Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / wit / 16 GB / 4G

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 272 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / wit / 16 GB / 4G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

P.sodaar 29-08-2017

defect in 2 jaar en 1 maand geen coulance samsung

Hoewel ik met mijn tab s 8.4 ruim 2 met tevredenheid gewerkt heb.
Is hij stuk gegaan. Reparatie kosten 285 euro. Mogelijk alleen de accu stuk.
Echter deze kan niet alleen vervangen worden. Alles zit van binnen aan elkaar vast.
Geen coulance bij Samsung . Waardeloos dus een afschrijving van 375 euro in 2 jaar en 1 maand.
Maar een Lenovo terug gekocht. Heb het even gehad met samsung

USSNHIllbil 01-05-2016

Uitstekende tablet met lange accuduur

Ik heb de Samsung galaxy tab S nu ruim 6 maanden in mijn bezit en hij bevalt uitstekend, hij gaat met redelijk intensief dagelijks gebruik ongeveer 4 dagen mee. Bij het spelen van spelletjes is de accuduur beduidend minder. Video kwaliteit is extreem goed. Bij direct zonlicht op het scherm is de leesbaarheid minder goed dan verwacht ondanks het amulet scherm. maar desondanks zeker een aanrader.

woekie 06-09-2015

Ter vervanging van mijn oude Asus tab deze gekocht, beeld super,alleen jammer van de Samsung schil over de Loliepop versie, maar een hoop apps waar ik niet op zit te wachten.
Voor mensen die deze tab willen kopen en er een ChromeCast(om films op je tv draadloos te willen kijken), is dit geen goede keuze, dit werkt niet op deze tab,van wegen die Samsung Android versie.
Voor de rest werkt hij prima met een vloeiend beeld tijden het scrollen.
Prijs is niet verkeerd, €399 minus de cashback €349,-

BertF 21-09-2015

Bij mij werkt de Chromecast prima.
Artikelen over deze tablet op http://bit.ly/winstap

Cindy1976 09-08-2015

Van een Galaxy Tab (ja, de eerste...) naar de Tab S gegaan. Twijfelde tussen 8.4 en 10.5, uiteindelijk voor de grote gekozen. Geen spijt van gehad, mooi helder scherm, start snel op, goed geluid.

Echter... sinds begin deze week valt de tablet spontaan uit. Ik dacht eerst dat het aan de Facebook app lag, dus deze verwijderd. Dit bleek niet te helpen, nog steeds valt het (onregelmatig) uit. Er zit geen logica in wat ik op dat moment aan het doen ben, gewoon wat surfen, een bericht typen; zomaar spontaan POEF uit.
De ene keer gaat hij vanzelf weer aan en moet ik mijn toegangscode ingeven, de andere keer moet ik hem zelf weer inschakelen. In dat laatste geval krijg ik een zwart scherm met alleen bovenin de icoontjes van tijd, percentage accu, wifi.
Tevens plaatst de tekstinvoer soms woorden die ik niet wil gebruiken. Zomaar midden in een zin een woord met een hoofdletter, omdat dit in de woordenlijst staat. Ik kan nergens vinden hoe ik bij de woordenlijst kom om woorden te verwijderen.

Dit alles maakt dat ik toch sneller mijn laptop pak en dat vind ik op zijn zachtst gezegd zonde.

Een bericht naar Samsung is verstuurd, ik wacht nog op antwoord. Wellicht dat een reset de oplossing is, maar daar wil ik nog even mee wachten.

lady 2009 10-08-2015

Hallo Cindy , ik heb sinds vorig jaar september een galaxy tab s een geweldig tablet nog nooit problemen mee gehad , je hebt van Samsung 2 jaar garantie dan komen ze hem ophalen en weer terug brengen dus BEL naar Samsung en vraag wanneer ze hem komen halen

Groetjes Magda

Martin 24-10-2015

Ik ben van plan dit tablet te kopen mits er een hdmi hierop aanwezig is. Kan ik nl. niet vinden bij de specificaties

Shadow2020 10-06-2015

Ideaal voor onderweg. Films kijken geeft je een andere beleving, de kleuren zijn geweldig en heeft een snelle processor de 4G verbinding geweldig.

Hendrikus1949 09-06-2015

Werkt goed en snel. Mooi overzichtelijk en helder beeld; start snel op en is handig in gebruikersvriendelijk.

E2901 08-06-2015

Geweldige tablet, mooie kleuren, veel mogelijkheden. Duur van de accu kan ik nog niet echt beoordelen heb hem nog maar een paar dagen.tot nu zeer tevreden

laurent.cagnac 01-06-2015

de tab s wil ik sind 12 maanden . Ik ben nu echt overtuigd van de beeldkwaliteit van deze tablet. Het groot scherm biedt veel comfort inzake het lezen van boeken op de tablet en films kijken op de tablet is ook heel ontspannend voor de ogen. Ik ben helemaal overtuigd van mijn aankoop.

danny231 31-05-2015

ik vind het een mooie tab maar vind het wel jammer dat je voor een goud kleur meer moet betalen en ook mis ik de 3g en of 4g functie.voor de rest is het een fijne tab

Risa44 19-09-2015

Ha, het is een tablet en geen telefoon

Megan D. 30-05-2015

Het is mooie en handig tablet. Je kunt je gegevens goed beveiligen. Het is alleen jammer dat er geen handleiding bij zit. Maar verder is het een mooie tablet met een prima formaat.

