Archos Neon 101d grijs, wit

Hannspree HANNSpad 101 Hercules zwart

1280 x 800
Hannspree HANNSpad 101 Hercules zwart

Moppie27 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

4 juni tablet gekocht archos mediamarkt 10 inch 8 GB wit.

Ik raad iedereen aan om deze tablet te bekijken en ontdekken wat de mogelijkheden zijn.
10 inch scherm super snel mooi beeld batterij gaat lang mee veel mogelijkheden super ik had voorheen een tablet 7 inch Asus na ongeluk kapot gegaan ik heb gisteren bij de mediamarkt deze nieuwe tablet van archos gekocht in me scootmobiel ongeluk is levenslang maar de tablet geeft me plezier en rust en lekker hayday spelen camera is super ik heb alleen geen cover gekregen erbij helaas

Tim 28-03-2016 Product maand in bezit

Prima Tablet voor die prijs

Ik heb hem nu een paar weken in mijn bezit en ben best tevreden. We kunnen er heel veel woorden aan vuil maken maar alle waarde naar zijn geld. Alles kan net even beter, sneller of scherper. Voor deze prijs is het een prima betrouwbare tablet. Als je niet hele hoge eisen stelt zou je gek zijn om 2 a 3 keer meer te betalen.

vincent1982 21-11-2015 Product paar weken in bezit

Goeie en snelle tablet zeker voor die prijs , start snel op en gaat lang mee ook als je veel games speelt zoals ik en niet van die simpele echt grafische games , echt een aanrader en doet echt niet onder voor samsung ed hier ook een quadcore processor in en minder poespas dan o.a samsung of apple

rinajongsma 24-10-2015 Product paar weken in bezit

Prima tablet. Kan er mee internetten, emailen, en heb er zelfs een navigatie systeem op kunnen downloaden dat off-line goed is te gebruiken. Handig voor in de trein en op de fiets. Wel even wennen en aanleren omdat ik alleen Windows gewend was en niet Android.

Horski 17-09-2015 Product paar dagen in bezit

7,3
Paar dagen geleden gekocht voor mee op vakantie te nemen.Tot nu toe tevreden.Kan internetten,emailen en er zit een ereader app op die prima werkt.Boven verwachting goed apparaat.