Samsung lichaam vochtinbrenger 12,2 inch / zwart / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 124 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung lichaam vochtinbrenger 12,2 inch / zwart / 32 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LUIGI taffuri 10-03-2014

nice and handy device, the pen is awesome and the leather back feeling is really good. nice job overall... small improvement on the pen accuracy needed.

MeOminG 09-03-2014

Op het moment dat deze tablet werd aangekondigd op de CES moest ik deze hebben. Inmiddels heb ik meerdere tablets in bezit gehad. Waaronder de eerste Samsung Galaxy Note 10.1. Voor mijn werk als designer gebruikte ik veel om mee te tekenen, hiervoor had ik de app Autodesk Sketchpro voor aangeschaft. Toevallig is nu is een volledige versie van deze app meegeleverd. Alhoewel deze een andere naam heeft.
Maar de Note 10.1 was vaak te klein. Het grote superheldere scherm van de Notepro is een uitkomst voor mij. Ook kan hier mee de vele documenten die ik dagelijks moet gebruiken in groot formaat openen. Gebruik 'm nu een aantal weken. Voor mij is het in ieder geval een superding. Kan me echter voorstellen dat voor velen de maat niet echt nodig is.
Deze tablet is voorzien van een nieuwe Touchwiz. Hoewel deze er een stuk frisser uitziet dan de oude, moet ik bekennen dat ik tot nu toe de nieuwe functionaliteiten niet veel gebruik. Wat ik wel veel gebruik zijn de multi-windows. Meerdere apps gelijktijdig kunnen zien is een uitkomst. Als je informatie van ene app naar andere app wil kopiëren of overschrijven.

Danny de Graaf 09-03-2014

Wat een heerlijke tablet!
Na enige twijfel heb ik toch voor een 12.2 inch model gekozen.Heerlijk qua scherm grootte en het gewicht is helemaal geen probleem. Of hij ligt op tafel of ondersteuning op de benen als je op de bank zit. Ook gebruik ik mijn tablet als digitaal fotoboek. Mijn foto's zijn nog nooit zo mooi geweest! Het lijkt wel veel meer diepte te hebben.
Ook de keuze tussen de tab Pro en de Note was lastig (tja €100 euro) maar ook zijn geld waard. Door de actie met de 64gb geheugenkaartje is de prijs nagenoeg geen verschil meer en de pen functie is echt erg handig. Even een afbeelding delen of uitprinten , met de Note zeer eenvoudig waar het met de laptop vele handelingen benodigd. De accuduur kreeg bij mij een 8 omdat voor mij de accuduur nooit lang genoeg kan zijn. Mede omdat de tablet de hele dag door door alle gezinsleden wordt gebruikt. Maar ja wie weet komt er een nieuwe accu techniek binnen een paar jaar...
Totaal conclusie: Een absolute aanrader!!
Mijne heb ik gekocht bij Expert omdat deze de tablet voor weinig geld met een All risk garantie van 3 jaar kunnen leveren. Altijd een veilig idee als de tablet het hele huis door wordt gesjouwd.:)

Ron2014 09-03-2014

prachtig snel en helder tablet geen enkele beperking,gebruiks vriendelijk,licht in gewicht en aan te passen naar eigen wenzen,dit is vereweg het beste tablet die ik gebruik,jaren lang ipad gehad maar ben niet te spreken over de beperkingen die apple op zijn device's heeft,daarom overgestap na div.testen voor de Tab pro en het grote scherm is geweldig.

Thea Penterman 09-03-2014

Bijzonder fraaie tablet met helder beeldscherm waarvan het formaat me uitstekend bevalt. Foto's worden zo mooi weergegeven dat ze welhaast nog mooier zijn dan de werkelijkheid. Startsnelheid is click and go. Sterke accu.

GertSantana 09-03-2014

Geweldig apparaat, mooie vormgeving, prachtig kleurenbeeld! Een aanwinst! Ik had de tablet 10.1 van Samsung, maar dat valt in het niet bij deze tablet.

AndroidFanUitGroningen 08-03-2014

Scherm en -groote zijn geweldig, en batterijduur is uitstekend. Ik was ook tevreden over mijn eerdere kleinere android tablet, maar op dit monster gaan boeken en krant lezen en films bekijken toch weer beter.

