Asus MeMO Pad FHD 10 ME302C 10,1 inch / blauw / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus MeMO Pad FHD 10 ME302C 10,1 inch / blauw / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

robjepropje 26-01-2015

Inmiddels deze tablet een maand in bezit, uit mogen zoeken in verband met niet verlengen van contract. Prachtig ding.

Mooi, helder, groot scherm, zelf in te stellen naar wens.

Snelheid is ook prima! Vlot ding, hapert nooit.

Alleen...

Hij is nu onder reparatie bij Asus, omdat het scherm regelmatig crasht. Zwarte en witte lijnen over het scherm heen, en niet meer reageren... Bekend probleem bij deze tablets, volgens internet. Gelukkig 2 jaar garantie, waar dit onder valt. Dit gaat niet ten koste van de beoordeling, aangezien het echt een superding is en ik hoop er nog veel van te kunnen genieten.

Owhja, dit is mn vierde tablet inmiddels, en deze is de beste ooit gehad. 1. Samsung Galaxy Tab2 10.1, 2. Yarvik Xenta 10.1, 3. Asus Memopad HD7, en nu deze.

robjepropje 28-01-2015

Zou ik wel doen! Is een bekend probleem bij deze tablet, en zolang je garantie hebt... Schijnt iets met het moederbord te zijn. Duur grapje als je het zelf laat vervangen.

Wel rekening houden met het feit dat je tablet een paar weken weg is!

BartDoets 27-01-2015

Ja dat crashen doet de mijne ook af en toe... niet al te vaak en het is vlot verholpen door uit- en weer aan te zetten. Maar als ik dit zo lees moet ik er misschien toch ook maar even wat aan laten doen, onder garantie.

evertdebeverd 09-09-2014

Dit voortreffelijke tablet heeft de mogelijkheid een 32 GB micro-sd te plaatsen. Eerder hoorde ik van iemand die een 64 GB kaartje van Sandisk had geplaatst dat ook prima werkte. Ik heb het met een 64 Gb kaartje van Adata geprobeerd en op het eerste gezicht leek dit ook te werken. Maar toen ik er grote fotobestanden op zette raakte het systeem in de war. Foto's werden door elkaar gegooid of soms helemaal niet weergegeven. Ik ben benieuwd naar mogelijke ervaringen van anderen. Voorlopig concludeer ik toch dat 32 Gb de maximum externe opslagcapaciteit is. Overigens blijf zeer tevreden over dit tablet met zijn fantastische beeldkwaliteit. Overigens schijnt dit tablet alweer opgevolgd te zijn door een nieuwer type maar hier en daar nog wel verkrijgbaar.

akonings 24-02-2014

De cashback aktie is netjes op de rekening gestort.
Laatste tijd erg veel last van vastlopen van de tablet, er moet totaal opnieuw worden opgestart, ik hoop dat ik snel een oplossing vind hiervoor.
Ook logt hij na een paar dagen uit uit het wifi netwerk!
Nog geen oplossing hiervoor gevonden.
Het scherm is geweldig alsmede de snelheid van de tablet.

foxhill 21-05-2014

Heb voor dit probleem al 2x tablet op gestuurd naar Asus en 1x een compleet nieuwe gekregen en de 2e keer een nieuw moederbord erin met software update
Dit is jammer want het is een grafisch mooi en snel tablet
Dit is mijn ervaring

M.M 29-12-2013

Een goed uitziende solide tablet die lekker in de hand ligt dankzij de structuur op de achterzijde van deze tablet.
Dankzij de 1.6 intel dualcore processor reageert hij redelijk snel, Internet surfen, app`s etc, hij doet het naar mijn inzien allemaal zonder enige moeite.

Eerder werd in een tablet test over de Asus gemeld dat hij een langere reactietijd zou hebben bij het aanzetten en niet altijd goed reageerde bij inloggen in het startscherm dmv het slotje uit de circel te vegen, ik heb deze bugs op mijn tablet niet waargenomen en werkt ook in de opstart naar behoren.

