Apple iPad Air zilver

9,7 inch
Asus ZenPad Z500M-1H006A grijs

Sandra 10-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Snel en degelijk apparaat

Dit keer 1 aangeschaft voor mijn dochter. Ikzelf heb er al jaren een. Een snel en goed apparaat. Hapert nooit. Scherp beeldscherm. Ook prima om tv op te kijken of te netflixen.

Marco A. 16-01-2016 Product paar weken in bezit

Wat een fijne tablet zeg. Had geen betere kunnen wensen. Nu al een onmisbare schakel in ons gezin. Denk dat we er nog maar 1 gaan aanschaffen van met z'n 5-en is 1 eigenlijk te weinig.

Rickert1997 19-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze iPad nu net 1 week in mijn bezit en het bevalt me super! Hij is verschrikkelijk snel en heeft een super mooi beeld! Ook de camera vind ik erg goed voor een iPad! Ik heb lopen twijfelen tussen de Samsung galaxy tab pro/s maar heb toch voor de iPad gekozen omdat Samsung nogal snel traag wordt. Bij Apple heb ik er nog geen problemen mee! Dus snel samen gevat als je een super ding wilt waar je wel wat geld aan kan uit geven koop dan de iPad air!

pimengerda 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

7,3
Ipad gekocht met 16 gb capaciteit, blijkt werkelijk maar 12 gb te zijn en door de apps die al geinstalleerd zijn 10 gb over. Viel mij heel erg tegen en apparaat geretourneerd. Dit zou in de specs duidelijk moeten worden gemaakt vind ik.

Anyblunder 11-10-2014 Product maand in bezit

Wij hadden een iPad Air gekocht bij BCC, binnen een maand merkte wij dat hij uit zichzelf begon krom te trekken. Natuurlijk Google je dan even en op MacForum vonden wij de gebruiker Sherlock en een aantal andere die een identiek probleem hadden. Wij zijn niet onvoorzichtig of ruw met het apparaat omgegaan, toch concludeerde Apple en BCC dat het onze schuld was en de schade buiten de garantie viel. Ze boden een reparatie aan, kosten 384 euro. Bellen levert niets op, Apple stelt zich boven de wet en houdt stug vol dat er geen uitzondering gemaakt kan worden, terwijl dit in het geval van de gebruiker Sherlock wel gedaan is. Volkomen arbitrair en de garantie op de iPad Air tegen dit defect is aldus natte vinger werk. Als je op Google zoekt op "iPad Air Bending" zie je voldoende andere voorbeelden van iPads en iPad Mini's met soortgelijke problemen.
Wat de oorzaak is blijft gissen, want Apple onderzoekt het probleem duidelijk niet, maar het is veilig om te concluderen dat het concept van steeds dunnere iPads en iPad Mini's niet deugdelijk of degelijk is. Dit nog los van de berichten over de nieuwe iPhone 6 plus die buigt als je hem in je broekzak stopt (zie NOS App). Ik ben jarenlang een gebruiker van Apple producten geweest, maar ga nu naar iets anders uit zien.
Ik heb het product derhalve op alle punten een 1 als cijfer gegeven, want als hij zo krom als een hoepel trekt kan je er verder ook weinig mee.

Bici 09-07-2014 Product kwartaal in bezit

Wat ik er over kan zegen je moet het hebben, niet alleen 4g maar ook gps zit er op vooraal voor navigaties is ideal, en met de service van Dixons over de top Dixons krijg van mij geen 10 maar een 100 nog maals bedankt voor alles en goede raad
Mvg
Bis Venray

Pascal.T 01-07-2014 Product paar dagen in bezit

6,3
We hadden hem net 3 dagen, de iPad Air in het wit.

Een klein valletje van, werkelijk waar, 15 cm en stuk was het scherm. Werkelijk waardeloos. Hij zat in zijn beschermhoes, en raakte met de rand de grond.

Deze iPad hebben we gekocht, naast de iPad 4. Die heeft in zijn leven al heel wat meer meegemaakt, maar zit qua robuustheid dus een stuk beter in elkaar. Ondertussen is het scherm langs de breuklijn verder open gebroken en is te zien dat de rand hol is. Dat had beter gekund Apple.

