Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Chantal 17-08-2017

Top tablet, werkt goed en is snel.

De Samsung Galaxy Tab E werkt echt goed en is snel. Heel makkelijk in gebruik, alles is er snel op te vinden. Licht van gewicht, wat prettig is bij het vasthouden van de tablet.

Pluspunten

• Hij is licht van gewicht
  • Niet heel groot, makkelijk vast te houden

Theo 18-03-2017

Groot scherm en mooie vormgeving

Ik heb deze tablet gekozen, omdat ik eerder feitelijk dezelfde had in 7 inch uitvoering.
De tablet die ik heb is de Samsung Galaxy Tab E 9.6 zwart en ik kocht die bij Coolblue voor de prijs van 164,00 euro. Of dit nou precies dezelfde is als de hier afgebeelde met bijvoeging T561 weet ik niet, maar een ding is zeker: ik ben zeer tevreden. Een prachtige tablet en zoals ik van Samsung gewend ben ook heel goed te bedienen!

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Goede kwaliteit

MC70 26-02-2017

Lekker praktisch

De tablet is lekker praktisch en complete de meeste apps zitten er standaard op. De accuduur is ook groot genoeg om er meerdere dagen op te werken.

Pluspunten

• Compact
  • Compleet

Rensje 03-02-2017

Prima tablet

Goedkoop. Niet snel. Prima als je alleen basis dingen wilt doen. Accu ok! Makkelijk in gebruik, goed formaat.

Els van Heusden 01-02-2017

Geweldig. Ligt lekker in de hand door ruwe achterkant.

Goede prijs voor zo'n mooie tablet. Erg snel in gebruik en opladen. Handig formaat. Duidelijk helder scherm. Goed geluid.

Pluspunten

• mooi toetsenbord
  • maakt mooie foto's

Pluum 13-01-2017

Goed scherm; redelijke akku

Kon tablet via via voordelig aanschaffen. Geen miskoop! Goede schermkwaliteit. Behoorlijk snel. Kijk er ook mobiel tv mee. Samsung heeft rare keuze gemaakt met volumeknoppen (hoor ik van andere gebruikers ook). Linker knop = hoger volume - rechterknop = lager volume. In Nederland zouden we dat andersom plaatsen lijkt me.

Pluspunten

• Schermkwaliteit
  • Geluid
  • snel opstartend

Minpunten

• Volumeknoppen verwisseld

Rik 30-12-2016

Goed formaat

Het scherm is bijna net zo groot als de 10.1 en doet er niet van onder.
De lengte heeft dezelfde afmeting en de breedte maar net iets kleiner.
Qua werking is hij wat mij betreft gelijk aan de 10.1 terwijl deze 9.6 veel handiger en goedkoper is.

Pluspunten

• Beeldscherm

Minpunten

• Intern geheugen

Ton Meus 16-11-2016

Makkelijk in gebruik en lekker licht van gewicht.

Gebruiksvriendelijk tablet en lekker tussenmaatje. Heb jaren een 7 inch gehad maar nu iets groter.
Kan alles wat ik wil en waar ik hem voor nodig heb en is goed betaalbaar en goede kwaliteit.
Voor foto's ook fijn te gebruiken en goede kwaliteit. Voor mij perfect apparaat!!

Pluspunten

• fotmmat
  • prijs
  • gebruiksgemak

tablet fan 03-11-2016

simpel eenvoudige tablet

makkelijk te gebruiken. niet te ingewikkeld. handig om mee te nemen. compact en super scherp beeld..

Arjen 12-10-2016

Handig en handbaar

Handige tablet zonder al te veel poes pas. Heb er twee aangeschaft voor de kids om op school te leren programmeren.
Batterijduur is prima, tablets zijn net iets lichter en handzamer dan de meeste (10.1 schermen).
Voor de Tab E moet je wel goed opletten dat als je kiest voor een 'case' dat deze geschikt is voor dit formaat tablet (9.6 inch). De meeste universele cases zijn namelijk te groot.

Pluspunten

• Iets kleiner dan de 10.1 en dus lichter

Minpunten

• De keuze van een case of sleeve is beperkter

Nick 06-10-2016

Top prijs/kwaliteit verhouding

Heb de Tab E gekocht voor professioneel gebruik, voldoet uitstekend. Geen ingewikkelde toepassingen, alleen mail, adressen, agedna, Offfice etc.

Pd 02-10-2016

Fijn groot scherm

Mooie tablet fijn formaat werkt snel e goed.
Fijne snel menu.
Alles wat er op mogelijk is ook echt waar.
Super mooie tablet een echte aanrader.

piet 29-09-2016

Prima tablet met veel mogelijkheden.

