen koop er gewoon een en als je twijfelt over welke kies dan gewoon een Samsung zeker als je ook een Samsung telefoon hebt , je zult hier geen spijt van krijgen .

Bashka911 09-02-2021

Geweldig kenmerk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Super goed product heel tevreden. ! Hoeveelheid geheugen is voor mij wel een dealbreaker. Deze met 3gb intern zou mijn ideale tablet zijn.

Anoniem 27-01-2021

Goede, nette en mooie beeldscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Ik vind het een goede tablet om er op te kunnen werken of om er op te kunnen spelen of om een film te kijken ik vind het ook dat het tablet goede geluidskwaliteit heeft

Sherryl7 25-01-2021

geweldig formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

ik kan sommige apps niet meer downloaden omdat google play dat niet ondersteunt dus wat kan ik daar aan doen

Francesca 1001 24-02-2020

Start plotseling niet op

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Ik heb hem 2 en half jaar en plotseling gaat-ie niet meer aan! Wat ik ook doe! Hij is niet gevallen o.i.d. en ik ga er heel voorzichtig mee om.