Samsung Galaxy Tab A8 10,5 inch / zilver / 64 GB / 4G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A8 10,5 inch / zilver / 64 GB / 4G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Joelle98 03-12-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een perfect product.
Werkt super snel en heeft genoeg geheugen.
Ook de camera is top.
Film kwaliteit is perfect en batterij gaat lang mee

Anoniem 02-12-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Helemaal blij met m’n nieuwe Samsung tablet A8, lekker snel en nog steeds handzaam. Mooi helder display tot in kleinste hoekjes.

Anoniem 01-12-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Is een stukje groter dan mijn vorige A6 is een stuk sneller en meer geheugen heb er veel plezier mee

LutraVulgaris 01-12-2022

Beste budget tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Naast het gebruik van mijn tab s7+ is de a8 natuurlijk van een ander niveau. Ik ben toch blij verrast met de prestaties van de a8. Waar andere budget tablets haperen of traag worden blijft de a8 prima presteren.

Anoniem 01-12-2022

Al na 2 weken kapot

Heel slecht. 2 Weken oud.laadt niet meer op en kan niet resetten. Nu wachten tot mijn dochter tijd heeft om er naar te kijken. Baal echt.

Arja63 01-12-2022

Eigenlijk valt het mij heel erg tegen. Hij is erg traag, al vanaf het begin. Ook als ik iets wil typen, verschijnt het toetsenbord met vertraging.

Schollie 1970 30-11-2022

Top tablet voor een goede prijs!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig apparaat! Zou voor huis tuin en keuken gebruik deze tablet bij iedereen aanbevelen. Kortom: prima aankoop

Rob Vonk 30-11-2022

Prachtig mooi met een vlijmscherp beeldscherm.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het snelle opladen, de lange accuduur maken dat ik iedere keer geniet van mijn nieuwe tablet.
Ook ik zou graag in aanmerking willen komen voor de Galaxy Buds+.

Veronique2102 30-11-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is snel hij is licht. Hele fijne tablet om te gebruiken voor spelletjes en andere dingen. Is makkelijk in te stellen

G Wolters 29-11-2022

Galaxy Tab A8 Wi-Fi

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na de Galaxy tab S4 heb ik nu de A8. Ik ben er erg blij mee.
Het is snel, ik speel spelletjes en wil een boekje schrijven en dat kan allemaal heel goed
Ik ben al jaren fan van Samsung en wil niets anders gebruiken

Anoniem 29-11-2022

Geweldige besturing

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het werkt super goed je kunt er van alles mee. School dingen maken films kijken van alles beeld kwaliteit is ook goed ik ben erg te vreden

Ineke64 29-11-2022

Vertrouwd en daardoor samsung waardig.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vormgeving, snel en uitgebreid. Het is een vertrouwd product. Betaalbaar en een Android besturingssysteem daardoor zijn bestanden makkelijk te delen.

NJ88 29-11-2022

Geweldig product AANRADER!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik had dit product gehaald om series en films op te kijken maar toen ik het binnen kreeg kon het feel meer dan verwacht en breekt niet zo gemakkelijk ik heb de tablst nu all 3-5 laten vallen maar nog steeds niks mis mee vergelijken de ipad van mijn zus is dit product niet alleen goed maar ook heel stevig maar ook veel updates maar gelukkig zijn meeste updates nutig voor emojies of als je tab raar doet dan helpt updaten altijd!

Dive 29-11-2022

Scherm heeft fijn formaat, super geluid en mooie slanke uitstraling voor wat ik ermee doe prima tablet,
Voor een prima prijs

Sabrina vch 29-11-2022

Hel fijne tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijne tablet .mooie grote werkt handig en kunnen veel.apps op gedownload worden, de hoes die ik er bij kreeg maakt het zeker af

Anoniem 29-11-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet alles wat die moet doen. Goede batterij.
Snelle laadschermen. Kan ook prima documenten mee opstellen.
Films en series kijken gaat ook heel goed.

Fam peerke 29-11-2022

Mooie vlot werkende tablet super tevreden.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt snel maakt goed verbinding en makelijker installatie via de smart app van Samsung.
Deze tablet heeft ook een grote opslag 128 gb een aanrader.

anjavgenderen 24-11-2022

prima,het is Samsung he!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mijn tablet werkt prima,nadat ik moeilijke start had met mijn vorige tablet ,1 dag daarvoor gekocht!kon hem meteen omruilen voor n ander en deze geeft geen problemen

Zibeth 24-11-2022

Wederom een topper van Samsung

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat mijn "oude" tablet bijna permanent aan de lader moest, werd het tijd voor een Samsung. De Tab A8 is een lekker snelle tablet met hele goede specs. Een aanrader,

Chris33doren 24-11-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hmm gaat wel ,ben de s22 ultra gewend en die is super snel en super mooie grafische weergaven en met Android 13 die heeft de tablet niet