Samsung Galaxy Tab A8 10,5 inch / grijs / 64 GB - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A8 10,5 inch / grijs / 64 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 22-09-2022

Super batterij en goede scherm resolutie

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt geweldige tablet voor deze prijs. Heb hem nu een poosje en heeft me nog niet met 1 optie in de steek gelaten en met een bijgeleverd hoesje is het een toffe tablet voor school.

Anoniem 18-09-2022

Geweldig apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze oude (Samsung)tablet was na 4 jaar wel aan vervanging toe. Deze nieuwe gekocht met wat meer geheugen. Geweldig , snel apparaat en prima batterij duur. Helder, groot scherm, zoals een tablet moet zijn. We zijn erg tevreden met (weer) een Samsung apparaat.

JohnvM 08-09-2022

Geweldig en handig

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn apparaat, simpel in bediening. Groot en duidelijk scherm. Krant nu digitaal dus snel terugverdiend..

Anoniem 08-09-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Topmerk en kwaliteit beeldkwaliteit is goed je kunt er van alles mee doen makkelijk mee te nemen in een mooie beschermhoes

DDRhijnsburger 08-09-2022

All round tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie tablet, ook zeker voor gamers. Goed beeld, reageerd snel. Ligt goed in je hand en weegt niet zwaar. Prijs kwaliteit een aanrader

Merakel 08-09-2022

Fijne tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze tablet vooral aangeschaft om Netflix en YouTube op te kijken, en dat gaat erg goed op deze tablet. Het beeld is goed en hij is niet te zwaar. Verder ziet de tablet er mooi en modern uit. Een paar Galaxy Buds+ zouden de ervaringen afmaken.

SIL 2012 07-09-2022

Een tablet, ereader en tv in één!!!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat ik 6 jaar met m'n vorige tablet heb gedaan begon deze wat te haperen. Ik heb hem gereset en heb ik mijn kleinkinderen er blij mee gemaakt.
Mijn Samsung A8 tablet voldoet aan alle eisen die ik had gesteld. Hij is mooi van vormgeving, geeft een helder beeld weer bij het kijken van een documentaire of film en ik kan het beeld zo instellen dat mijn ogen tot rust komen wanneer ik een ebook lees. Verder kan ik mijn vakantie naar Canada, waar ik zó van genoten heb, opnieuw beleven maar nu optimaal vanwege het scherpe beeld.
Ik ben meer dan blij met mijn nieuwe Samsung A8!!!

Hans vd R 07-09-2022

Fijne tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel makkelijk te bedienen vrij snel gewoon een fijne tablet voor dagelijks gebruik ik gebruik hem voor spelletjes en het lezen van nieuws

Jack Kriek 07-09-2022

Uitstekende kwaliteit- prijsverhouding

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima aankoop. Doet waarvoor de tablet gekocht is: snel, hapert niet en fraai beeld. Smart Switch is geweldig om gegevens van ander Samsung apparaat over te zetten. Mooie aanbieding met gratis hoes.

Theo T 06-09-2022

Niet geweldig

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de tablet een maand in gebruik, had hiervoor de Tab A 10.5 (vorig model ).
Mijn ervaring tot nu, fletse kleuren, matig responsief scherm, geluid niet top, dit in tegenstelling tot de 10.5.
De Tab a8 ligt in de kast, de Tab 10.5 op tafel...

Jacqueline100 06-09-2022

Hij ligt al ter reparatie bij Samsung. Na de tablet een uurtje gebruikt te hebben en we tot de conclusie kwamen dat de hard/zachtknop niet werkt konden we de tablet ook niet opladen. Dus is de tablet al ter reparatie al terug gestuurd. Ben dus niet zo blij met dit exemplaar.

Anoniem 06-09-2022

Gewoon Samsung

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Als Opvolging van de Tab A is er niet zo veel verschil, alleen sneller en een groter geheugen
wat voor mij belangrijk was

Wodka55 06-09-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Opladen erg langzaam en kleur erg donker en ligt helemaal niet lekker in de hand.
Beeldscherm al na één dag stuk door in de hoek de koptelefoon aansluiting en opstarten erg langzaam

Vincent27 06-09-2022

Goed scherm lekker duidelijk en niet te duur

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed product .lekker duidelijk scherm raad wel aan om de 64gb aan te schaffen omdat je dan ook 4gb werkgeheugen tot je beschikking heb.

AntonyPS 06-09-2022

Zeer praktisch

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lang gewacht maar tevreden over mijn aankoop. Lang gewacht maar tevreden over mijn aankoop. Dank en hou vol

Anoniem 06-09-2022

Overzetten gegevens

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideaal dat je zo makkelijk je gegevens en apps van je oude tablet kunt overzetten. Alleen je paswoorden nog invullen en klaar

ugly 05-09-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] A1 item - werk perfect - lange accuduur - mooi helder scherm - fab geluidsweergave - gebruiksvriendelijke tablet - snelle aanpassingen - degelijke vormgeving - inclusief hoes - nederlandse handleiding op internet - voldoet volledig aan mijn wensen - toppertje

Dutch star 05-09-2022

Top. Kwaliteit en prestatie.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede performance. Kwaliteit/prijs verhouding goed. Prima voor alles en nog wat te gebruiken. Streaming, app gaming etc

MJ78 05-09-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk, licht en snel. Helemaal perfect.
Voldoende geheugen en snelheid voor de dagelijkse internet activiteiten.

Niels8313 05-09-2022

Zeer tevreden over de Tab a8.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede camera apparaat voldoet aan alle verwachtingen. Accu gaat lang mee. Tab is snel in gebruik. Ideaal om films op te kijken.