Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB / 4G

Bekijk 5 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB / 4G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

j*************@g******** 05-04-2022

Geschreven voor: Samsung SM-T500N

Ben er zeer tevreden over!Geluid ook krachtig goede accu en helder Dus prima!

Pluspunten

• Geluid
  • Accu
  • Beeld

Minpunten

• Misschien opstarten kost wat tijd maar niet erg

a*************@k************ 31-01-2022

Slecht tablet

Valt op dat de score een 10 is als hetzij samsung geplaatst is. Niet reëel. Hijvalt opveel fronten tegen. Batterijduur is heel matig , leesbaarheid in zonlicht ronduit slecht. Heb al gezocht naar een matte bescherming, niet te vinden of rotzooi. Dit is mijn 3de samsung én de duurste maar nog nooit zo'n spijt ervan gehad. GEEN AANRADER.

Review 13-10-2021
Gebruik het tablet nu een paar maanden maar hij bevalt me nog steeds niet. Batterij gaat nog geen dag mee ondanks dat ik er niet echt veel mee doe. Krant lezen ff kijken op facebook en een paar king spelletjes. Geen batterij trekkers dus. Buiten is het beeld zowat niet te zien. Wilde er boeken op lezen maar dat heb ik maar opgegeven in welke stand ik hem ook zet slecht te lezen. Camera valt ook tegen, vooral de kleuren. Hiervoor de Tab A gehad en die was super, lange levensduur batterij en helder buiten, super camera. Baal van dit ding. Geen aanrader. Snap ook de positieve reacties niet.

Pluspunten

• Aardig geluid.

Minpunten

• Korte batterij duur.
  • Slecht in daglicht of zo'n buiten.
  • Matige foto's

B*************@g******** 14-01-2022

Samsung tablet A7 nog steeds haperend

Ik heb de samsung nu langere tijd. Het enige minpunt is dat de ziggo go app nog steeds slecht werkt. Ook na een aantal software updates is het niet beter geworden. Erg jammer.

29-06-2021B en nog steeds niet tevreden. Apps haperen nog steeds. Vooral de ziggo app is irritant. Kan geen sport of films kijken omdat het beeld schokkerig is. Kpn app werkt prima. Jammer allemaal.

08-06-2021 Heb een witte a7 gekocht bij media markt. Het enige wat irriteert, zijn de apps die niet goed draaien op dit tablet. Eerst was het alleen de ziggo go app maar na de laatste android update zijn er meerdere apps die een schokkerig beeld laten zien. Ik word er niet blij van.

Pluspunten

• Helder beeld

Minpunten

• Haperende apps zoals ziggo

j*************@g******** 16-12-2021

Geschreven voor: Samsung SM-T500N

Ben er zeker tevreden mee.Goede accu beeld en geluid.Enigste opstarten duurt poosje.Voor de rest erg tevreden.

Pluspunten

• Geluid
  • Accu
  • Beeld

Minpunten

• Opstarten

Vera 07-10-2021

Samsung tab a7

De tablet is precies zoals ik had verwacht. Prima beeld kwaliteit. Fijn in gebruik. Ik gebruik de tablet voor werk en privé. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Snelheid

Minpunten

• Nog niet ontdekt!

j**********@u********* 06-09-2021

Mooie tablet voor een mooie prijs

Geschreven voor: Samsung SM-T500N

Erg fijne tablet met een prachtig mooi beeld en verassend goed geluid. Met de 10.4 inch afmeting ligt hij prettig in de hand en is hij niet te zwaar. Het in gebruik nemen is kinderspel en met Quick Shane kan je alles van je Android telefoon eenvoudig kopieeren naar de tablet. Dus alle apps, je contacten, foto's en andere documenten staan in no time op je tablet. Het geheugen is uitbreidbaar met een sd kaartje mocht je aan 32 GB niet genoeg hebben. Heb er gelijk twee gekocht, dus ook een voor mijn partner. Bij BCC was een aanbieding waarmee je er ook een cover bij kreeg. Handig om hem neer te zetten en om mee te nemen op vakantie.
Na de installatie gelijk een voetbal wedstrijd gekeken via ziggo sport, en mijn vrouwtje kon gelijk haar favoriete spelletje spelen. Erg blij mee.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Mooi geluid
  • Handzame afmeting
  • Niet te zwaar

Minpunten

• Nog geen kunnen vinden

j*************@g******** 28-08-2021

Geschreven voor: Samsung SM-T500N

Vind dit geweldige tablet met vooral mooi geluid Helder en krachtig.Snel genoeg

Pluspunten

• Geluid
  • Prijs

Minpunten

• Opstarten

Nicole 26-03-2021

Prima basistablet, ondersteunt geen samsung apps

Geschreven voor: Samsung SM-T500N

Onze zijn heeft deze tablet gekocht. Prima basistablet. Onze eigen tablet is ook bijna aan vervanging toe, dus wilde we deze nieuwe gebruiken om met de samsung smart things app onze televisie te verbinden en daarmee voornamelijk foto's als achtergrond voor de televisie mee te laden.
Deze tablet ondersteunt de samsung smart things app niet. Dat vind ik te bizar voor woorden. Ik heb het nergens in de specificaties kunnen vinden tijdens orienteren, ik vind dat een samsung app op elk samsung apparaat moet kunnen draaien. Zeker op een gloednieuwe, die aan alle laatste specificaties voldoet. Deze app werkt nu wel op de oude tablet, met verouderde android versie, een oudere honor telefoon en een nieuwe xiaomi telefoon. De a7 is dan toch een instapmodel welke niet alle apps van samsung ondersteunt. Ik had dat graag in de specificaties terug willen lezen.

Minpunten

• Ondersteunt samsung smart things app niet

bert2004 16-05-2021

Dit lijkt me heel sterk, Samsung kennende. Voor mij alleen al een reden op de Lenovo M10 plus te kopen.

WH 01-02-2021

Problemen met Videoland en Ziggo go.

Spijt van de aankoop. Videoland hapert op de tablet. Had hem hiervoor aangekocht

Fred 29-01-2021

Niet kopen

Geschreven voor: Samsung SM-T505N

Ben sinds een week in t bezit van de galaxy tab a7, ter vervanging van mijn ipad.
Wat een spijt.
De tablet gaat niet samen met ziggo go.
Beeld hapert en tijdens het bekijken van tv progamma's of films is het niet mogelijk om een volledig scherm te krijgen.
Op internet gezocht. Dit schijnt een bekend probleem te zijn.
Het advies dat ik daar op lees is om vooral te blijven klagen hierover, tot samsung de moeite neemt dit aan te passen.