Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / zwart / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / zwart / 32 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

E de Jong 11-09-2019

Bagger product Samsung onwaardig

Absolute bagger deze tab, vreselijk ding en in 3 uur leeg zonder gek te doen. Specificatie zijn zeer slecht , mail lezen of opbouw van een pagina is een drama. 2 jaar geleden gekocht maar nooit meer een Samsung. Bagger!

Pluspunten

• Geen, nooit kopen

Minpunten

• Accu
  • Traag
  • Slecht met wifi
  • Slechte opbouw pagina
  • Alles is bagger

BvdK 13-04-2019

Mooi scherm, goede accu

Ik heb deze tablet nu ongeveer 5 maanden en ben erg tevreden. Het scherm heeft een hoge resolutie en mooie kleurweergave. Films kijken is daardoor erg prettig op deze tablet. De accu van het apparaat is goed. De accu gaat lang mee en hoeft niet vaak opgeladen te worden. Verder werkt de software goed. Het apparaat is makkelijk en snel in gebruik. Ook krijg je zo nu en dan een update. De vingerafdrukscannner doet zijn werk goed, al had ik aan het begin een beetje moeite met uitvinden doe die precies werkt. Een ander pluspunt vind ik de kidsmode die het apparaat heeft. Je kunt de tablet rustig aan een kind geven zonder dat ze in al je apps zitten. Wat iets minder is aan de tablet is de camera, maar dat is voor mij persoonlijk geen punt, omdat ik die eigenlijk nooit gebruik. Als je echt kwaliteitsfoto's wil maken zou ik eerder voor een smartphone gaan, omdat die over het algemeen betere camera's hebben. Een ander klein minpuntje is dat het scherm af en toe vanzelf iets verduisterd, maar dit corigeert altijd na een paar minuten. Hier ondervind ik geen hinder van. Al met al een goede en fijne tablet die ik zeker aanbeveel.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Goede accuduur
  • Goede, snelle software
  • Handige kidsmode

Minpunten

• Camera is iets minder
  • Scherm verduisterd af en toe iets.

Bert2004 25-03-2019

Scherp scherm

Ik heb zelf een iPad Air 2 ernaast en moet zeggen dat de tab s2 een scherper scherm heeft, sneller is en goed te bedienen is qua gevoeligheid en doet niet onder voor de genoemde iPad Air 2. Als ik dan toch een minpunt mag noemen is dat er meer apps in telefoonstand beginnen dan bij de iPad, zeer irritant is dit de laad aansluiting zit ook niet handig, waarom zit hij niet zoals altijd onder de home button.

Verder veel lof en zeker over die van mijzelf die i, voor een 210 Euro heb kunnen kopen in de aanbieding bij de Mediamarkt. Ik heb een originele cover erbij wat hem zeer dun houdt en in veel standen te zetten is, wel vjjnd ik de cover onnodig duur.
Ik ben positief verrast met wat uitzonderingen.

Pluspunten

• Scherp scherm
  • Redelijke accuduur
  • Zeer dun
  • Geheugen uitbreidbaar

Minpunten

• Plaats Laadaansluiting
  • Te dure originele cover

Mieke 22-12-2018

Samsung Galaxy Tab S2

Prima scherm, snel, batterij lijkt minder mee te gaan maar met juiste instellingen lukt dat ook. Lichtgewicht.

Pluspunten

• Snelheid
  • Lichtgewicht
  • helderheid

Minpunten

• misschien batterij, weet ik nog niet zeker

A cakir 01-12-2018

Mooie tablet en zuiver beeldscherm

Super mooi tab van Samsung echt een aanrader ben meer dan tevreden er over . mooi scherm en mooi licht in de hand ik heb de gold kleur gekozen weer eens wat anders als zwart .

Saartje 01-09-2018

Fijne tablet, niet zwaar

Het is een fijne tablet met een groot geheugen. Mooi en scherp beeldscherm, super snel, eenvoudig om in te stellen en mee te werken. Aan te bevelen.

mopie 02-09-2018

Staat bij jou de spaarmodus uit of aan? Ik haal met spaarmodus aan en wifi uit in slaapstand maar maximaal 6 uur.