Mijn advies. Wil je dus een robuuste iPad, die ook nog eens 100 euro goedkoper is. Koop de iPad 4.

19KantersW 29-05-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb de iPad air 64 GB nu een kleine twee weken na eerder de iPad 4 16GB zo'n anderhalf jaar tot volle tevredenheid te hebben gebruikt, deze raakte alleen snel "vol" zodat ik projecten moet wissen wat jammer is.
De iPad air werkt zo mogelijk nog sneller en heeft uitstekend gebruiksgemak en werkelijk uitmuntend gebruik van de accu, zuinig en toch geen concessie op de prestaties van het beeldscherm.
Een voor mij zeer goede keus die ik anderen zeker kan aanbevelen.

GA2008 22-05-2014 Product half jaar in bezit

Sinds we deze tablet in gebruik hebben wordt de laptop steeds minder gebruikt. Het scherm is groot genoeg en het typen/werken via het scherm went snel.

Het synchroniseren van de mail en agenda met andere agenda's (gmail, outlook) werkt eenvoudig. Hierdoor is er geen papieren agenda meer nodig.

Ook de kinderen vinden het geweldig. Ze spelen spelletjes (wel de in game aankopen uitzetten) en maken eenvoudig zelf muziek en filmpjes.

Gekozen voor 32 GByte model zodat de foto's op de tablet kunnen blijven staan. Nadeel is wel dat de
icloud backup geen 32Gbyte is zodat niet alles in deze automatische backup past.

Henk Hazelaar 21-05-2014 Product jaar of meer in bezit

De iPad Air is een stuk lichter dan zijn voorgangers. De accuduur is in de iPad-reeks altijd ongelooflijk goed geweest. Het Retina-scherm is daarbij echt een nieuwe vorm van luxe; eerst denk je dat het niet zo spannend is, maar uiteindelijk wil je niet meer zonder.

steefv 15-05-2014 Product paar weken in bezit

Ik wilde een ' high end' tablet die niet stottert en geen vastlopers heeft. Er bleven er 2 over: de Galaxy Tab Pro en de IPad Air. Na wat proberen vond ik die hele Android kermis verwarrend en niet functioneel overkomen. De iPad houdt het lekker zakelijk en simpel, geen toeters en bellen.
Aangezien ik de tablet vnl voor multimedia wil gebruiken is de beeldverhouding 4:3 prima. Als je vnl. films kijkt is 16:9 misschien meer je ding.
Over een maand of 2 komt de nieuwe Jailbreak uit en kan ik gewoon films en muziek gratis downloaden, tezamen met een mediaplayer die alle formaten afspeelt. M'n PC muziek heb ik al overgezet via iTunes.
Ik benadruk dit omdat met wat research blijkt dat de iPad helemaal geen afgesloten geheel is, zoals ik zelf ook lang heb gedacht. USB en SD zijn ook te gebruiken met een apparaatje va 20 euro.
De games zijn goed, ook betaalde Apps zijn te kopen met een itunes kaart die je in de winkel kan kopen en met een code invoert in je iPad.
Ik geloof dat ik alsnog om ben...

HereIsTom 10-05-2014 Product half jaar in bezit

Na veel problemen te hebben gezien bij die slechte tablets van Samsung toch maar weer voor de Apple iPad gekozen en ja deze tablet is echt kwaliteit voor je geld!
Ik heb bij collega's veel goedkope tablets gezien die allemaal wel problemen ermee hadden, maar dat heb je met deze iPad zeker niet!
De iPad werkt perfect, is snel, het scherm reageert erg goed en de accu gaat zeer lang mee en hij is ook nog een heerlijk licht in gewicht!
De Android tablets crashen vaak maar daar heb je met de iPad zeker geen last van!
Ook herken ik de problemen niet die anderen soms noemen, de iPad heeft juist zeer veel mogelijkheden en opties, ik gebruik mijn computer eigenlijk niet meer, kan nu alles doen met de iPad.
Dus mijn advies, geef iets meer geld uit voor een iPad en je krijgt zeker geen spijt!

