Samsung Galaxy Tab 3 8,0 inch / zwart / 16 GB / 4G - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 339 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab 3 8,0 inch / zwart / 16 GB / 4G op Kieskeurig.nl.

FredKK 06-12-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Deze tablet een jaar in het bezit. Recent nog een update naar Android 4.4 gehad via WiFi dus die kan er ook weer een poosje tegenaan. Handzaam en praktisch apparaat, prima display. Ik ben erg tevreden over deze tablet, je pakt hem er zo even bij om een aantal dingen te raadplegen / lezen op internet. Inmiddels zal er wel een Tab4 zijn maar deze voldoet eigenlijk gewoon nog prima.

nvdlouw 22-01-2015

Beste FredKK,

Kan je met deze tablet ook skypen of is daar de front camere te slecht voor? Daar kan ik namelijk nergens wat over vinden.

Alvast bedankt!

Groeten,
Nienke vd Louw

ingridp 26-04-2014
  • Product kwartaal in bezit

Ik heb de samsung tab nu een paar maanden in gebruik, moet toegeven dat ik in eerste instantie altijd heb gedacht dat ik hem puur voor de fun zou gebruiken. Maar het gebruiksgemak en de snelheid zijn zo goed dat ik amper mijn laptop nog gebruik. Beeldscherm is niet super groot maar wel duidelijk, daarbij gaat de accu verbazend lang mee.
Een aanrader!

bas1999 16-04-2014
  • Product maand in bezit

Dit is echt een fantastisch tablet ik bezit hem al 1 maand of meer en hij bevalt mij perfect. de tablet is snel hij heeft veel app's om te downloaden en de accu gaat niet snel op. en de 8.0 inch is voor mij ook genoeg .

Brord 15-03-2014
  • Product half jaar in bezit

5,3
Helaas is na een halfjaar het beeldscherm uitgevallen. Harde rest e.d. mocht niet baten, apparaat nu terug naar reparatie service via Bol.com. Balen want ik woon in het buitenland en het is een heel gedoe. Ga er vanuit dat het goed komt.

seppie47 04-02-2014

Naast ipad1 en iPad 2 en mini iPad op zoek naar een tweede compacte tablet.
iPad mini met retina display 32 GB graag willen aanschaffen maar te duur.
Dus ben ik mij gaan oriënteren bij Samsung.
Uiteindelijk de Samsung galaxy tab 3 / 8 aangeschaft.

Ik moet zeggen behoorlijk wennen als je alleen nog maar met Apple werkt.
In het begin dacht ik ik heb spijt maar nadat ik me er echt had ingebeten vind ik het een super goede tablet voor zijn prijs. Via Kies van Samsung kan je eenvoudig bestanden van je MacBook overzetten naar je Samsung tablet.

Nala_453 14-01-2014

De samsung galaxy tab 3 8.0 vind ik een heerlijk apparaat. De beeldkwaliteit vind ik prima voor een tablet van 8 inch. Hij start ook snel op en is erg gebruikersvriendelijk, vooral als je al gewend bent aan galaxy apparaten. Ik ben zeer tevreden over deze aankoop.

Shanial 14-01-2014

Hartstikke mooie tablet die ik voor een mooi bedrag heb kunnen kopen.
Werkt heel snel. Accu is prima.

CobyM37 13-01-2014

Mooi helder beeld en vlot en gemakkelijk in het gebruik. Een echte aanrader en nog 50 euro retour ook!

FK4567 13-01-2014

Topproduct, beter dan verwacht!
Beeldscherm is erg goed, verwerkt alles snel en gemakkelijk in gebruik.

Annelies Stokx 12-01-2014

Het beeldscherm is mooi van formaat, helder van kleur, rustig. De opstartsnelheid is niet slecht, maar kan altijd sneller. Accuduur is prima, er wordt tijdig aangegeven wanneer deze leeg dreigt te raken. Opladen gaat snel.

tawari 12-01-2014
  • Product maand in bezit

Mooi handzaam, duidelijk, helder en scherp beeld, makkelijk in gebruik. Hele snelle opstart, heeft snel internet verbinding. Als je ergens op klikt, reageert het direct.

Jacobatje 12-01-2014
  • Product kwartaal in bezit

Fijn beeld, alles werkt snel. Hij ziet er goed uit en is met de bijpassende hoes van Samsung eenvoudig in gebruik. Hopelijk blijft dit zo!

1971Frank1971 12-01-2014

Tablet voldoet prima aan de verwachting. Helder display, schakelt snel over, is goed leesbaar (ook bij donker weer of felle zon).

Jan van Snippenberg 12-01-2014

Ik heb het tablet nu 2 dagen en ben erg blij mee.
Het reageert erg snel ,heeft een scherp en helder beeld
en is prettig om mee te werken.
Kort om , een hele goede koop !

999S999 12-01-2014

Mooie kleine tablet erg snel. Fijn dat hij zo licht is, maakt het makkelijk om als e-reader te gebruiken

jack Berg 11-01-2014

Ik ben er heel tevreden over lekker snel en een mooie afmeting en lekker in de hand. i zou hem ieder een aanbevelen en dan je nog geld terug krijg is meegenomen

een tevreden klant

mvd1979 11-01-2014

Fijne tablet in ieder geval voor het gewone huis/tuin en keukengebruik. kinderen kunnen hem ook goed en veilig gebruiken.

bertnov1945 10-01-2014

tables start goed op en doet wat ik ervan verwacht.
Het is makkelijk om apps te downloaden. De tables werkt redelijk intuitief.

Aaqil 10-01-2014

Perfect ding ik had het onderschat de tab is beter dan dat ik verwacht had!
Ik zou hem iedereen aanraden.
Mooie beeld mooie interface mooie geluid touch werkt snel en browseren werkt perfect gaat lekker snel ook het vergoten en verkleinen gaat lekker snel!

Monique 58 10-01-2014

Een wereld gaat open, de snelheid en het gemak voor het dienen van verschillende programma`s .

Deze tablet is nog sneller dan een computer, dus eigenlijk geen computer nodig.

Kortom zeer tevreden!!!!!!