Flowers 31 08-08-2018

Onduidelijke en selectieve cashbackactie

Op 13 juli een tablet Samsung S2 gekocht bij Belsimpel voor € 313,- het voordeligst bij hen overige aanbieders € 349,-.
Op 15 juli bij Samsung mij aangemeld voor een cashback actie van € 50,- , waarbij op 25 juli aan mij dit bedrag werd toegezegd. Op 2 augustus intrekking van toezegging van € 50,- door Samsung.
Naar thans blijkt is het toestel van een Eancode en leverancier die niet in aanmerking komen en die worden uitgesloten van deze actie. Op de website van Samsung is geen duidelijke verwijzing naar uitsluitingen van code noch leverancier. Ik heb hier Samsung op aangesproken dat er sprake is van gedwongen winkelnering, wat bij wet is verboden alsmede kartelvorming over de verkoopprijs, hierop is gereageerd met: “ga naar uw leverancier”. Het is voor mij duidelijk dat de Samsung niet universeel en transparant is in haar marketinguitingen en lak heeft aan regelgeving en consument.
Overigens is dit de 4de keer dat ik bij Samsung een negatieve ervaring op doe, derhalve beoordeel ik de aftersales van Samsung als slecht.
Reactie van Belsimpel, kopen in met hoge kortingen die zij verwerken in de verkoopprijs, stellen dat zij aangeven op de website dat bepaalde acties zijn uitgesloten, hier was geen sprake van. Al met al ook hier teleurgesteld.

Pluspunten

• goed apparaat

Minpunten

• slechte aftersales
  • misleidende website cashbackactie
  • gedwongen winkelnering
  • kartelafspraken verkoopprijs

bert2004 12-01-2019

Gezien de prijs die bij Belsimpel veel lager ligt dan bij andere aanbieders kan je ervan uitgaan dat je met een product te maken heb wat niet specifiek voor de Nederlandse Markt is bestemd, maar een EU model is. Dit wil niet zeggen dat we met een minder product te maken hebben, maar puur de inkoop van de winkel die zijn product langs andere kanalen verkrijgt.
Het zou niet fraai zijn voor anderen dat jij en een EU product koopt met een lagere verkoopprijs en daar ook nog eens een cashback over krijgt.
Zelf begrijp ik het hele cashback verhaal niet, want je kan een product hierdoor minder snel aanschaffen door de hoge aanschafprijs, ook al krijg je later het geld terug. Nu zult u zeggen, wat is 5 tientjes, maar op een tv kan dit al gauw 300 tot 500 Euro zijn.

Jolanda 24-07-2018

Mooi scherm met 'n zeer snelle processor. Ideaal voor games.

De kwaliteit van een betrouwbaar merk voor een zeer schappelijke prijs. Snelle processor om te gamen en ook bij het openen van meerdere programma's loopt alles soepel en snel. Het product ligt lekker in de hand (licht).

Pluspunten

• Dun en licht
  • Snelle processor
  • Mooi scherp beeld

Minpunten

• kwaliteit van foto's

mopie 02-09-2018

Anita Smit 22-04-2018

Super blij mee

Mijn oude ondersteunende het besturingssysteem niet meer en was zo traag. Deze is een stuk lichter in gewicht, prachtig beeld, super snel , meerdere handige functies,
PowerPoint, word , exel. super blij ermee !

Pluspunten

• Alleen maar pluspunten

Hans 21-03-2018

Lekker licht en snel

De tablet reeds een paar dagen in bezit en ben daar zeer tevreden over. Het apparaat is super licht en werkt erg snel.

Joachiem 11-02-2018

Uitstekend scherm en snelle processor

Wat een snelle processor en een uitstekend beeldscherm heeft mijn nieuwe tablet, En dat niet alleen, een werkgeheugen van 3 Gb en een opslagruimte van 32 Gb.

Pluspunten

• Snelle processor
  • Interngeheugen 3 Gb
  • Opslagruimte 32 Gb

Stratocaster 31-01-2018

Prima tablet

De afmetingen zijn net goed om de tablet met 1 hand vast te houden. De tablet is snel en heeft een mooi scherm.

D.Verhoeven 22-01-2018

Niet verder zoeken, dit is zo fijne tablet!

Prachtig scherm, heel handig in gebruik en overzichtelijk. Ik was echt een Apple gebruiker, maar ik vind deze tablet prettiger in gebruik! Ik ben echt aan het genieten van dit product.

Pluspunten

• scherm
  • gewicht
  • gebruiksvriendelijkheid

Tiziana 21-01-2018

Scherp beeld, makkelijk in gebruik en goede prijs/kwaliteit

Mijn oude Samsung was helaas overleden. Ik heb voor dit model gekozen, omdat dat dit model volledig aan mijn wensen voldoet. Ik kan mailen, social media, filmpjes kijken en handige maat voor in mijn handtas. Verder kon ik makkelijk mijn gegevens van mijn oude Samsung overzetten. Daarnaast klopte de prijs ook nog.

Pluspunten

• Formaat
  • Scherp scherm
  • Vingerafdruk herkenning
  • Werkt vlot
  • Prijs

Minpunten

• Geen to nu

Martijn 30-12-2017

Een groot scherm en toch licht in gewicht.

Ik was opzoek naar een tablet die goed aansluit bij mijn telefoon, deze gevonden in de Samsung S2. Gebruiksvriendelijk in gebruik, licht in gewicht en groot in beeld. Nu een week in gebruik en voldoet uitstekend. Netflix, KPN online tv, geen probleem voor de S2.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Groot scherm
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Prijs.

