Samsung Galaxy Tab S 8,4 inch / wit / 16 GB - Reviews

16 GB opslag
Resolutie
2560 x 1600 pixels
8,4 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S 8,4 inch / wit / 16 GB op Kieskeurig.nl.

Hendrikus1949 09-06-2015

Werkt goed en snel. Mooi overzichtelijk en helder beeld; start snel op en is handig in gebruikersvriendelijk.

E2901 08-06-2015

Geweldige tablet, mooie kleuren, veel mogelijkheden. Duur van de accu kan ik nog niet echt beoordelen heb hem nog maar een paar dagen.tot nu zeer tevreden

danny231 31-05-2015

ik vind het een mooie tab maar vind het wel jammer dat je voor een goud kleur meer moet betalen en ook mis ik de 3g en of 4g functie.voor de rest is het een fijne tab

Risa44 19-09-2015

Ha, het is een tablet en geen telefoon

Megan D. 30-05-2015

Het is mooie en handig tablet. Je kunt je gegevens goed beveiligen. Het is alleen jammer dat er geen handleiding bij zit. Maar verder is het een mooie tablet met een prima formaat.

Risa44 19-09-2015

Handleiding is 204 pagina's en online te downloaden..dat lijkt me handiger dan een boekwerk van 204 pagina's.

GGI 28-05-2015

Opletten: Niet geschickt voor WHATSAPP!!!!

Om de voorwaarden te begrijpen is meer of minder een rechtenstudium vereist!!

Stonehills 25-06-2015

Uiteraard is deze niet geschikt voor WhatsApp, daarvoor heb je namelijk een telefoonnummer en dus een simkaart nodig. Dat weet je dus van tevoren als je goed de mogelijkheden van dit apparaat leest.

JWG62 23-05-2015

Prachtige kleuren en zeer scherp beeld. Start vrij snel op en is makkeelijk en handzaam in de omgang, met zeer veel mogelijkheden. Bewuste keus geweest. Ben er zeer tevreden over!

Bert Boven 16-05-2015

De telefoon houdt het goed vol en wordt niet te warm. Ook is deze makkelijk in gebruik en ligt deze goed in de hand. De vinger afdruk unlockscreen werkt ook goed.

Stonehills 25-06-2015

Dit is geen telefoon.

lelietjevandalen 13-05-2015

Super mooi beeld, ik kan nu meer genieten van foto's en films. Handzaam formaat. Accu is snel opgeladen en gaat lang mee. Nu nog een mooie beschermhoes vinden.

Risa44 19-09-2015

Amazon uk leuk adresje en niet te duur!

carolientje2405 07-05-2015

briljant machientje, zegt genoeg denk ik, scherm werkgeheugen bediening en de snelheid zijn zoals hierboven al vermeld briljant.

METIRIOn 03-05-2015

Perfect geschikt voor DJI Drone Inspire 1
Met name voor de snelle processor gekozen een het compakte maar scherpe beeld en snelheid

mastercary 02-05-2015

Tab werkt prima. De tab S voldoet aan mijn verwachtingen. Accuduur is goed, hij gaat lang mee. Ik ben ook erg te spreken over de opstartsnelheid. Ik hoef gelukkig niet lang te wachten. Beeldscherm is erg scherp. Dit ben ik ook gewend van Samsung apparaten.

tons52 30-04-2015

Nog maar net uitgepakt.
Prachtig apparaat, erg gebruiksvriendelijk. Mooi slank. Nog te vroeg voor een review

Annemiekk 15-09-2014

Ik ben een student en had een tablet nodig voor school maar ook oa voor mijn passie voor fotografie. Ik ben erg tevreden met deze tablet. Hij heeft een enorm mooi beeldkwaliteit en is fijn om vast te houden. Hij weegt heel weinig en is ook zeer dun. Ik ben echt heel tevreden en raad het iedereen aan!

Stux 15-09-2014

Ben erg lang geen fan geweest van tablets, tot ik deze tablet tegen kwam. Helaas is er geen model met een neutrale kleur, ik vind de combinatie bruin/brons namelijk erg lelijk maar dat is uiteraard voor iedereen anders, daarom heb ik zelf voor een witte gekozen.
Het beeldscherm is erg mooi, de kleuren komen erg mooi naar voren vooral savonds als het wat donkerder is, maar ook buiten is het scherm erg goed te zien zelf als je in de zon zit.
De tablet werkt ook zeer snel, en met de vingerprint scanner ben je ook zo ingelogd. Hier en daar een paar haperingen maar dat is niet storend.
Over de accu duur ben ik ook erg tevreden. Je kan er makkelijk een paar films achter elkaar op kijken als je dat zou willen en ook als je het bijvoorbeeld voor school gebruikt om aantekeningen te maken. Je hoeft de oplader iig niet mee te nemen.
Dus veruit een dikke 9!!

