Lenovo IdeaTab A1000-F 7 inch / zwart / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Lenovo IdeaTab A1000-F 7 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

renesam 05-12-2013

Deze tablet is door zowel als mijn vrouw als door mijn dochter tegelijk gekocht bij Media Markt. Dochters tablet na 15 dagen defect, ging niet meer aan. Terug en een nieuwe gekregen (na enig aandringen) Deze nieuwe tablet na 1 dag zelfde euvel. Toen geld terug gekregen. Andere tablet (3e dus al) na bijna 6 weken defect, start niet meer op. Contact met Lenovo gezocht en het blijkt een bekend probleem te zijn.(batterij kan niet geladen worden als deze een te lage spanning heeft!!) Op hun site hebben ze een Fix Tool maar die kan niet gebruikt worden bij type A1000F. Dus helaas op moeten sturen en nu al bijna 2 weken weg. Dochter heeft nu een prima tablet van een ander merk, voor mijn vrouw wordt het afwachten.