Peeters 30-12-2017

Mooi helder scherm .Reageert snel .accuduur redelijk

Redelijke prijs met 50 euro cashback .Goede prijs kwaliteits verhouding.
Goed geheugen 32 GB en werkgeheugen 3 GB. Snel en mooi scherm .Makkelijke installatie

Pluspunten

• Helder scherm
  • Makkelijke installatie
  • Prima geheugen en werkgeheugen

Minpunten

• Accuduur redelijk

Milly 28-11-2017

Heel fijne tablet, met snelle 4G, lange accuduur

Deze tablet heeft alles wat ik wilde, compact, compleet met Wifi en 4G en groot intern geheugen. Verder nog uitbreidbaar met SD-kaart en voorzien van nieuwe OS.

Pluspunten

• compact
  • mooie vormgeving

Minpunten

• nog niet gevonden

Piet 23-11-2017

Groot scherm.

Sinds een paar weken, makkelijk in gebruik, prachtig dun scherm, gaat vanzelf uit met hoesje.
Mijn vrouw is er helemaal weg van en heeft er ook een gekocht!!!

Pluspunten

• Dun scherm
  • Overzichtelijk
  • Licht gewicht

Minpunten

• accu

jilsey 07-06-2017

snel en goed leesbaar

Na een aantal maanden een 7 inch tablet te hebben gebruikt besloot ik een 9/10 inch te kopen. De Samsung Galaxy is niet alleen groter maar ook sneller, heeft mooier kleuren en beter geluid.

Jan Mooij 12-05-2017

Prima tablet. Helder scherm, snelle processor en prima accu.

Had eerst een Tab 3 maar daarmee vergeleken is dit een formule 1 tablet. Gebruik hem dagelijks tot volle tevredenheid. Blij mee.

Pluspunten

• Snelle processor
  • Briljant scherm
  • Accu met lange levensduur
  • Handig formaat

Sjaak 19-04-2017

Accu opladen duurt te lang

Fijne tablet goed scherm snel Maar meer dan 24 uur opladen accu vind ik niet normaal meer dat is een heel groot nadeel!!!!

Pluspunten

• Scherm
  • Snel

Minpunten

• Accu opladen

Klusser 26-02-2017

Prachtig tablet hoewel de (goud)kleur niet echt goud is.

Prima werkend tablet. Snel, prachtig scherm, groot gebruiksgemak in samenwerking met Samsungs eigen (optie) hoesje.
Nu nog (want dat vergt enige keren opladen) is de accu wat sneller leeg als verwacht. Vandaag, 2e dag van gebruik, vol om 09.45 aangezet, toen intensief gebruikt als tekstverwerker tot 12.15. Om 13.30 weer aangezet, o.a. een film gekeken en geïnternet tot 17.30. Toen was de accu 75 % leeg. Bij elkaar 6.5 uur. Scherm was wel vrij helder ingesteld. I.v.m. dit vind ik de oplader te weinig capaciteit hebben. 2 Ampere, wat hetzelfde is als die van mijn Samsung Note 4 GSM. Mijn vorige tablet, een Acer A-810, 3 jaar oud, had óók pas na een aantal keren op/ontladen een beter werkende accu dus heb ik hoop.

Pluspunten

• Reactie nelheid.
  • Schermscherpte.
  • Afwerking
  • Gebruik samen met Samsungshoes.
  • Gewicht, maar met hoes toch 600gr.

Minpunten

• (Voorlopig) accuduur.

KlaasH63 25-02-2017

Prachtig mooi apparaat, wel kwetsbaar

Deze tablet gekozen vanwege het prachtig mooie scherm (kleuren en scherpte). Dit om onze foto's te kunnen presenteren. We hebben er 2.
Bij beiden is de USB aansluiting stuk gegaan. Kon wel opladen maar de data overdracht werkte niet meer. Dit is bij beide tablets onder garantie herstelt door Samsung.
Bij een is het scherm gebroken. Dit was eigen schuld. Nieuw origineel scherm van Samsung is wel duur (270).
Over de performance (met 128gb extra geheugenkaart) zijn we uiterst tevreden.

Pluspunten

• scherm
  • prestaties
  • afmetingen
  • gewicht

Minpunten

• kwetsbaar

Hennie Stam 17-02-2017

Mooi tablet S2

Ik heb deze tablet als vervnging van de versleten iPad2. Bevalt prima en is een goede vervanger. Het enige nadeelnis, dat er geen foto's van een camer zijn te uploden. Verder in alle opzichten een aanrader. Lekker ligt in gebruik en een heleer scherm.

Hannie 14-02-2017

Mooi scherm

Even wennen na de ipad 2. Hij is een stuk lichter maar heeft een heel mooi beeld. Is snel maar als minpunt is toch weer die batterij. Waar ik met de apple dagen door kon zonder op te laden moet ik deze zeker om de dag opladen.

Pluspunten

• Scherm
  • Gewicht

Minpunten

• Batterij