Zeer prettig menu, fijn om aan te werken of spelletjes te spelen (of snel iets te zoeken op internet)

jan 29-09-2016

Goede accu, duidelijk in bediening

Prijs-kwaliteitverhouding is prima. daarnaast is er de mogelijkheid om vanuit overzicht vlot ervaring op te doen met de mogelijkheden.

Pluspunten

• accu
  • overzichtelijk

R.B. de Graaf 28-09-2016

Mooi scherm, goede accu

Ik heb deze tablet voornamelijk gekocht voor het kijken van Films en series, lezen en het spelen van games. En wat deze dingen betreft is deze tablet uitermate geschikt.
De kwaliteit van films en games ziet er grafisch prima uit, (uiteraard niet te vergelijken met een hd tv of iets dergelijks, maar toch)
Ook voor het lezen is het goed te gebruiken. Het scherm heeft een mooi formaat, net alsof je een bladzijde van een boek kijkt.
Persoonlijk vind ik het formaat van deze tablet erg fijn. Gewicht is prima. Accu houd het langer vol dan ik in de eerste instantie had verwacht. (ongeveer 5 uur voor 'zware' games, en bijna het dubbele tijdens het lezen.)

Af te raden is om meerdere apps die enigszins veeleisend zijn tegelijk open te laten staan. Dit zorgt voor duidelijk minder snelle prestaties. Dus hou het bij 1 tegelijk. (Dingen als mail en ebooks niet meegerekend uiteraard)

Pluspunten

• Goede grafische kwaliteit voor een tablet
  • Prima accu

Minpunten

• Niet sterk genoeg voor meerdere apps tegelijk

J.A. 26-09-2016

Mooie complete tablet voor een goede prijs

Wij willen onze kleinkinderen een tablet cadeau geven. Hoeft niet direct een super tablet te zijn, maar moet wel alles kunnen. Galaxy Tab E is en complete tablet voor een prachtige prijs. Je kunt er alles mee wat je van een tablet verwacht

Pluum 25-09-2016

Redelijk scherm; redelijke accuduur (na 5 dgn proberen)

Tot heden goed werkbaar tablet. Helder qua beeld en geluid. 1e Samsung ervaring tot heden positief. Handig de hoeveelheid toetsen op toetsenbord (zodat je niet te snel een 2e toetsenbord moet activeren)

Pluspunten

• helder beeld
  • helder geluid
  • goed keyboard

Minpunten

• mogelijk akku

derk 22-09-2016

mooie scherm goed formaat

maakt mooie foto's helder en duidelijke scherm en gemakkelijk te bedienen echt een aanrader handzaam model mooi uiterlijk

Boternoot 20-09-2016

Relaxde tablet voor een mooie prijs

Het is een goedkope, maar daarvoor zeer chille tablet. Ligt lekker in de hand, werkt snel en is door de prijs gewoon een heerlijk speeltje om te hebben.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Android

Minpunten

• niet updaten

Heidi 16-09-2016

super handig

Een tablet die makkelijk te bedienen is en mooi van scherm.Wat ook belangrijk is hij is niet te zwaar.

Netty 10-09-2016

Fijn tablet

Na verschillende merken geprobeerd te hebben is dit toch de fijnste voor een leuke prijs
Het enige nadeel vind ik het geluid, dat heb ik wel eens beter gehoord! Maar met oortjes in is het prima.
8gb is weinig omdat ik nogal eens ezel en word gebruik, maar met de actie van Samsung voor een uitbreiding van 32 gb is het prima!

Reinos 06-09-2016

Makkelijk, snel

Mijn kind van 7 kon direct aan de slag. Niet te groot of te klein beeldscherm. Makkelijk, snel geen problemen. Voor mij ging het installeren van programma's ook makkelijk.

Vergeet niet extra geheugen gelijk erbij te kopen.

Pluspunten

• Makkelijk

Minpunten

• niks

simon b 06-09-2016

prima scherm, duidelijk en lange batterijduur

prima scherm, duidelijk en lange batterijduur. apparaat ligt goed in de hand waardoor je zonder problemen je weg vindt

Sjorsie81 05-09-2016

Aanrader!

Groot scherm, mooie kleuren. Start snel op en schakelt snel tussen de programma's. Accu gaat niet snel leeg, dus echt een aanrader.

Pluspunten

• helder scherm
  • accuduur
  • Snelle opstart

Jeffrey M 03-09-2016

veel voor weinig

Voor relatief weinig geld krijg je een tablet die goed zijn werk doet en ook snel.
Voor mijn kleine meid gekocht en wilde gewoon een simpel tabletje maar sta verbaasd te kijken hoe goed hij zijn werk doet voor dit geld. mijn vrouw heeft de Note 10.1 mijn zoon de tab 4 en zijn allemaal goede keuzes geweest inclusief nu deze voor minder kosten doet hij niet veel onder voor de duurdere tablets.

Pluspunten

• snel
  • relatief goedkoop

Minpunten

• nog niks