Macaronimaster 29-04-2014 Product maand in bezit

Prima kwaliteit, alleen zeer beperkt in functionaliteit, op mijn Nexus had ik veel meer mogelijkheden en opties. Ook had ik veel meer vrijheid in wat ik ermee deed met mijn Nexus.

Herman F. 22-03-2014 Product kwartaal in bezit

Absolute top! Snel, prima schermkwaliteit, licht en geen zorgen over eventuele bugs in de apps. Hoewel mijn iPad2 nog prima werkt is de iPad Air een wereld van verschil.

green4ever 06-03-2014 Product paar weken in bezit

Na een android tablet de galaxy tab 2 te hebben gehad toch overgestapt op iPad. Veel stabieler betere bouwkwaliteit. Ik ben erg tevreden. behalve over dat het scherm geen 16:9 is. maar verder is de pad of zijn de apps nog niet gecrasht. Wat bij android te vaak voor komt.

cees f 27-02-2014 Product maand in bezit

Ipad air een maand in bezit. Goed beeld, degelijke bouw.
Toch wil ik er weer vanaf, ik vind het hele IOS gebeuren een regelrechte ramp. Ik heb 2,5 jaar android gehad en ga het met de dag meer missen. De gebruikersvriendelijkheid is bij android veel beter, jij bepaalt wat je doet hier bepaalt Apple wat je mag doen. Diverse sites kun je niet vergroten door te vegen, die kun je bij android direkt wel vergroten.Ik gebruik diverse apps die in Apple alleen als een iphone app werken terwijl ze in android tablet gericht zijn.
Dus ik waarschuw mensen die android gewend zijn denk goed na, je wordt enorm beperkt ook met usb, hdmi en sd aansluitingen.
Dat is bij Apple allemaal niet standaard of je moet dure extra accesoires kopen.
Ik kan best begrijpen dat mensen die altijd ipad hebben gehad dit het einde vinden maar ik niet.

jjeelt 15-02-2014 Product jaar of meer in bezit

Uitstekend product. Een van de meest leuke aankopen van de afgelopen tien jaar. Fraai beeld, werkt altijd, accu gaat lang mee. Na i-pad 1 en deze i-pad inmiddels een i-Mac erbij gekocht. Zelfde ervaring: aanzetten, vijf minuten later alles geïnstalleerd en werkend (permanent en zonder storingen). Topkwaliteit!

Tom de Boer 15-02-2014 Product paar weken in bezit

Prachtig scherp en helder beeld. Meest gebruikte Apps zijn standaard voor-geïnstalleerd. App bibliotheek met 500.000 Apps. OS wordt automatisch geüpdatet [Android niet]. Standaard virusbeveiligd [Android niet] Bliksemsnel opstarten en gebruik. De iPad Air is de Rolls Royce onder de tablets. Wel de duurste maar elke euro waard.

Martin369 04-02-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb dit stukje techniek sinds 24 januari in huis en ik kan niks anders zeggen dan dat ik er dik tevreden over ben! iOS 7 werkt echt heel veel beter dan op de iPad 2 die ik eerst had.
De WiFi verbinding is wat ze beloofd hebben ook 2x zo snel door een extra ingebouwde antenne en dat merk ik als ik de iPad Air bijvoorbeeld in de slaapkamer gebruik.
Daarnaast is de iPad Air met zijn gewicht van nog geen pond erg prettig vast te houden!
Het scherm is kraakhelder en alles werkt als een trein. Er gaat geen dag voorbij dat ik 'm niet gebruik!

niekjansen96 23-01-2014 Product paar dagen in bezit

Echt een geweldige tablet werkt supersnel en je hebt er nooit gezeur mee dat het niet werkt.
Voor mij nooit meer een Android.
Super apparaat wel een beetje aan de dure kant maar dat is het apparaat ook zeker waard.
Echt een aanrader voor wie een goede tablet zoekt.