Samsung lichaam vochtinbrenger 12,2 inch / zwart / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 124 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung lichaam vochtinbrenger 12,2 inch / zwart / 32 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

nenne 14-12-2014

Geweldig tablet, snel lekker groot beeld, makkelijk te instaleren apps, fijn dat Hancom office erbij zit, leuk werken met de bijgeleverde stylus

Michiel 362 28-10-2014

Nu ongeveer 2 weken in bezit en erg tevreden.
Snelheid goed, accuduur prima (2 dagen met veel gebruik, Beeldscherm hoge resolutie, lichte doorschijn bij zwart beeld in donkere kamer, het oled scherm van tabpro is nog mooier.

Is ie te groot? Best getwijfeld...echt prima. Goede keus. Ik zou hem weer kopen. Stylus is een grote extra. Dat is waarom ik opnieuw de galaxy note serie heb gekocht.

Meerdere schermen open blijkt erg handig en ik heb het al een paar keer gebruikt.....Kopie en past met toetsen combi (cntr-XCV) blijkt erg handig te zijn.

Van de extra software is Hancom office suite goed bruikbaar. Het heeft de meeste MS functies, maar je gaat natuurlijk niet een mailmerge of iets dergelijks vanaf je tablet doen, of ingewikkelde macro's. Dat lukt vast niet. Er zijn ook speciale apps voor tekenen met stylus pen. Leuker dan je denkt.

nu 2 software updates binnen gekregen. Deze werken prima. Geen extra functionaliteit voor zover ik kan zien. Tablet lijkt wel iets sneller geworden te zijn na laatste update..?!?

Kijk ook bij tweakers.net bij het notepro 12.2 topic voor ondersteuning en inspiratie.

mrhumax 09-09-2014
Echt een top tablet mooi groot formaat
Besteld bij phoneMarket in rotterdam
Zeer scherpe prijs
Kortom tevreden tablet bezitter

Marcie2011 11-08-2014

Hallo,
Top Apparaat..,maar
Ik ben een stuk minder enthousiast dan de meeste mensen hier,en dat op 1 punt, en dat is het beeldscherm.

ik heb meerdere vage witte vlekken in het rechtse gedeelte van het scherm, als de achtergrond ZWART is welteverstaan,(net of het licht erdoor heen komt op die plaatsen van de achterkant,niet goed afgewerkt zeg maar)

Bij het opstarten zie je het heel erg,en als ik bv een film kijk zie je bij de zwarte randen die witte vage vlekken.
ik stoor mij hier enorm aan, heb er al 2 terug gebracht nu.

de TabPro 10 inch heeft dit helemaal niet van mijn vriendin.

ik geef de NOte toch een 9 want tis een top ding kwa gebruik...batterij gaat super lang mee....als je pennetje veel gebruikt wat minder...stop het altijd terug ook als je niet gebruijt voor besparing op je batterij
een 9
en dat wordt verhoogd als de problemen zijn verholpen maar voor een apparaat met deze prijs klasse ga ik daar niet mee akkoord.

patje19771 07-08-2014

Geweldig apparaat. Mega snel ding. En een super groot scherm! Start snel, vooral browsen is een verademing.

disjenmgn 03-08-2014

ongelofelijk fijn tablet, vooral functies vd stylus pen, en extra schermen is niet alleen een leuke gadget, maar in de praktijk ook veelvuldig bruikbaar.
ging eigenlijk voor de nieuwere tab S vanwege amoled scherm, maar de vele extra functies, groter formaat en prima software spraken mij meer aan.
Dan maar geen kampioen beeldscherm, maar een super functioneel tablet, waar ik echt iets aan heb, en mee kan, kortom, ik had 'm veel eerder moeten kopen !

klaas schuring 17-07-2014

Ook na 3 tot 4 maanden nog steeds positief over het gebruik. Ik gebruik geen pen meer. Ik doe zakelijk alles op het tablet.
Accu en scherm blijven prima.
Met de 64GB extra geheugen is dat ook geen aandachtspunt meer.
Kortom goed prijs kwaliteit verhouding ook al was hij duur.

