Lenovo Tab M10 FHD Plus 10,3 inch / grijs / 64 GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo Tab M10 FHD Plus 10,3 inch / grijs / 64 GB op Kieskeurig.nl.

Wim C 02-01-2021

Mooi design, zeer snel, gratis laadstation.

Geschreven voor: Lenovo Tab M10 FHD Plus 10,3 inch / grijs / 128 GB

Slank, helder beeld, zeer snel, gebruiksvriendelijk, groot vermogen en opslag, goede prijs
Gratis laadstation

Minpunten

• Niet koppelbaar met laptop, wel middels bluetooth!

Marcel e 25-12-2020

Beste prijs kwaliteit tablet

Geschreven voor: Lenovo Tab M10 FHD Plus 10,3 inch / grijs / 128 GB

Naar lang zoeken naar een tablet uitgekomen bij Lenovo die eigenlijk de zelfde specificaties qua snelheid heeft als de budget Samsung tablet, maar meer opslagruimte en werkgeheugen bij Lenovo alsmede een aluminium behuizing. Drie jaar updates belooft door Lenovo. Uiteraard gekocht met black friday deals en onder de tweehonderd euro betaald. Alle specificaties van de Lenovo M10 plus fhd 128 GB storage en 4 GB werkgeheugen zijn voor een budget tablet fenomenaal. Komt dit jaar niet voor niets als beste getest/ reviewd uit de test. Super snelle tablet ( mijn vriendin heeft de Samsung tab a10.1) en Lenovo is vele malen sneller. Uit te breiden met geheugenkaart 256 GB. Voor af en toe muziek luisteren films Netflix Disney plus streamen uitmuntend. Tevens het internetten gaat zonder haperingen. Accu bij veel gebruik gaat lang genoeg mee. Ik ben vast wat vergeten te vermelden maar blader alle reviews door.

casper 22-05-2021

goede tablet voor lage prijs

Geschreven voor: Lenovo Tab M10 FHD Plus 10,3 inch / grijs / 32 GB

dit is mijn eerste tablet. ik ben zelf 60 jaar een heb normaal gesproken moeite met dit soort apparaten. deze tablet is echter zeer eenvoudig in gebruik, heeft een zeer mooi en duidelijk beeld. hij is nu 8 maanden in mijn bezit en ben uiterst tevreden.
ook de prijs was voor een tablet met deze mogelijkheden laag. ik heb er 149,- betaald.
er zit ook een mooie touchpen bij.
enigste minpuntje wat er is volgens mijn kinderen, is dat hij vrij langzaam opstart. ik heb daar geen moeite mee.
wat mij betreft; een goede tablet voor een lage prijs.

Pluspunten

• scherm/beeld
  • prijs
  • werkt goed

Minpunten

• trage opstart

buddy 09-09-2021

geld waard

Geschreven voor: Lenovo Tab M10 FHD Plus 10,3 inch / grijs / 32 GB

ik heb deze tablet ongeveer 8 maanden via aanbieding bij bcc gekocht. (149,-)
ben zeer tevreden over de beeldkwaliteit, en de werking.
iets minder tevreden over de opstarttijd.
deze duurt wat lang.
en het scherm is niet ontspiegelt, wat vervelend is als je donkere beelden wil bekijken overdag in de buitenlucht.
maar al met al, voor deze prijs een goede koop.

Pluspunten

• scherpte beeld
  • werkt snel en goed

Minpunten

• niet ontspiegeld
  • trage opstart

Erik Creugers 03-09-2021

Veel tablet voor nog geen € 200,-

Geschreven voor: Lenovo Tab M10 FHD Plus 10,3 inch / grijs / 64 GB

Voor nog geen € 200,-- is dit echt een aanrader. Ik schakel met het grootste gemak over van Facebook naar Outlook. Ook beeldscherm geeft een kristalhelder beeld. Zonder haperingen of ander ongemak. Ook het geluid van deze tablet is goed. Uiteraard kun je het geluid niet vergelijken met een hifi set, maar is toch helder en mooi te noemen. Zoek je een basis tablet? Dan is deze Lenovo echt de moeite waard.

Pluspunten

• Formaat
  • Bediening
  • Groot helder scherm
  • Makelijk multitasken