LUIGI taffuri 07-03-2014

item is well packed and the new f-leather back is awesome, really nice feeling and add a lot more grip on the device, S-pen is a little to small and a bit laggy on certain action but over it works fine, awesome idea to draw windows for floating app.

Mstar 06-03-2014

Prachtig stereo geluid voor een tablet.
Mooi helder beeld, vergeleken met een Asus tablet wel erg licht en helder beeld, maar ook wat soms overdreven gekleurd!Dat merk je niet op, maar als je de twee toestellen naast elkaar hebt wel.
Licht voor de grootte.
Snel.
Prettig te bedienen met de pen.
De accu mocht het langer vol houden en het duurt ook lang om de accu op te laden.
Lastig dat de linker onderknop een andere functie heeft dan bij de S4! Verder prettig dat de bediening van de S4 en de NotePRO op elkaar lijkt.

S. Ercan 06-03-2014

Een zeer goed apparaat. Ben er erg blij mee, groot genoeg om er een paar programma's tegelijk mee te gebruiken, dat kon niet met de IPad.

Yoeri1990 06-03-2014

Super snelle tablet met een mooi, groot, helder en duidelijk scherm. Zelf ook een tab 2 in bezit en die werkt stukken minder goed dan de notepro. Beste aankoop van dit jaar!

Patrick Eekhout 05-03-2014

In mijn ogen de beste tablet die nu te krijgen is.
Het scherm is mooi, groot, helder en superscherp. De accuduur is zeer goed. Meteen op de eerste dag meegegaan op een lang weekend weg. Met 6 gezinsleden, dus veel en langdurig gebruik, geen enkele dag de batterij leeg gekregen. Werken mét pen is voor diverse toepassingen een verademing en toegevoegde waarde. Er is heel goed over nagedacht. Ook handig dat er voor iedere gebruiker een eigen account aangemaakt kan worden. Dat zie je bij bijvoorbeel iPad niet. Door de grootte van het scherm neemt het gewicht automatisch toe t.o.v. een tab met een kleinere schermafmeting. Ondanks dat, is en voelt de tab alsnog erg licht en handzaam aan. De tab is mooi afgewerkt, met chroom en een stroeve achterkant, waardoor hij goed in de hand ligt.
Een echte aanrader!

CK12 04-03-2014

Deze tablet is razendsnel en erg mooi. Heel mooi scherm ook. Het heeft ook erg veel mogelijkheden vooral met de pen. Zeker geen spijt van deze aankoop.

Dr. Jefferson 03-03-2014

Ik heb hem nu ene paar dagen en hij bevalt goed.
Het scherm is mooi, maar een nadeel van de hoge resolutie is dat veel filmpjes etc. er nog niet zo mooi uitzien omdat ze in lagere resolutie zijn gemaakt.
Opstartsnelheid is normaal voor een tablet.
De accuduur is goed, alleen het opladen duurt wel aardig lang.

Johan111111 02-03-2014

Beeldscherm, Perfect!! Sorry ik kan er niets anders van maken, zo mooi helder en heel goed te lezen en een genot om naar te kijken en het weerspiegelen valt heel erg Mee!!(2 dagen woonkamer gebruik).

Opstartsnelheid:knopje drukken,en je hebt gelijk beeld, over scherm vegen en klaar voor Gebruik!!Kan het Sneller? ? Denk zelf van niet, dus, Perfect.

Accuduur:was al 100% opgeladen toen ik hem kocht (ik heb namelijk het demo model uit de winkel de andere waren nog niet binnen). Na 2 dagen intensief gebruik (meerdere keren aan uit zetten, downloaden, spel spelen enz)is de batterij status 63%. Dus dat zit ook wel goed!!

Er is nog veel te ontdekken maar tot nu vind ik het een geweldig apparaat! Misschien is de prijs wat aan de hoge kant maar dan heb je ook wat!!

Johan.

Ton500 02-03-2014

Zeer mooie tablet veel sneller dan mijn vorige de tab 2. Scherm is superbrilliant en de kijkhoek is perfect

Twig 01-03-2014

Het scherm is geweldig, goed leesbaar in daglicht maar ook 's nachts. De meeste schermen kunnen niet zo mooi zacht gedimd worden als de Note Pro 12.2 zodat je ook in een verduisterde ruimte goed kunt werken.
De kleur reproductie is boven verwachting goed.

