Samsung Galaxy Tab 3 10,1 inch / wit / 16 GB / 4G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 944 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab 3 10,1 inch / wit / 16 GB / 4G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

kees 27-11-2017

Accu zie je leeglopen

Heb al jaren samsung telefoons dus dacht zelfde kwaliteit inde tablet te vinden is niet zo vind hem slecht is langzaam gaat zomaar uit leeft af en toe zijn eigen leven er gebeurd af en toe van alles met dit apparaat zonder verder iets aan te raken zelfs mijn kleinkinderen willen hem niet gebruiken vragen alleen maar om de IPAD

Anita 17-01-2016

Wij hebben de tablet nu bijna 3 jaar en bevalt nog steeds erg goed. batterij gaat lang, hij is snel en makkelijk in gebruik.
Verbaasd me dan ook, als ik de andere reviews lees dat niet iedereen deze ervaring heeft. Wij zijn zeer tevreden

ibelke 16-11-2015

We hebben onze Samsung Tablet nu bijna 2 jaar en zijn er nog steeds heel tevreden van! Batterijduur is redelijk goed, hij wordt dan ook intensief gebruikt. Snelheid is na 2 jaar nog altijd goed! Heel gebruiksvriendelijk, niets op aan te merken eigenlijk

koning30 22-07-2015

Hoog sluipverbruik, Accu loopt binnen dag leeg als tablet helemaal niet gebruikt wordt.
Connector waar micro USB in gaat voor het opladen is heel fragiel, is binnen een jaar al twee keer kapot gegaan.

Karine 23-07-2015

Hier na bijna twee jaar nog steeds laag sluipverbruik(kan hem zonder probleem een week laten liggen en dan zit hij nog op 75%) Die micro usb connectors blijven een fragiel stukje van zowel tablet als smartphone. Echter nog geen problemen mee gehad.

Gz72 07-07-2015

Het beeldscherm lijken kleine barstjes cq keassen in te zitten het opstarten duurt erg lang vind ik en de accu houd zeer slecht stroom vast, en kan er alleen mee werken als deze aan de oplader ligt.

Diverse keren contact gezocht met de klanten service van samsung maar die leveren alles behalve service dus denk dat dit de laatste samsung voor mij word

Monika 28-05-2015

Ik ben niet tevreden over deze tablet. Hij is traag, als er meerdere tabbladen open staan in Internet Explorer is er bijna niet meer op te werken, reageert traag of valt uit. Het beeld is goed, boeken lezen met andiko gaat ook best goed door de instelling leesmodus.
Hij laad slecht of soms zelfs niet op. Gisterenavond was hij, na een hele dag opladen op 90%, heb de tablet uitgezet. Vanochtend aangezet en was hij opeens 50%. Dit gebeurt regelmatig. Ikvind het geen aaanrader, dan maar meer betalen voor de ipad.

BRIMOKA 09-01-2015

Ideaal in combinatie met onze Samsung curved tv en onze mobiele telefoons de Galaxy S5. Compact in gebruik en snelle opstart

Josss1960 06-01-2015

Gewoon een goed ding!!!!Ligt goed in de hand. Is duidelijk en bevalt beter dan de ipad. Als het aan mij ligt geen ipad meer!!!

jos1203 06-01-2015

Prachtig mooi levendig beeld, hoever of kort bij zit maakt niets uit, beeld blijft en is haarscherp
Opstartsnelheid is zeer snel.
Accuduur is groot.

Luuk12 06-01-2015

Uitstekend! Snel en scherp beeld. Accu blijft lang vol. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Ook al een flatscreen vna Samsung. Is ook top!

E.M.T.J. 05-01-2015

Mooie tablet. Werkt goed samen met telefoon S4 en samsung tv.
Tablet heeft soms wel moeite met opstarten en laden.

Jeroen-1966 05-01-2015

Goede kwaliteit voor een goede prijs. Is echt een aanrader om te kopen.

Start snel op en heeft een helder beeldscherm..

Pebbie1976 05-01-2015

Lekker snel en compact , doet precies wat hij moet doen.
Goedkoper dan het bekende andere merk, maar daar doet deze echt niet voor onder!

jacobus l 05-01-2015

we hebben een Samsung Galaxy Tab 3 10.1 al een geruime tijd en zijn zeer te vrede over tablet. De foto's die wij regelmatig bekijken op de tablet worden zeer goed weer gegeven. Het valt ons op dat we vrij lang met de accu kunnen doen zonder op te laden. Dat is toch een groot verschil met ander merk waar je toch eerder aan de lader moet. Kort om we zijn zeer te vrede over onze aankoop.

mennod46 05-01-2015

In vergelijking met onze vorige is dit een welkomend aanwinst. Snel overzichtelijk met een super helder beeld

dannymeeusen 04-01-2015

prima beeld alleen apps kunnen nog wel iets beter zeker rtlxl geeft geen goede-tijden weer en geen zoekfunctie in de app

Ramona1973 04-01-2015

Een gemakkelijk te bedienen apparaat. Mooi groot en helder beeldscherm. Zeer gebruiksvriendelijk. Ook voor kinderen uitermate geschikt en voor hen een makkelijk te bedienen apparaat.

frammie 04-01-2015

Prima apparaat, prachtig beeld.
Start snel op.In gebruik erg gebruikersvriendelijk, alles wijst zioch helemaal vanzelf. Ben er erg blij mee

Renedekip 04-01-2015

Handig hulpmiddel om snel iets te zoeken of te lezen vanaf internet. Daarnaast handig voor het aansturen van samsung TV als vervanger van de afstandbediening.

Feyenoord59 04-01-2015

Op het beeldscherm is niets aan te merken top beeld kwaliteit dus een 10.
Qua opstartsnelheid is het een 9 omdat voor de upgrade van de firmware de opstartsnelheid iets sneller was.
Voor de accuduur geven we een 9 dus ook prima.
Zou deze tablet zeker aanbevelen, enigste minpunt is dat Flash niet word ondersteund.

Nam-Oi 04-01-2015

De Samsung Calaxy 3.10.1 is een tab die extra mogelijkheden toevoegt aan het internetten en communiceren en snel en makkelijk te bedienen is.

Dit is een aanrader voor alle tab gebruikers.

Dendebeste 04-01-2015

Top! Goede kwaliteit. Supersnel wat je verwacht van Samsung. Werk veel sneller dan mijn oude IPAD. Mooie standaars apps en de spelletjes gaan ontzettend snel via deze tablet.

nanny65 04-01-2015

nu 3 weken in mijn bezit zeer makkelijk meetenemen
egt een aanrader! gaat mee na werk en school
en ook nog handing in combinatie met de samsung smart tv mvg

g vugts 04-01-2015

vindt het echt makkelijker mobieler vlugger dus goed ook mijn partner gebruikt hem terwijl hij niks van de laptop kan maar deze zeer goed kan bedienen

Loewie1956 04-01-2015

Super machine. Had ik veel eerder moeten kopen. Erg gebruiksvriendelijk. Ook voor kinderen erg makkelijk in gebruik.