Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB - Reviews

64 GB opslag
Resolutie
2000 x 1200 pixels
10,4 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB op Kieskeurig.nl.

Anoniem 17-06-2020

Goede tablet met wat nadelen.

Twee weken in bezit.
Het scherm spiegelt te veel , buiten is er niet mee te weken. Ook niet met een tichtbton achter je.
De rand is veel te smal. Je kan de tablet niet behoorlijk vasthouden
Vooral de onderzijde, als je die tegen je buik aanhoudt opent die al zaken.
Jet achtergrondlicht is in de laagste stand te frl zodat je niet rustig in donker kan lezen.

Anoniem 22-02-2021

Erg fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

Tot nu toe bijna geen aanmerkingen.hij werkt super goed, snel en is erg fijn ij gebruik. Enige puntje wat ik jammer vind is dat je niet goed kan schrijven met de pen. Tekenen werkt super maar bijvoorbeeld een brainstorm maken met teksten is wat minder makkelijk.

User72 02-02-2021

Geweldige mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

Geweldig product. Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over. Vooral de S pen is wat mij betreft een echte toegevoegde waarde. Ik heb nog nooit een tablet gehad en ben zeer onder de indruk. Vooral de prijs/kwaliteit is geweldig. Echt waar voor je geld. Het gebruikersgemak is erg goed. Installeren ging heel gemakkelijk en je wordt enorm goed geholpen door de vele tips. De app tips is ook een fijne toegevoegde waarde. Qua snelheid ben ik redelijk onder de indruk. Tuurlijk, eerlijk is eerlijk. Het mag altijd sneller en beter, maar nogmaals... voor deze prijs ben ik onder de indruk. Deze tablet is vooral gekocht voor mijn studie, maar ik gebruik het nu al voor verschillende andere zaken.

Natasja1075 04-12-2020

Echt waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

Ik vond het spannend om deze aankoop te doen omdat hij toch wat duurder is dan andere tablets met dezelfde specs (zonder stylespen welteverstaan). Ik vroeg me af of ik wel iets ging doen met de stylespen. Het antwoord is JA. Wat is die pen een verademing. Heerlijk om te kleuren en te tekenen op de tablet, maar ook typen en gewoon internet is nog prettiger door de pen. Als je nog twijfelt, niet doen, koop deze hij is fantastisch. Wil je hem proffesioneel gebruiken dan zou je voor de grote broer kunnen gaan, al ben ik helemaal weg van de lite. Alvast heel veel plezier

DaniP 05-09-2020

Mooie tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

Tablet is gemakkelijk in gebruik en snel geïnstalleerd. Tablet ziet er mooi uit en heeft functies die goed van pas komen bij de studie.

marijnfw 03-03-2021

super voor school

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

ik ben superblij met mijn aankoop!! ik heb deze tablet gekocht voor school (de opleiding verpleegkunde) ik moet regelmatig wat tekenen, voorheen deed ik dat uiteraard op papier, maar zorg er ook maar is voor dat je dat uiteindelijk niet kwijtraakt! je moet er wel een beetje je draai in vinden want teken op een tablet is heel anders dan op papier! maar ik vind het ideaal, alle mogelijkheden die je hebt voor de notities zijn super! Ik gebruik ze allemaal.

natuurlijk gebruik ik mijn tablet niet alleen voor school, ik kijk er ook films op! Het beeld is erg mooi, scherp en de batterij gaat erg lang mee (ook wanneer ik iets langer films/series kijk dan de bedoeling is) het geluid is prima en de tablet reageerd snel. Kortom, ik raad hem aan!!

Esther333 03-03-2021

Gewoon fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

Voelt goed om vast te houden. Niets bijzonders, maar goede toevoeging aan telefoon. Werkt snel, camera is ok. Jammer dat het oplaadpunt aan de onderkant zit. Hij kan niet rechtop staan en laden tegelijk, en niet alle apps draaien op de kop mee.

Tjeu02 02-03-2021

Super product

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

Het schrijven en tekenen bevalt heel erg goed. Fijne stylus. Palm receptioniste kan wat beter. Voelt wel erg stevig en snel, maar opent af en toe de agenda wedges traag. Verder is hij echt super!

Pieter Willem 01-03-2021

Goed handzaam toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

De afmeting is wennen, maar daarna valt er prima mee te werken. Goed scherp beeld, snel, prettig in gebruik.
De nieuwste versie van Android is wennen, maar wel weer een verbetering

Anoniem 27-02-2021

Whooooooooooo

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

Heerlijk deze tablet,. Heb nog niet eens alles ontdekt.....het enige wennen is dat het scherm spiegelt. Onze vorige Samsung A deed dat niet,
Verder HULDE....

Anoniem 27-02-2021

Snel en betrouwbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

Prima apparaat, na jaren lang een ipad gebruikt te hebben, is deze pad makkelijker in gebruik en heeft meer mogelijkheden.

MichaelH33 26-02-2021

Zeer tevreden met mijn S6 Lite

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

Mooi design, beeldkwaliteit supper, stereogeluid is geweldig en de nieuwe S-pen die je bij de tab s6 lite krijgt is iets waar ik nooit meer zonder wil. Met de 4G optie blijf ik overal waar ik ben online! Ik ben supper tevreden en zou deze tab aan iedereen aanbevelen.

Anoniem 25-02-2021

Snel en mooi scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

Top product, werkt perfect met mijn s21 werkt zeer vlot en start snel op, dit is een zeer goede aankoop van mij.

Willemijn91 24-02-2021

Fantastische tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

Mooi helder scherm, mooi kleuren, fantastische geluidskwaliteit en ruim voldoende opslagruimte voor apps.

JanS77 24-02-2021

Fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

Fijne tablet. Lekker vlot. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik kijk er live voetbal op terwijl mijn vrouw iets op tv kijkt. Dan gaat prima. Mijn zoontje speelt er spelletjes op.

Jacob S 24-02-2021

Wat een verbetering.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

Wat een fijne Tablet, boven verwachting. Veel geheugen. erg snel. Beeldkwaliteit is met een resolutie van 2000 x 1200 uitstekend. Kijk er veel TV op, dit gaat zonder haperingen. De Stylus pen moet door mij nog ontdekt worden, maar is vast een verruiming van de mogelijkheden.
Eerlijk gezegd alles voelt goed.

Lambert13 24-02-2021

Uitstekende eigenschappen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

Snel alle gegevens kunnen overzetten van mijn "oude" tablet. Deze tablet heeft veel meer opslagruimte. Snelle verbinding met WiFi. Uitstekend helder beeld.

Farisa 24-02-2021

Fantastische tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

De installatie ging heel snel en goed. Ik ben erg tevreden. In het gebruik heel fijn, ik gebruik hem veel voor Zoom. Geluid is prima en ik vind het werken met de pen ook heel fijn.
Geen spijt van deze aankoop!!

JohanZw 23-02-2021

Goede tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

Ter vervanging van mijn Tablet A. Deze tablet is aardig snel. Mooi strak design.
Bij intensief gebruik staat het apparaat soms "even te denken". Video/tv kijken gaat prima. Geheugenruimte is top.

jan03 20-02-2021

geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / zwart / 64 GB

Mijn ervaring met het apparaat geweldig fijne bediening ziet er mooi uit.
mijn vorige was ook een samsung maar deze is nog fijner om mee te werken
Mooi en prachtig apparaat