Al met al voor mij een fijne degelijke tablet met prima prestaties!

evertdebeverd 23-11-2013

Voor dit tablet geldt momenteel een cash-back actie van 30 euro. Dat is mooi meegenomen, denk je dan en je begint met het invullen van het vereiste registratieformulier. Dan blijkt dat je een serienummer moet invullen dat in micoscopisch kleine lettertjes op de achterzijde van het tablet staat. Met twee man sterk, een vergrootglas en fel licht is het ons niet gelukt dit nummer te ontcijferen. De achterkant is namelijk wit en geribbeld waardoor je een beetje moet gokken wat er staat. Toen het ons na een half uur nog niet gelukt was het juiste nummer te ontcijferen had ik de neiging om het tablet uit pure ergernis op de grond kapot te smijten. En dat zou jammer geweest zijn want het gaat hier (eerlijk is eerlijk) om een voortreffelijk product ! Dit tablet doet absoluut niet onder voor de veelgeprezen Google Nexus 7 die ik in eerste instantie besteld had, maar die ik geretourneerd had omdat m.i. het scherm te klein is. Het scherm van deze Asus, de respons en de snelheid, het is allemaal uitstekend. Gelukkig doet Asus niet mee aan de mode om de rand om het scherm extra dun te maken, waardoor je bij het vasthouden niet met je vingers voor het beeld zit. Kortom een uitstekend product, waarbij ik de ergernis over de cash-back actie maar probeer te vergeten.

Dnalor 06-12-2013

Staat het serienummer niet op de doos, zoals te doen gebruikelijk?

Anoniem 27-11-2013

hallo evertdebeverd,

Gisteren even met de Asus helpdesk gebeld en je kunt gewoon het serienummer gebruiken dat achter op de doos staat of op een stickertje in het garantiebewijs zit. Succes!

Dasja1 25-01-2014

Hallo Evert,

Graag zou ik van je willen weten hoe en waar ik aan het vereiste registratieformulier voor de cash-back actie van 30€ voor de ook door mij aangeschafte Asus memopad 10" FHD 32 GB Wifi kan komen. Heb het nog niet kunnen vinden. Hoe zijn je ervaringen inmiddels en heb jij je cash-back al ontvangen ? Ik moet hem n.l. zelf nog uitpakken ( bijna jarig ! ) alvast bedankt.

eibertb 04-02-2014

Op deze site kan je cashback invoeren.
Serie nummer staat achter op de doos, goed te lezen!
Helaas moet je het serienummer vervolgens wel uitknippen en meesturen.
Vanaf 1-2-2014 zelfs 50 euro cashback.
Super tablet voor deze prijs! Werkt geweldig

BartDoets 12-11-2013

Ik was eigenlijk van plan om iets goedkopers te kopen... maar omdat ik in een winkel was en niet via internet kocht, kon ik de beeldkwaliteit vergelijken, en daarin staat deze Asus tablet op eenzame hoogte (misschien niet vergeleken met een Ipad maar ik wilde geen Apple).
Toestel is behoorlijk snel, en ook de buitenkant bevalt me goed; mijn oude Samsung 7" tablet had een gladde achterwand, waar in de praktijk krassen op kwamen (je legt zo'n ding plat op tafel, en er hoeft maar een zandkorreltje te liggen). De Asus heeft een rubberachtige achterkant en is daarvoor veel minder gevoelig.
Enige nadeel: als ik het ding in m'n handen heb wil ik nogal eens per ongeluk de knop indrukken waarmee je het audio volume regelt, met als gevolg dat dan later het geluid uit blijkt te staan... Kleinigheid; het is echt een supertablet.

BartDoets 07-11-2013

Mijn oude 7" Samsung toch maar vervangen door deze tablet. Wat een geweldig scherm... de bediening verschilt hier en daar wat van die bij Samsung maar eigenijk alleen maar in positieve zin. Tot dusver alleen maar superlatieven.

KeHe 04-12-2013

Weet u of hier een toetsenbord(je) op aan te sluiten is?