Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB - Reviews

8 GB opslag
Resolutie
1280 x 800 pixels
9,6 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.nl.

R.B. de Graaf 28-09-2016

Mooi scherm, goede accu

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Ik heb deze tablet voornamelijk gekocht voor het kijken van Films en series, lezen en het spelen van games. En wat deze dingen betreft is deze tablet uitermate geschikt.
De kwaliteit van films en games ziet er grafisch prima uit, (uiteraard niet te vergelijken met een hd tv of iets dergelijks, maar toch)
Ook voor het lezen is het goed te gebruiken. Het scherm heeft een mooi formaat, net alsof je een bladzijde van een boek kijkt.
Persoonlijk vind ik het formaat van deze tablet erg fijn. Gewicht is prima. Accu houd het langer vol dan ik in de eerste instantie had verwacht. (ongeveer 5 uur voor 'zware' games, en bijna het dubbele tijdens het lezen.)

Af te raden is om meerdere apps die enigszins veeleisend zijn tegelijk open te laten staan. Dit zorgt voor duidelijk minder snelle prestaties. Dus hou het bij 1 tegelijk. (Dingen als mail en ebooks niet meegerekend uiteraard)

Pluspunten

• Goede grafische kwaliteit voor een tablet
  • Prima accu

Minpunten

• Niet sterk genoeg voor meerdere apps tegelijk

Arjen 12-10-2016

Handig en handbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Handige tablet zonder al te veel poes pas. Heb er twee aangeschaft voor de kids om op school te leren programmeren.
Batterijduur is prima, tablets zijn net iets lichter en handzamer dan de meeste (10.1 schermen).
Voor de Tab E moet je wel goed opletten dat als je kiest voor een 'case' dat deze geschikt is voor dit formaat tablet (9.6 inch). De meeste universele cases zijn namelijk te groot.

Pluspunten

• Iets kleiner dan de 10.1 en dus lichter

Minpunten

• De keuze van een case of sleeve is beperkter

DeCoolePeer 12-07-2018

Goed groot en mooi ding! Alleen...

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Dit ding is nog steeds op android 4.4.4 KitKat en dat is nogal oud! Een update kan niet verkeerd zijn, er zijn super veel apps tegenwoordig die android 5.0 willen!
Zou eigenlijk van de markt af gaan of geupdate worden! En de kwaliteit is best wel slecht van de camera dat geeft niet maar zou wel android 8 verwachten (het is in Amerika al beschikbaar waarom dan niet in de EU NL/BE ofzoiets.

Chantal 17-08-2017

Top tablet, werkt goed en is snel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

De Samsung Galaxy Tab E werkt echt goed en is snel. Heel makkelijk in gebruik, alles is er snel op te vinden. Licht van gewicht, wat prettig is bij het vasthouden van de tablet.

Pluspunten

• Hij is licht van gewicht
  • Niet heel groot, makkelijk vast te houden

Petra 13-08-2017

Goede tablet maar er mag wat mij betreft wel een update komen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Heb weinig te klagen over de tablet alkeendraaid hij op een best oude versie van Android. Vraag me een beetje af of er überhaupt nog wel een update gaat komen.

MC70 26-02-2017

Lekker praktisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

De tablet is lekker praktisch en complete de meeste apps zitten er standaard op. De accuduur is ook groot genoeg om er meerdere dagen op te werken.

Pluspunten

• Compact
  • Compleet

Omar 10-02-2017

Niet so wat ik verwacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

De camera is niet goes vazig beeld. Toen ik wil de Asus tablet kopen maar doch ik heb Samsung gekozen en was four nu ik heb de spilt van .battrij & camera 5pix is gewoon slecht .battrij duvet max 1.5 uur gewoon I'm mail tekijken of Google sea he.echt so bad

Geen neprecensieschrijver 04-02-2017

Goed, kan wat meer geheugen en betere camera gebruiken.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Opslagruimte is goed, alleen zou het wat meer mogen zijn. Camera is goed, maar had wat beter gemogen. Scherm is heel fijn, en heeft mogelijkheid om beeld heel gedimd te zetten (wel zo lekker als je in de nacht iets op moet zoeken). Prijs/kwaliteitsverhoiding is uitstekend. batterij gaat flink lang mee als je het scherm op het laagst heb staan, rond de 2 dagen. Scherm heeft op hoge felheid prachtige kleuren.