Frans Keul 16-06-2014

Mooie tablet, goed beeld maar kan geen MP4 afspelen.

Ik heb deze High End tablet gekocht na ik mijn Apple stuk ging. Vooral het grotere scherm sprak mijn aan. Voor de gewone applicaties is het meer dan een perfect scherm. Scherp, goed van kleur.

Het afspelen van een MP4 van mijn eigen videocamera ging op zowel mijn oude Ipad als de Ipad 4 van mijn vrouw probleemloos. Op de Galaxy TabPro 12.2 zijn deze MP4 videos niet om aan te zien, haperend beeld met veel horizontale strepen. Jammer, ik had van deze High End tablet, gezien de specificaties, veel beter prestaties verwacht.

Daarnaast is veel software geschreven voor mobiele telefoons en moet je per applicatie het scherm horizontaal dan weer verticaal houden en is niet aan te passen. Bij deze grotere tablet maakt dit draaien en dus ook het verplaatsen van de bedieningsknoppen, het er niet eenvoudiger op.

H. Mureau 14-05-2014

kort maar krachtig,
super apparaat en betrouwbaar.
geen enkele hapering en een ongelooflijke beeldkwaliteit

EHolman 12-05-2014

Het apparaat aangeschaft op 26 februari 2014 en bijzonder tevreden erover!

Extreem intensief gebruik ik m niet. Een beetje voor spelletjes (welke er fantastisch uitzien), browsen, en notities maken (schrijvend). Het 'office'-pakket wat erbij zit is geniaal en ziet er schitterend uit. Apple gebruikers zijn vaak jaloers wanneer ze een korte demo van het apparaat krijgen!

Enige minpuntje is dat het opladen vrij lang duurt, maar als je deze 's nachts oplaadt dan is het niet zo erg.

Sil74 11-05-2014

Ben blij met deze aankoop. Heb eerst nog getwijfeld tussen deze en een maatje kleiner. Het beeld is duidelijk. Nog niet lang in gebruik, maar tot nu toe erg tevreden.

Roosstar 08-05-2014

Beeldscherm: helder, scherp, goede kleurweergave,fijn formaat. Voor mij als freelance fotograaf belangrijke punten.
Opstartsnelheid flitsend, zeker in vergelijking met mijn gewone computer (I7, 12GB RAM en 256 GB SSD opstartschijf).
Kort gezegd: aanzetten 1 of 2 keer diep adem halen en je kan werken. :D
Accuduur: In de paar weken dat ik de beschikking heb over deze Tablet, pas 1 maal op moeten laden ondanks vrij intensief gebruik.
Waarom dan alleen maar negens?
Omdat ik deze Tablet nog niet lang in gebruik heb, maar ook omdat ik eigenlijk uit principe nooit een tien geef voor apparatuur.
De enige (kleine) minpuntjes zijn voor mij, het ontbreken van 3G/4G functionaliteit en de minimale gebruiksaanwijzing.

Printer1741 08-05-2014

top tablet na 2 ipads blij met deze tablet super snel internet ook om thuis te werken sneller dan de computers op het werk
alleen de accu had ff langer mee moeten gaan maar met de voordelen van deze tablet neem je dit voor lief.

