Apple iPad Pro 2015 12,9 inch / zilver / 128 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPad Pro 2015 12,9 inch / zilver / 128 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans 06-01-2017

Niet perfect

Op zoek naar een nieuwe tablet met een goede accuduur en de mogelijkheid met een toetsenbord te kunnen werken, kwam ik op deze iPad Pro uit. Accuduur is perfect, zelfs beter dan van de gewone iPad. Het toetsenbord erbij, werkt erg goed (de typecover voor de iPad Pro). Ligt ook lekker stroef op schoot, je hoeft niet bang te zijn dat de iPad makkelijk van je schoot af glijdt. En het on-screen toetsenbord, als je het fysieke toetsenbord een keer niet wilt gebruiken, is ook veel fijner dan bij de gewone iPad. Maar ook minpunten. Zo moet een app eigenlijk geoptimaliseerd zijn voor de iPad Pro 12.9. Anders zien ze er niet uit. Nu.nl en Facebook bijvoorbeeld, zien er niet uit. Je hoeft niet meer langs de Specsavers... Ook wordt in dat soort niet geoptimaliseerde apps het normale iPad toetsenbord gebruikt, wat veel grover is. Ook vind ik de 12.9 versie behoorlijk zwaar. Lastig vast te houden. Als ik nog een keer mocht kiezen, zou ik toch de 9.7 inch nemen. En ik heb ook veel trammelant met het toetsenbord gehad. Voordat ik er achter was dat de problemen die ik met mijn iPad Pro had werden veroorzaakt door het toetsenbord... Inmiddels heb ik een nieuw toetsenbord van Apple en werkt de iPad wel goed.

Pluspunten

• accuduur
  • combinatie met keyboard, werkt erg mooi

Minpunten

• groot, zwaar
  • apps moeten geoptimaliseerd zijn voor iPad Pro

Tevreden klant 21-10-2016

Groot scherm

Groot scherm, ik zie niet zoveel meer en elke cm groter maakt dat ik het toch nog kan zien en gebruiken. Ook de 4 luidsprekers werken in mijn geval in hun voordeel.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Gewicht valt mee
  • Goed duidelijk geluid

mae 22-01-2016

Zo, dat is lekker groot! Kost wel wat, maar dan heb je ook wat! Superhandig om in 2 apps tegelijk te werken. Of om van de ene app iets te kopieren naaar de ander app. En eindelijk film/tv fatsoenlijk kunnen bekijken. Tijdschriften lezen alsof je ze qua grote live voor je hebt. Ik ben er echt superblij mee!

grummel 22-01-2016

fijn om mee te werken alles is duidelijk en makkelijk in gebruik, ook handig dat hij gekoppeld gaat met je telefoon

John 22-01-2016

Mocht dit toestel niet bestaan, het zou moeten uitgevonden worden. Vriendelijk in gebruik, snel, ideale partner voor muziek, zeker met TV2 aansluiting op muziekinstallatie. Bankieren zonder problemen. En ik vergeet nog veel. Wel langere duur batterij zou handiger zijn.

Q139 17-01-2016

Het beeldscherm is absoluut adembenemend mooi en uniek in zijn kwaliteit. De opstartsnelheid is niet supersnel maar dit is ook niet relevant aangezien het niet nodig is om een tablet vaak in of uit te schakelen. De accuduur is ook zeer goed als men rekening houdt met het aantal pixels dat het beeldscherm behoort te weergeven.

Henkie 15-01-2016

Heb de iPad pro sinds vorig jaar dec ben zeer te vreden over. zou niet ander meer willen had daar voor de iPad 4

henkie77 11-04-2016

Inmiddels 4 maanden verder, maar nog steeds enorm blij. Met deze aankoop , een Apple pencil gekocht,dit werkt ook geweldig , maar daarbwas ik niet bang voor ,dit is mijn 4e iPad inmiddels,en de vorige werkte ook stabiel en geweldig

Wevie 08-01-2016

Uitstekend apparaat, prima geluidsweergave vanwege de 4 speakers, superscherp beeldscherm. Accuduur valt me heel erg mee. Wat mij betreft een mooie aanvulling op het aanbod van iPads

Gerritkem 02-01-2016

Sinds een week in het bezit van een iPad pro
Heerlijk om te lezen door het grote scherm
Opstartsnelheid zeer goed
Accuduur ruim voldoende al met al zeer tevreden

th.slotboom 28-12-2015

Ik heb nu een half jaar deze iPad moest in heit begin even wennen ,maar nu bevalt hij uitstekend ,mooi beeldscherm kan wel 5 uur met een volle accu werken alles werk gewoon heerlijk.
Ik had hiervoor een asus op Android en dacht dat dat deze wel goed was ,maar nu ik deze iPad heb weet ik wel beter.

henkie77 23-12-2015

heb inmiddels alle iPads gehad de laatste was de iPad air 64Gb
maar dit overtreft mijn verwachting deze iPad pro, geluid is mooi ,uit vier speakers, beeld is geweldig waardoor mijn foto,s er uitzien zoals ze werkelijk zijn,accu gaat net zolang mee als de iPad air ,
toetsenbord als op een pc compleet ,zeer goeie aankoop wel wat aan de prijzige kant zeker de 128 Gb maar geen spijt van

Mark 26-11-2015

heb de tablet paar dagen in gebruik hij is super snel het beeldscherm is superhelder alles is gewoon (pro) aan dit apparaat het enigste minpuntje tegenover andere i pads is de accu deze is sneller leeg en het opladen duurt ong 4uur ook de prijs is wat aan de hoge kant maar ondanks dat is de i pad pro een geweldig,mooi apparaat

a 16-12-2015

eens per maand de accu ontladen en weer opladen. voor meer informatie. lezen bij onderhoud accu apple ik heb ook de pro. volgens apple moet de accu 10 uur mee.gaan (bij normaal gebruik). mischien dat ie sneller leeg is bij video filmpjes..