Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB op Kieskeurig.nl.

Kiers1978 24-07-2021

Erg blij mee.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Ik ben van een samsung tab s2 gegaan naar een S7.

Ik ben er erg blij mee, mooi beeld en lekker snel.

Son67ja 23-07-2021

Het beste tablet dat ik ook gehad heb.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Het tablet ligt fijn in de hand. Mooi groot scherm. Een echte aanrader. Kleuren op het scherm zijn heel helder. Rustgeven om heen te kijken. Blij dat ik hier voor gekozen heb.

Yv62 23-07-2021

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Ervaring is top ik had al een oude versie maar echt goed verschil beeld is scherper het over laten nemen van alles op mijn telefoon ging super snel ook sneller in gebruik echt een aanrader. Ik heb de rosé met bijpassende cover echt geweldig

Info romi 21-07-2021

Werkt perfect met telefoon s20+

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Gebruik tablet s7 in combinatie met telefoon s20+ alles is zelfde en gekoppeld kan whatsapp en bellen met tablet ondanks er geen simkaart inzit en als ik huis op andere plek ben kan ik dus ook telefoon beantwoorden .
Ben erg te vrede misschien een verbetering het scherm in de zon dan word het wat moeilijk om goed alles te zien

AntiThijs 20-07-2021

geweldig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

ik ben nu eindelijk van apple overgestapt naar samsung en en wow dit had ik niet verwacht want op de ipads zet je je volume op 5 of iets en je luistert naar een blikke geluid en heel onscherp dus ik dacht op samsung tab S7 het zal nie veel beter zijn nou dat is ie wel een zeer mooi en vol geluid produceert ie.

SmartEnVeilig 20-07-2021

Mooie, snelle en solide tablet met pen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Ik ben tevreden. Goede tablet waarop je kan schrijven en gamen. Notities van OneNote werken goed. App van Samsung heeft moeite met koppeling tussen Office.

Anoniem 19-07-2021

Allround Tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

De tablet is heel compleet, het 120hz scherm is het geld zeker waard. Apps lopen vloeiend en zonder moeite, ook de pen is een leuke extra. Voor design en foto bewerken is dit een high end tablet. Ik raad deze aan iedereen aan.

Danny2707 19-07-2021

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Als jaren lange liefhebber van Samsung, is de S7 tablet een geweldige aanvulling. Verfijnd uitgevoerd, display/scherm echt haarscherp, mooie grootte en zeer fijn in gebruik...top!

Aryanq 19-07-2021

Uitstekend product

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Ik ben zeer tevreden met de samsung galaxy tab s7. Het product voldoet aan al mijn wensen en het beeld kwaliteit is ook prachtig. Ik heb tot nu toe geen problemen ondervonden dus ik ben er helemaal blij mee.

FAAB 19-07-2021

Super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Erg blij met mijn tablet. Maak veel digitale aantekeningen en zet hem in voor grafisch gebruik. Eerst met de Surface nu met de tab s7. Wat een verschil. De tab s7 stylus reageert extreem snel. Werkt zeer prettig. Wil geen andere tablet meer. Zowel tablet als pen liggen goed in de hand. Heb een samsung book cover erbij aangeschaft. Hier kan de pen perfect in opgeborgen worden.

Anoniem 17-07-2021

Mijn beste stylus ervaring tot nu toe!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Ik heb deze tablet aangeschaft in de hoop dat het mijn analoge schetsboek zou kunnen vervangen EN WAT BEN IK TEVREDEN! De stylus glijd super makkelijk over het scherm, de tablet detecteert niet je hand als je tekent of schrijft, wat echt heel fijn is als je deze functie veel gebruikt en de preciezie is niet te evenaren. Ik ben zelf in het bezig geweest van meerdere andere tablets, iPads en zelfs tablets specifiek voor tekenen en deze tablet verslaat ze allemaal. Boven op deze functie is de tablet ook razend snel, zijn de kleuren en refreshrates echt heel mooi om naar te kijken en is het design van de tablet zelf ook super mooi. Hij voelt ook duur in je handen en goed afgewerkt. 10/10 would recommend! Zeker de prijs waard!

Anoniem 16-07-2021

Super fijne tab!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Alle producten die wij hebben, zoals mobiele telefoons, televisies, smart watch zijn van Samsung. Het was dus vanzelfsprekend dat wij ook de tab van Samsung zouden kopen. Ik ben er heel erg blij mee, super fijne tab!

Anoniem 15-07-2021

Uitstekende S7!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Samsung S7 werkt zeer soepel en ligt gemakkelijk in de hand. Daarbovenop ziet hij (mystic bronze kleur) er prachtig uit!

Anoniem 14-07-2021

Hele goede tablet met 256GB geheugen. Erg snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Ik koop altijd Samsung producten. Die bevallen mij prima. Drie maanden geleden kocht ik al een nieuwe smartphone de Samsung S21 ook 256GB.

Theadora 13-07-2021

Fijn om mee te werken.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Dit is mijn 2e tablet van Samsung. De vorige heb ik net aan mijn kleindochter gegeven en is er superblij mee. Ondanks dat het +/_ 10 jaar oud is. Deze tablet heb ik gekocht ook voor de navigatie daar wij nu veel op reis zijn ook al moet ik het nog uitvogelen hoe 't werkt. Hoop dat ik met de tab7 ook 10 jaar mee doet en dan ben ik 80 jaar.

Bonnopb 10-07-2021

Top product voor designs en om films te kijken

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Heel fijn product met een goeie kwaliteit prijs verhouding de hoes en de pen zijn ook van hoge kwaliteit

Anoniem 06-07-2021

Snel, mooi beeld !

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Trage lader te lang nodig voor op te laden. Aan en uit knop nog steeds onhandig geplaats hetzelfde met de volume knop.

Anoniem 05-07-2021

Snel, geweldige kleuren, veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Was op een Ipad overgestapt maar nu toch weer terug bij Samsung Tab S7 ditmaal.
Ikzelf wil niets anders meer dan Samsung.

CYNTHIA26 05-07-2021

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Het bevalt me super. Makkelijk mee te nemen en al mijn documenten heb ik erop staan om zo verder te reizen en school af te maken

Marjori 05-07-2021

Top!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / 128 GB

Ik heb altijd een Samsung toestel gehad van telefoon tot huishoudelijke apparaten en nu een tablet. Samsung heeft altijd top producten.
In eerste instantie wilde ik een tablet, na lang wikken en wegen heb ik toch voor de tablet gekozen omdat ik hele goeie ervaring heb met het merk Samsung. De vormgeving en de uitstraling van de tablet S7 het is een topmodel!
Ik heb er geen spijt van dat ik voor de Samsung tablet heb gekozen, ik ben er super blij
mee!