Lenovo TAB 2 A10-70 10,1 inch / wit / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo TAB 2 A10-70 10,1 inch / wit / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Zico14 15-12-2016

Toptablet!

Na talloze "b-merken" tablets te hebben gehad/uitgeprobeerd/gebruikt, wilde ik nu eens een A-merk gaan aanschaffen. Een Samsung leek mij wel wat... eindelijk een tablet die in bijna alle opzichten een recente smartphone bij kan benen. In de Mediamarkt heb ik deze bekeken en er waren zoveel meer keuzes dat het nog moeilijk werd. De verkoper liet mij toen de Lenovo TAB 2 A10-70 blauw zien en verzekerde mij dat deze zeker niet onderdeed voor de Samsung. Ik wilde een Lite of E-versie van de Samsung (min of meer beïnvloed door de aantrekkelijke prijs). Een betere keuze was de Lenovo in ongeveer dezelfde prijsklasse (enkele tientjes duurder). Heel mooi beeld vooral, snelle processor en een goede accuduur waren argumenten die mij over de streep trokken.
Wat een kanjer! Ik heb de tablet nu enkele maanden in mijn bezit maar wat een geweldig apparaat! Inderdaad super beeld, snel en ook de batterij gaat buitengewoon lang mee (ik schat bij intensief gebruik zo'n 10 uur en anders nog langer). Eindelijk een tablet waarbij je niet de drang krijgt toch maar met je smartphone je internetzaakjes te regelen. Dus wanneer je een betaalbare tablet met topprestaties wilt aanschaffen kan ik je deze echt aanraden!

Pluspunten

• Mooi design.
  • Prachtig Beeld
  • Accuduur
  • Prijs/Kwaliteit/Prestaties

Patrick W. 03-12-2016

Geweldig beeld, zeer lang batterij,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede tablet om voor entertainment te gebruiken - lekker films / TV kijken, snel facebook checken, etc.

Voor mij was dit product ideaal voor de prijs dat het kwam (179 euro (door aanbieding)). Het beeldkwaliteit is top, echte HD. De batterij gaat iets van 8 uur mee, m.a.w. je let er niet echt op. Je kan makkelijk films bekijken (zelfs wel een paar) voordat het opgeladen moet worden.

Enige nadelen: de speakers zitten aan de boven - achterkant van de tablet. Het geluid zal iets gedempd zijn met een tablet cover. Daarbij zie je snel vingerafdrukken op scherm. Snel op te lossen met een doekje :).

Al met al ben ik extreem tevreden met dit product, en gebruik ik hem met plezier. Als je naar een goed multimedia tablet zoekt, is dit een goede optie.

Let op: wanneer je product koopt zal het besturing systeem updates moeten doorbrengen. Tijdelijk zal je tablet "vast" zien zitten (i.e. reageerd niet). Dit hoort bij de update process, en je moet gewoon even geduld hebben. (mijn eigen ervaring :P (Ik had even paniek!))

Pluspunten

• HD scherm
  • Lange batterij duur
  • Goede prijs / kwaliteit

Minpunten

• Snel vingerafdrukken op scherm
  • O/S heeft updates nodig na aankoop.

Gert-jan Lint 10-04-2016

Heerlijke tablet

Zeer fijne tablet voor een redelijke prijs.
Pluspunten:
-formaat
-hoge resolutie scherm met hoge contrast waarden
-batterij die lang meegaat
-snel in gebruik
-wordt niet heet
-voelt solide aan

Minpunten:
-vrij kaal geleverd, wel met oplader en micro usb kabel
-weinig extra apps voorgeinstalleerd

Ik kan deze tablet iedereen aanraden en ik ben erg gelukkig met mijn keuze.

Mvg

Gert-jan Lint

Ericxp 29-03-2016

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Leuk budgettablet met sterke specificaties, mn HD beeldscherm, accuduur ed zijn sterke (en wat mij betreft belangrijkste)eigenschappen in verhouding tot prijs. Voelt degelijk aan. Scherm spiegelt wel behoorlijk (kan in de zomer hinderlijk worden. Voelt degelijk aan. Enige minpunt (toch wel storend) is de wifi/internet connectiteit: valt mij te vaak weg en dan moet je weer resetten (wifi). Connectie met router is wel goed, alleen internet komt dan niet door. Software update in de maak?

Ingrid 16-08-2016

Ben je nog steeds tevreden? Ik overweeg om deze tablet aan te schaffen.

Bokkie 26-02-2016

Het beeldscherm en het geluid vindt ik super voor een tablet.
De opstartsnelheid is afhankelijk van wat er allemaal opgestart moet worden.
De accu vind ik een pluspunt.
Kort maar krachtig , ik vind deze tablet een aanrader!!!