Carsamsung 04-05-2014

Super fijne tablet, deze hadden we eerder moeten kopen. Mega snel opstarten, mooi beeldscherm. ideaal izm canon spiegelreflex camera. Je wilt niet meer wat anders.

gerardvt 03-05-2014

zeer duidelijke en scherpe note, ben pas een paar dagen ermee bezig, weet nog lang niet alles, moet nog veel leren maar hij bevalt prima

PosT040175 29-04-2014

Geweldige tablet. Had hiervoor een Transformer TF101 en ik dacht dat ik het toetsenborddock zou gaan missen maar typen op de note gaat bijzonder goed. Youtube en films/series streamen gaat ook fantastisch. Een zeer tevreden gebruiker.

michael ketelaars 28-04-2014

hij is handig in gebruik,start vlug op,mooi model
ligt goed in de hand,ik hoop zelf dat ik er veel plezier van heb,want ik heb hem vandaag pas gekocht,

tablet2014 24-04-2014

Een heel goed apparaat, uniek in in zijn soort.
Beeldscherm is erg scherp.
Start heel snel op.
Accuduur is goed.

samsung fan 2.0 22-04-2014

lang getwijfeld om tab pro te kopen, dom. wat een fijn tablet om mee te werken.ook is het handig hoe alles met elkaar communiceert(smart tv en S4)

A.R. Flantua 22-04-2014

Een zeer duidelijk beeldscherm en makkelijk in gebruik. Ook ben ik zeer tevreden met de manier van aantekeningen maken met het aparte pennetje.

Johannaeij 22-04-2014

Het is een prachtig apparaat. Scherp beeld, snelle reactie, lange accuduur. Heel prettig om mee te werken.

Geel7002 20-04-2014

Twee dagen in huis en wil eigenlijk al niet meer anders. Wel erg getwijfeld tussen deze 12.2 en de Note 10.0 (2014), maar ook daar krijg je kamp van in je handen wanneer je 'met te lang vasthoudt, dus die ga je neerzetten/-leggen. Nou dan kun je beter deze hebben! Heerlijk zo'n groot scherm en alles in beeld.
Enige mindere is dat bij de standaard launcher je evenveel apps op het startscherm hebt als bij de 10.1, maar dat is met een andere launcher op te lossen. Dus afgezien van feit dat ie niet in mijn broekzak past geen enkel negatief punt kunnen vinden. Typt goed, schrijft goed, kijkt goed, voelt goed!

Henk Koekoek 19-04-2014

Ik ben tevreden over mijn aankoop.
De tablet is snel en heeft een mooi scherp en helder scherm. Door de grootte is er goed te werken met het on-screen toetsenbord. Vooral in portretstand gaat dat goed.

msmilde1 18-04-2014

Afgelopen week ben ik de meer dan gelukkige bezitter van een Note Pro 12.1. En dat is met recht een gelukkige bezitter!

In het dagelijks leven opereer ik als projectmanager in middelgrote projecten. Hiervoor moet ik veel aantekeningen maken en documenten reviewen. Tot nu toe waren de tablets voor mij te klein om documenten te lezen en was het maken van aantekeningen niet eenvoudig (door onpraktisch gebruik van on screen toetsenborden). De combinatie van het grote scherm met on-screen herkenning van handschrift maakt dit tablet tot een ware productiviteits-tool.
Voor mij betekent het werken met deze tablet dat ik; -geen notities meer hoef over te typen
-tekeningen en schetsen kan omzetten tot nette bijlagen voor documentatie
-geen papier meer hoef te gebruiken (wat ik zeer belangrijk vind!)

Na een paar dagen gebruik is dit al een tool die ik niet meer wil missen in mijn dagelijks werk. Dit apparaat levert me een besparing in werktijd en het voorkomt een mogelijke hernia, omdat ik geen kilo's documenten meer hoef mee te sjouwen. Ik ben zeer benieuwd wat dit apparaat me nog meer kan bieden de komende tijd. Ik heb zo het gevoel dat er nog veel meer functies in zitten die ik goed zou kunnen gebruiken.

Enige minpuntje tot nu toe is het S pennetje: deze is wat klein en bij het schrijven activeer je soms onbedoeld de functies, waardoor het schrijven onderbroken wordt. Daar moet nog even goed naar gekeken worden.

Tineke van Dijkhorst 15-04-2014

Groot scherm vind ik prettiger en de allernieuwste Samsung tab, het neusje van de zalm in samenwerking met mijn Samsung GSM