Asus ZenPad Z170C 7,0 inch / zwart / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus ZenPad Z170C 7,0 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Tijn 03-02-2017

Werkt goed maar slechte levensduur

Voor de 2e keer een asus (eerst memo en nu zen) pad gekocht en beiden hebben het maar een jaar gedaan; bij de memo was de wifi kapot en bij de zen het oplaadgedeelte of accu. Dan wordt het toch duurkoop

leoneke56 05-08-2016

Leuk voor erbij

Als je een iPad en iPhone hebt, moet je echt even opletten als je dit product beoordeeld omdat het gewoon geen vergelijk is.
Ik heb hem gekocht vanwege de grootte en het gewicht en puur en alléén voor erbij. Erbij betekent in bed nog wat tv kijken, YouTube en misschien af en toe even wat internetten. Niets meer dan dat. Daarvoor vind ik hem geschikt. Handig is dat 'ie een blauwfilter optie heeft waardoor 'ie geschikt is om voor het slapen gaan te gebruiken. Dat trok mij over de streep eigenlijk, toen ik hem in de winkel zeg.

Los van het feit dat Android niet mijn voorkeur heeft:

+ Prijs
+ Klein en handzaam
+ Voelt wel degelijk aan.

- Opstarttijd (neem je tijd)
- Bloatware (veel te veel onnodige Asus apps)
- WiFi connectiviteit

Mijn conclusie: voor kinderen of voor erbij geschikt. Niet meer dan dat maar gezien de prijs niet verder over zeuren.

caro 01-07-2016

Mooie handige compacte tablet

Leuke tablet, mijn zoontje gebruikt het enkel voor spelletjes en is zeer tevreden. Mooi beeldscherm, snelle processor en een goede prijs kwaliteit verhouding! Goede keus geweest!