Samsung Galaxy Tab S2 8.0 32 GB / zwart

Samsung Galaxy Tab S2 32 GB / goud Best Reviewed feb 2017

Samsung Galaxy Tab S2 32 GB / zwart

Samsung Galaxy Tab S2 32 GB / zwart Best Reviewed feb 2017
8,9 (29)

Beoordeling op basis van 22 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Cora 06-10-2016 Product paar dagen in bezit

Een geweldige Tab

Ik vind het een geweldige Tab voor zijn beeld en snelheid is uitstekend en daarom een echte aanrader

John 01-10-2016 Product paar weken in bezit

mooie samsung tablet

ligt goed in de hand, niet zwaar, dun toestel, batterij gaat lang mee, super goed beeld. Ik ben er zeer te vrede over.

Herman 30-09-2016 Product paar dagen in bezit

Snelle en zeer mooi display

Deze tablet in de opvolger van mijn oude Samsung tablet, stukken sneller, mooie vorm, licht, batterij gaat lang mee, groot werkgeheugen, werkt met zonlicht stukken beter, genoeg ruimte voor al mijn apps

Pluspunten

• Display
  • Ligt
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Zou best goedkoper mogen

Abdullah 15-09-2016 Product paar weken in bezit

super camera

mooi product snel end handig design is super mooi Ik Ben heel tevreden de camera is zeer scherp is handig om mee te nemen

Truus 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede accuduur

Heel fijn tablet wat zeer snel werkt en een heel fijn beeld waar de kleuren mooi op uitkomen de tablet is zeer licht en licht ook lekker in de hand ook is de start proceduren erg snel en het lijkt dat de ontvangst ook beter is dan mijn vorige tablet . Al met al een zeer goede aankoop.

Pluspunten

• Licht goed in de hand
  • Zeer snel interneten
  • Groot geheugen

SKAS2 21-08-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer licht, compact en scherp

Op dit moment geef ik een 10, omdat ik het apparaat pas 1 dag heb en nog bezig met installeren van alles.
Overzetten van data van het oude Samsung Tablet naar het nieuwe verliep heel gemakkelijk en soepel via Samsung Smart/Switch app (gratis te downloaden op de Playstore). Dit tablet is super licht! Het is iets korter en iets breder maar een stuk dunner dan Samsung Galaxy Tab 4.
Misschien door het type scherm, maar het is super helder en scherp ondanks dat de icoontjes en lettertjes kleiner zijn dan Tab 4. Ik ben dus positief verbaasd.
Ik raad het zeker dit product aan!

Pluspunten

• zeer licht van gewicht
  • compact
  • scherm erg scherp
  • overzetten data makkelijk
  • snelle opstart

Minpunten

• accu duur

SKAS1 21-08-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer licht, compact en scherp

Ik raad het zeker dit product aan!

Pluspunten

• licht gewicht
  • compact
  • zeer dun
  • scherp/helder

Minpunten

• nog niet gevonden

Tjalling 21-08-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte vervanger voor mijn Note 8

Lang gezocht naar een vervanger van mijn Note 8. Die het 3 jaar echt uitstekend heeft gedaan. Na het uitpakken viel direct het geringe gewicht en de minimale dikte van de tablet op, tocht voelt hij stevig aan. Het opstarten gaat redelijk snel en laat dan een haarscherp beeld zijn. Hierna met diverse accounts ingelogd en met Smart-switch alle verdere gegevens van de oude tablet overgezet. De laatste updates van Android Marsmellow werden ook automatisch geinstalleerd.
Hierna de tablet uitvoerig uitgeprobeerd. Ben tot nu toe zeer tevreden en onder de indruk van de goede kwaliteit en degelijke afwerking.

Pluspunten

• Heldere scherm
  • Compacte formaat
  • Goede accuduur
  • Goede camera

Collin 16-08-2016 Product paar dagen in bezit

Klein formaat scherp scherm

Voor het vervangen van mijn voorgaande tablet was ik opzoek naar iets nieuws. Ik kwam uiteindelijk op de keuze tussen de s2 van 8" en 9,7". Voor mijn doeleinden ben ik blij dat ik voor de 8 ben gegaan. Met de samsung bookcover erbij kan ik deze precies een plaatsje geven op het aanrecht of is het makkelijk deze achter de tv er nog even bij te pakken. Het scherm is erg helder en scherp. Verder is het een lichtgewicht tablet met super prestaties. Het enige wat mist is de trilfunctie.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • scherp en helder scherm
  • optionele bookcover

Minpunten

• trilfunctie

Janine 01-08-2016 Product paar weken in bezit

Fijne, handzame tablet

Wij hebben hem nu ruim een week in huis en de tablet bevalt prima. Het scherm is mooi helder van kleur en heeft wat minder last van zonneschijn dan de oude (ook een samsung). De vorige tablet was 10 inch en het was een gok om een kleinere te nemen. Maar geen enkele spijt! Deze tablet ligt lekkerder in de hand, is lichter terwijl de beeldkwaliteit hoger is. Ook tijdens het kijken van films missen we het grotere scherm niet. Je merkt dat deze tablet weer van een nieuwere generatie is. Hij start sneller op, de beelden lopen vloeiender in elkaar over en hij reageert sneller. Kortom, heel erg blij mee, een aanrader!!

Giel 06-01-2016 Product paar weken in bezit

Prima tab neem je zo mee niet te groot maar wel krachtig. Kan van alles goed. Prima voor op het werk en openbaar vervoer.

Hans 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Snel, heel compleet. Accu , na 7 uur stand-by, staat dan al op 88%. Verder mooi, licht apparaat. Nette prijs voor deze snelle tablet

Ekk 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat in alle opzichten. Mooi beeld, snel, vriendelijk gebruik, geen onzin apps op het apparaat, handzaam, bruikbaar voor verschillende doeleinden. Kortom; mooie device!

Ekk 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ruud 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

Heb de Galaxy Tab S2 een paar dagen in huis en bevalt me goed, daarvoor een tablet note 10.7. De S2 is een stuk sneller en scherper beeld. Batterij gaat lang mee en is vrij snel opgeladen. Dus een echte aanrader.

Dennis Eijs 20-12-2015 Product paar dagen in bezit

Wat snel leeg de accu, maar met android 6 gaat ie misschien langer mee (helaas pas in Q2,2016).
Mooi helder beeld zeker goed om ook filmpjes te bekijken.
De 4:3 formaat moest ik even aan wennen, maar voor webpages ideaal.(Had hiervoor Tab 3 7.0)
Maar hij is zeker snel, wat het een plezier maakt om er mee te werken.

Simone 14-12-2015 Product paar dagen in bezit

Super mooi tablet, fijn om in de hand te houden. Mooie luxe uitstraling en programma's makkelijk te bedienen.

crvwvp 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een prachtig apparaat dat makkelijk mee te nemen is. Ik moet echter nog veel leren. Het lezen van ebooks,het bekijken van foto's is een genot. Mogelijkheid van uitbreiding van het geheugen in verband met foto's is heel fijn.

P de Graaff 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat, werkt echt soepel. Voelt degelijk en is mooi afgewerkt. Het beeldscherm is echt spectaculair goed.

Herman 07-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik was een Asus Tab 10 inch gewend, maar deze Samsung Tab2 was een verassing. Het is natuurlijk ook niet een echte vergelijking. Deze heeft 3Gb werkgeheugen en 32 Gb opslag en is daarmee razendsnel. Is ook super licht en gemakkelijk mee te nemen. Geluid en accu vallen wat tegen.