Voor een 12.2 inch tablet houdt hij verrassend prettig vast. Hij weegt 750 gram maar voelt lichter dan gedacht.
Het formaat is perfect voor het maken van schetsen en notities, er is genoeg ruimte zodat je tijdens het werken je hand kan laten rusten op het scherm.

Voor het grafisch ontwerpen gebruik ik een Wacom Intuos en als ik mobiel werk een Tablet PC.
De Note Pro 12.2 heeft inmiddels de Tablet PC vervangen.

De precisie en snelheid van de Wacom digitizer in de Note Pro is beter dan die van de Tablet PC en de punt van de S-Pen voelt in verhouding lekker stroef aan op het scherm.
De S-Pen is wel buitengewoon klein maar ligt toch prettig in de hand.
Natuurlijk heb ik mijn verzameling Wacom pennen op de Note Pro 12.2 uitgeprobeerd maar deze werken eigenlijk niet of hebben een positionele afwijking.
Ik hoop dat er een grotere Wacom pen (met gum) uit gaat komen die wel compatibel is.

Autodesk Sketchbook Pro is standaard al geïnstalleerd.
Een aanrader voor mensen die zich geen Wacom Cintiq kunnen veroorloven.

Voor het lezen en bewerken van pdf bestanden is er eigenlijk niets beters te krijgen dan een Note Pro 12.2.
Het zelfde geldt voor het lezen van stripboeken met de ComicRack app.

alexander275 28-02-2014

Super tablet, Ipad 4 mag weg. Heerlijk snel en super beeld! Ter bescherming een screen op gedaan en bescherm cover achterzijde. Daarnaast aangemeld voor actie van Samsung. Netflix, NRC en micro sim gratis, top.

Boog60 28-02-2014

Even wennen aan het formaat maar daarna wil je niet meer anders, wat een werkruimte!
Prachtig beeld en heel veel leuke dingen om er mee te werken.
Het geluid is meer dan behoorlijk en ook video is een lust voor het oog.
Een absolute aanrader.

Ceessm 27-02-2014

Super tablet, ideaal beeldscherm voor boeken le zijn en en mogelijkheid 4 schermen gelijktijdig te openen. Heb eerst de galaxy tab 10.1 gehad. De note pro snellere opstart en accuduur is duidelijk verbeterd. Prettige tablet om mee te werken.

JHess 27-02-2014

Fantastisch ding! Je kunt er alles mee vooral de S-pen is onwijs handig.
Het scherm is uitermate geschikt om films te kijken. Zorg wel dat je internet verbinding snel genoeg is anders gaatie om de paar minute opnieuw laden. Opstarten gaat super snel maar dat komt waarschijnlijk ook omdat er op het moment nog niet veel op staat.
Je kan er meer mee dan met een laptop en de accu gaat veel langer mee en het apparaat zelf is veel handzamer.

barbara131313 27-02-2014

mooi stukje speelgoed,superscherp en lekker groot beeld en snelle opstart, een goeie touchscreen en een fijne touchpen
door de 32 GB kan je er lekker veel leuks opzetten ook fijn dat als het nodig is dat je er extra GB erbij kan toevoegen. heb nog niet alles ontdekt, maar daar is even tijd voor nodig, ben er in ieder geval nog een poosje zoet mee. het is een boel geld, maar voor een liefhebber van samsung is dit zeker een mooi hebbedingetje. Ik ben er erg blij mee

HaenzL 27-02-2014

De eerste tablet met A4 scherm.
Ik zou hem zo weer kopen.
Beeldschoon.

De Samsung schil is mooi, maar gelukkig is ook het oude interface beschikbaar. Blij met de DropBox-ruimte.

De infrarood afstandbediening werkt, maar is verre van handig.
Dit is gewoon een heel goed Android tablet.
Kunnen we hier ook een Google native versie van krijgen? Met behoud van de stylus en het magazine interface als optie?

Mevr.joslo 26-02-2014

Wat een geweldig apparaat en wat een verschil met de ipad 2 je mag ze niet eens vergelijken.
Wat je er allemaal mee kunt doen met de pen is ongelooflijk, prachtig scherm en met gemak 4 schermen tegelijkertijd open kunnen zetten. Hij kost wat meer maar dan heb je ook echt wat.
Echt een super tablet van groot formaat.

Robm1 26-02-2014

Lekker groot scherm.