Apple iPad Pro 2015 goud / 128 GB

Renewd Refurbished Apple iPad (2017) – WiFi – 128GB – Spacegrijs zwart, grijs / 128 GB

Renewd Refurbished Apple iPad (2017) – WiFi – 32GB – Spacegrijs zwart, grijs / 32 GB

Bekijk alle Tablets

Mark 26-11-2015

heb de tablet paar dagen in gebruik hij is super snel het beeldscherm is superhelder alles is gewoon (pro) aan dit apparaat het enigste minpuntje tegenover andere i pads is de accu deze is sneller leeg en het opladen duurt ong 4uur ook de prijs is wat aan de hoge kant maar ondanks dat is de i pad pro een geweldig,mooi apparaat
Geschreven voor: Apple iPad Pro 2015 grijs / 128 GB

a 16-12-2015

eens per maand de accu ontladen en weer opladen. voor meer informatie. lezen bij onderhoud accu apple ik heb ook de pro. volgens apple moet de accu 10 uur mee.gaan (bij normaal gebruik). mischien dat ie sneller leeg is bij video filmpjes..

Tevreden klant 21-10-2016

Groot scherm

Groot scherm, ik zie niet zoveel meer en elke cm groter maakt dat ik het toch nog kan zien en gebruiken. Ook de 4 luidsprekers werken in mijn geval in hun voordeel.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Gewicht valt mee
  • Goed duidelijk geluid
Geschreven voor: Apple iPad Pro 2015 goud / 128 GB