Denver TAQ-70212K 8 GB / blauw, roze

8,5 (96)

Lenovo TAB 3 TB3-710I 8 GB / zwart

• Resolutie 1024 x 600 pixels
Lenovo TAB 3 TB3-710I 8 GB / zwart

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,2

NELLY 22-06-2016 Product half jaar in bezit

Ik en mijn zoon zijn zeer tevreden!!

Ik had deze tablet voor mijn zoon van 6 op zijn verjaardag gekocht. Het is zeer gemakkelijk in gebruik. Accu gaat lang mee. Dus hief niet steeds an de oplader. Kunnen veel spelletjes op. Handig in de auto. Hij verveelt zich dus helemaal niet. Ook heb ik leerspelletjes erop geïnstalleerd. Ik ben zeer tevreden en raad het ouders aan.

petra 03-08-2016

Mijn ervaring is helaas ,n stuk minder positief. Ik kocht ,m voor mijn kleinzoon van 7 maar nu 5 weken na aankoop laad hij nauwelijks meer op. Telefoontje naar KIJKSHOP . Advies, inleveren bij de winkel voor reparatie. Gemiddelde reparatieduur 20 werkdagen.

Liesbeth 27-11-2016

Krijgen jullie de Ketnet app erop? Bij ons geeft hij signaal dat deze niet lukt door de server...

Irene 08-12-2016 Product paar maanden in bezit

Slechte tablet

Drie maanden in huis en is helemaal dood. Er is netjes mee omgegaan, nooit gevallen of andere dingen mee gebeurd. Om hem op te sturen en na te laten kijken kost 20 euro. Daarna hoor je dat het na drie maanden niet meer onder garantie valt en dat er reparatiekosten bij komen. Ik heb een enorm verdrietig meidje thuis, die zo trots was op dit kado van haar opa en oma. Baal hier stevig van.

Minpunten

• Kwetsbaar
  • Snel stuk
  • Tijdens opladen niet te gebruiken
  • Accu heel snel leeg