Zeer stevig. Heb hem per ongeliijk een keer laten vallen van rond de 1.5 meter hoogte, landde op hoekpunten, stuiterde door de kamer, liet deuken in de vloer achteren landde op het scherm met een flinke klap. Wat blijkt: helemaal niks mis mee. Aanrader voor personen die soms wat onhandig zijn. Ik heb trouwens nog geen hoesje, dus dat laat zien dat de stevigheid echt van het apparaat komt.

Els van Heusden 01-02-2017

Geweldig. Ligt lekker in de hand door ruwe achterkant.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Goede prijs voor zo'n mooie tablet. Erg snel in gebruik en opladen. Handig formaat. Duidelijk helder scherm. Goed geluid.

Pluspunten

• mooi toetsenbord
  • maakt mooie foto's

Pluum 13-01-2017

Goed scherm; redelijke akku

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Kon tablet via via voordelig aanschaffen. Geen miskoop! Goede schermkwaliteit. Behoorlijk snel. Kijk er ook mobiel tv mee. Samsung heeft rare keuze gemaakt met volumeknoppen (hoor ik van andere gebruikers ook). Linker knop = hoger volume - rechterknop = lager volume. In Nederland zouden we dat andersom plaatsen lijkt me.

Pluspunten

• Schermkwaliteit
  • snel opstartend

Minpunten

• Volumeknoppen verwisseld

Rik 30-12-2016

Goed formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Het scherm is bijna net zo groot als de 10.1 en doet er niet van onder.
De lengte heeft dezelfde afmeting en de breedte maar net iets kleiner.
Qua werking is hij wat mij betreft gelijk aan de 10.1 terwijl deze 9.6 veel handiger en goedkoper is.

Pluspunten

• Beeldscherm

Minpunten

• Intern geheugen

Ton Meus 16-11-2016

Makkelijk in gebruik en lekker licht van gewicht.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Gebruiksvriendelijk tablet en lekker tussenmaatje. Heb jaren een 7 inch gehad maar nu iets groter.
Kan alles wat ik wil en waar ik hem voor nodig heb en is goed betaalbaar en goede kwaliteit.
Voor foto's ook fijn te gebruiken en goede kwaliteit. Voor mij perfect apparaat!!

Pluspunten

• fotmmat
  • prijs
  • gebruiksgemak

tablet fan 03-11-2016

simpel eenvoudige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

makkelijk te gebruiken. niet te ingewikkeld. handig om mee te nemen. compact en super scherp beeld..

Nick 06-10-2016

Top prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Heb de Tab E gekocht voor professioneel gebruik, voldoet uitstekend. Geen ingewikkelde toepassingen, alleen mail, adressen, agedna, Offfice etc.

Pd 02-10-2016

Fijn groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Mooie tablet fijn formaat werkt snel e goed.
Fijne snel menu.
Alles wat er op mogelijk is ook echt waar.
Super mooie tablet een echte aanrader.

piet 29-09-2016

Prima tablet met veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Zeer prettig menu, fijn om aan te werken of spelletjes te spelen (of snel iets te zoeken op internet)

jan 29-09-2016

Goede accu, duidelijk in bediening

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Prijs-kwaliteitverhouding is prima. daarnaast is er de mogelijkheid om vanuit overzicht vlot ervaring op te doen met de mogelijkheden.

Pluspunten

• accu
  • overzichtelijk

J.A. 26-09-2016

Mooie complete tablet voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Wij willen onze kleinkinderen een tablet cadeau geven. Hoeft niet direct een super tablet te zijn, maar moet wel alles kunnen. Galaxy Tab E is en complete tablet voor een prachtige prijs. Je kunt er alles mee wat je van een tablet verwacht

Pluum 25-09-2016

Redelijk scherm; redelijke accuduur (na 5 dgn proberen)

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Tot heden goed werkbaar tablet. Helder qua beeld en geluid. 1e Samsung ervaring tot heden positief. Handig de hoeveelheid toetsen op toetsenbord (zodat je niet te snel een 2e toetsenbord moet activeren)

Pluspunten

• helder beeld
  • helder geluid
  • goed keyboard

Minpunten

• mogelijk akku

derk 22-09-2016

mooie scherm goed formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

maakt mooie foto's helder en duidelijke scherm en gemakkelijk te bedienen echt een aanrader handzaam model mooi uiterlijk