Risa44 19-09-2015

Handleiding is 204 pagina's en online te downloaden..dat lijkt me handiger dan een boekwerk van 204 pagina's.

GGI 28-05-2015

Opletten: Niet geschickt voor WHATSAPP!!!!

Om de voorwaarden te begrijpen is meer of minder een rechtenstudium vereist!!

Stonehills 25-06-2015

Uiteraard is deze niet geschikt voor WhatsApp, daarvoor heb je namelijk een telefoonnummer en dus een simkaart nodig. Dat weet je dus van tevoren als je goed de mogelijkheden van dit apparaat leest.

JWG62 23-05-2015

Prachtige kleuren en zeer scherp beeld. Start vrij snel op en is makkeelijk en handzaam in de omgang, met zeer veel mogelijkheden. Bewuste keus geweest. Ben er zeer tevreden over!

Peter van Nierop 20-05-2015

Werkelijk een prachtige weergave en vele nieuwe mogelijkheden tot nu toe zeer verrast en hoop er langdurig plezier van te hebben

LadyVC 18-05-2015

Ik twijfelde tussen de Tab S en Tab4. Maar het haarscherpe beeld van de Tab S heeft me overtuigd! Makkelijk in gebruik en uren plezier!

Bert Boven 16-05-2015

De telefoon houdt het goed vol en wordt niet te warm. Ook is deze makkelijk in gebruik en ligt deze goed in de hand. De vinger afdruk unlockscreen werkt ook goed.

Stonehills 25-06-2015

Dit is geen telefoon.

lelietjevandalen 13-05-2015

Super mooi beeld, ik kan nu meer genieten van foto's en films. Handzaam formaat. Accu is snel opgeladen en gaat lang mee. Nu nog een mooie beschermhoes vinden.

Risa44 19-09-2015

Amazon uk leuk adresje en niet te duur!

Opaalcatamarud 12-05-2015

Wat een geweldig beeldscherm fantastisch gewoon
en helemaal titanium, een super lichtgewicht tablet!
Je kan met een mini SD card het geheugen vergroten,zodat alle foto's en video's je tablet niet belasten.
Pas een paar dagen in mijn bezit, voorheen een iPad 3, maar dit overtreft echt alles, een werknemer van Samsung,(stond tijdens de Samsung-dagen in de Mediamarkt)
en heeft mij echt overgehaald om deze te kopen.

En......ik ben zeer tevreden.

keistamper 24-09-2015

Goede review ... hier heb ik wat aan! Twijfel tussen de IPad en deze Samsung S!

whkhenry 07-05-2015

Heb de Tab net binnen maar ben nu al enthousiast. Heb ook het bijbehorende keyboard. Helemaal geweldig.

carolientje2405 07-05-2015

briljant machientje, zegt genoeg denk ik, scherm werkgeheugen bediening en de snelheid zijn zoals hierboven al vermeld briljant.

theden1 06-05-2015

Na veel Android en Windows tablets te hebben gekocht en weer verkocht. Ben ik met de TabS 10.5 LTE zeer zeer teverden. Deze zal ik ook niet meer verkopen. Hij voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen. Hij is zeer snel en helder. Is voor zoon groot apparaat verrassend licht. Ik vind het alleen erg jammer dat er bij zoon duur apparaat(€520) geen headset zit.

METIRIOn 03-05-2015

Perfect geschikt voor DJI Drone Inspire 1
Met name voor de snelle processor gekozen een het compakte maar scherpe beeld en snelheid

mastercary 02-05-2015

Tab werkt prima. De tab S voldoet aan mijn verwachtingen. Accuduur is goed, hij gaat lang mee. Ik ben ook erg te spreken over de opstartsnelheid. Ik hoef gelukkig niet lang te wachten. Beeldscherm is erg scherp. Dit ben ik ook gewend van Samsung apparaten.

tons52 30-04-2015

Nog maar net uitgepakt.
Prachtig apparaat, erg gebruiksvriendelijk. Mooi slank. Nog te vroeg voor een review

Gabj 29-04-2015

Super apparaat, werkt snel en gemakkelijk zoals gewend van Samsung apparaten. Het beeldscherm is echt fenomenaal maar verbruikt wel veel energie van de accu. Toch gaat de accu zeker een aantal uur mee bij intensief gebruik.

John Plijnaar 28-04-2015

Wilde al een tijdje een tablet hebben (voor gemak) maar zag bij vrienden alleen matige schermen.
Totdat ik de Galaxy Tab S 10.5 zag staan - toen was het BINGO!
De opstartsnelheid: je hebt gelijk beeld zowel met wifi als met de 4G simkaart!
De accuduur (ik heb de Tab S 10.5 nog geen week) maar nu al gemerkt: bij normaal gebruik prima ding (hoeft dus niet iedere avond aan het infuus).