Cool111 11-08-2014

Lang op zoek geweest naar een eigen tablet. Heb nog getwijfeld tussen een Microsoft of een Android, maar de meeste actuele apps komen op de Android of IOS. Omdat ik deze vooral voor onderweg ga gebruiken om films/series te kijken was het Super Amoled scherm in combinatie met die hoge accuduur de doorslag voor deze keuze.

Bij het eerste keer aanzetten van de Tab zijn de heldere kleuren het eerst wat gelijk hier uitspringen. Verder is de 8.4 handzaam, licht en dun. Soms niet te begrijpen wat er allemaal in zit in deze dunne tablet. Als IT-er heb al heel wat devices in mijn handen gehad in 25 jaar.
Was bang dat de kleine versie te klein zou zijn tov de 10.5” maar naar een paar dagen hiermee gespeeld te hebben, heb ik er geen spijt van. Qua snelheid en mogelijkheden is er ook niet te klagen. Loopt gewoon als een zonnetje. Verder ook gelezen over “lag” maar daar heb ik nog niks van gemerkt. Mocht dit door de professionele testers meer aangeduid worden, zal Samsung dit wel verder verbeteren in de software.

Verder genieten van deze nieuwe aanwinst…

Martin M 28-07-2014

Ik had positieve berichten gelezen over dit ding met vaak de kanttekening dat er flink wat "lag/stutter" zou optreden bij het bladeren door de home screens na terugkeer uit een applicatie. Dus ik naar de winkel om het zelf te ervaren. BCC was de eerste die 'm opgesteld had staan.

Ik spelen en vegen, ik merkte er niks van. Ik heb 'm nu een paar dagen en ik merk er nog steeds niks van. Ik geloof niet dat ik het een probleem zou vinden als het af en toe wel zou gebeuren want ik maak er geen sport van om als een bezetene door mijn home screens te scrollen maar zoals gezegd, ik heb het nog niet meegemaakt.

Er is veel geschreven over het prachtige scherm. Dit stelt inderdaad niet teleur. Vooral het lezen van een PDF document (ik gebruik 'm vooral als e-reader) is een genoegen. De hoge resolutie is in combinatie met applicaties die niet goed schalen echter ook een probleem. Ik dacht vergeleken met gebruik van mijn telefoon minder moeite te zullen hebben met het lezen van tekst maar kom soms bedrogen uit. Dan krijg ik net zulke kleine k-lettertjes, alleen de regels zijn langer. Dit is bijvoorbeeld het geval in de reacties van nu.nl . De instelbare fontgrootte werkt alleen op de artikeltekst, niet op de reacties. Het zal zich uiteindelijk oplossen als app-ontwikkelaars met hun neus op de feiten worden gedrukt met het verschijnen van meer nieuwe hardware met een hoge resolutie maar nu loop je nog tegen dit soort luxeproblemen aan.

De achterkant ziet er uit als metaal en voelt ook bijna als metaal met als verschil dat het niet zo koud is aan je vingers. Ideaal dus. Ik vind 'm niet te zwaar. Alle knoppen zitten aan een kant zodat je 'm makkelijk in landscape kan vasthouden zonder per ongeluk knoppen in te drukken.

De Samsung TouchWiz UI irriteert me, vooral omdat men de functie van de menu-knop heeft veranderd in "recently used", wat je normaal krijgt op Samsung apparaten als je home een poosje ingedrukt houdt. Pas als je menu een poosje ingedrukt houdt krijg je het app-menu. Het went maar het voegt niets toe, het is slechts anders. Why?.. WHY?!

En map maken op een home screen is me nog niet gelukt, ook niet met behulp van het internet. Geen van de instructies die ik heb gevonden werken. Ik krijg met geen mogelijkheid een contextmenu te voorschijn.

De batterijduur heb ik niet getest, ik heb 'm altijd in power saving mode en ben nog niet voor het einde van de dag met een lege batterij geconfronteerd. Ik heb niet het idee dat het hard gaat en hij wordt ook niet warm. Leuk is dat je hem ook nog in super-save mode kan zetten, dan wordt alles zwart-wit en doet hij heel zuinig aan. Dat is wel tamelijk ingrijpend (de tablet wordt minder bruikbaar) maar het lijkt me zinvol als je een tekstdocument leest tijdens een lange reis.

Op de opstarttijd heb ik niet gelet en die interesseert me ook niet, hij blijft aan net als een telefoon.

Hij is goed stijf en mooi plat. Ik ben al met al zeer tevreden, al vond ik 'm best prijzig.