Lenovo TAB 2 A10 10,1 inch / wit / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo TAB 2 A10 10,1 inch / wit / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Rob 19-06-2017

Goede tablet voor dagelijks gebruik

Lenovo gekocht door eerdere, zeer positieve, ervaringen met andere producten van hen. Gebruiken de tablet dagelijks voor sociale media applicaties, lezen van kranten/boeken en spelletjes. Ook de kleinkinderen speler er spelletjes op. Zeer positief ervaren is het geluid (Dolby) welke de tablet beschikt.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Geluid
  • Beeld kwaliteit
  • Bedien gemak

Minpunten

• Kort oplaadsnoer, maar dat is zo opgelost

Leo de Haan 22-10-2016

Scherp beeld, eenvoudige bediening

Het beeld is erg scherp en is ook onder een grote hoek goed leesbaar. De opslagcapaciteit is uitbreidbaar door middel van Micro SD. De bediening is zeer eenvoudig door de afwezigheid van overbodige knoppen.

Henny 17-10-2016

Zeer goed

Heb deze Lenovo tablet nu een week in gebruik en ben er ontzettend blij mee. De tablet heeft een haarscherp beeld en is echt heel gemakkelijk in gebruik. De handleiding bekijken was niet nodig. Wifi werkt ook prima, zodat ik probleemloos boven in de slaapkamer TV en films/series kan kijken. De batterij gaat ook nog eens uren mee dus ik kan hem alleen maar aanbevelen.

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Haarscherp beeld
  • Prima wifi
  • Gemakkelijk is gebruik

Eric 15-10-2016

Uitstekende tablet voor een lage prijs

Uitstekende tablet waarvan het beeld net zo goed oogt als van de iPad en dure Samsungs. En voor standaard gebruik merk ik ook geen snelheidsverschil. Maar wel een fractie van de prijs.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Prijs

Rob 01-08-2016

Geweldige tablet

Super tablet, snel en met een geweldig beeld. Het kan altijd nog beter, maar dan moet je veel meer uitgeven.
Zeer tevreden!!!

Bouke 31-01-2016

Ik heb bewust niet een Octa Core gekozen, en daarmee wetende dat ik niet de aller snelste tablet heb.
Na hem volledig ingesteld te hebben naar mijn wensen en alle updates uitgevoerd te hebben (de laatste versie Andriod kwam er op via de update) voldoet de tablet ruimschoots aan mijn verwachtingen.
Ondanks dat het scherm niet de hoogste resolutie heeft is het beeld super.
Het geluid vindt ik helemaal geweldig!
De snelheid laat ook niets te wensen over, gewoon heel goed.
Een zeer mooi apparaat voor een mooie prijs!