Microsoft Pro 4 12,3 inch / zilver / 128 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Pro 4 12,3 inch / zilver / 128 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

robert john 08-08-2016

Fijne tablet, jammer van de accu

Geweldig fijne tablet en een prima vervanger voor je logge laptop.
Zware audio- en video-editing programma's draaien als een zonnetje. Ik heb de i5/256Gb.

Toch ook 3 minpunten:
De noodzakelijke type-cover moet apart worden gekocht, echt van de zotte.
Accuduur is ver beneden de maat. Zeker als je het scherm iets lichter zet dan de aanbevolen stand(bij werken met fel omgevingslicht bv) dan is de accu wel erg snel leeg.
Daarnaast gebruikt Microsoft een heel eigen stekker om op te laden, die ook niet van de lader zelf los te halen (zoals bij andere merken, usb-stekker) dus ff opladen via je telefoonladertje is er niet bij, ook voor de auto heb je weer een aparte lader nodig.

Voor wie deze 3 punten niet belangrijk zijn, het is verder echt een heel fijn apparaat. M'n geliefde iPad heb ik niet meer gebruikt, dat zegt al genoeg.

Anoniem 14-02-2016

Deze laptop heb ik nu een halfjaar in het bezit en ben er niet echt te spreken over. Er zijn nog te veel problemen die door Microsoft wel wordt onderkend, maar echter niet gedegen wordt opgelost.

De display poort werk niet;
Op een externe docking stations werk het internet soms wel en soms weer niet
Op een externe docking stations werk het geluid wel en na een half uur stopt het geluid er weer mee
De batterij is binnen 4 uur leeg.

Het is een duur geprijsde laptop met nog te veel kinderziektes die door Microsoft niet wordt opgelost.

ict-er 15-02-2016

Hoi Loevie
Zou hem terugbrengen. Werk hier dagelijks met display port en kijk films op tv en geen problemen mee. Batterij hoort het ook veel langer dan 4 uur te doen.

Anoniem 16-02-2016

Heb je ook een dockingsstation? Als ik deze namelijk gebruik valt het geluid na 15 a 30 minuten helemaal uit. Voor wat betreft de display port bedankt, namelijk twee andere collega's hebben hetzelfde probleem dat de port niet werkt. Van alles al geüpdate en dergelijk, maar echter zonder resultaat.

ict-er 21-01-2016

Sinds 20 jaar grote laptops voor het eerst de gok met een kleiner scherm gemaakt. Naast een super goed scherm, handige windows hello en bijgeleverd stylus, is het toetsenbord zodanig goed, dat een laptop niet meer nodig is.
Grootste pluspunt en nergens opgemerkt is dat de kickstand als steun kan dienen op schoot. Je hoeft de tablet dus niet meer te ondersteunen, alleen maar een beetje balanceren. Hierdoor is deze vederlicht.
Acuurduur bij normaal gebruik zo'n acht uur. Prima.

Cenkie 10-01-2016

De Surface pro 4 is de ideale laptop in tabletformaat. Prachtig beeldscherm, supersnel, robuust en ontzettend praktisch. Ik ben weer helemaal fan van Microsoft dankzij hun Surface reeks.

DDIG 10-01-2016

In alle opzichten een fantastisch product. Enige minpunt dat IK kan ontdekken is de sub-optimale accuduur. Het beeldscherm is verbluffend, en de flexibiliteit van het apparaat is fenomenaal. Wil je lightweight werken, trek je het toetsenbord er af en ga je in tablet mode heerlijk relaxed werken. Zeer tevreden over.

AndreStoffig 10-01-2016

Opvolger van de SP3, die ik een jaar heb. Het is alleen maar beter geworden, met windows 10 ipv 8.1, 4G om maar wat te noemen. Een perfecte 2 in 1, hoewel ik eigenlijk altijd de typecover gebruik, sporadisch de pen en veel touch

SilvioAm 09-01-2016

Het beste ervaring ooit apparaat is supersnel en mooi heb het al een tijdje en ik kan het iedereen aanraden

Snek 05-01-2016

Handzaam, compact maar toch een compleet workstation met indrukwekkende prestaties voor werk en prive.