Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB - Reviews

32 GB opslag
Resolutie
2000 x 1200 pixels
10,4 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB op Kieskeurig.nl.

5,5

RLNB 18-12-2020

Mooie tablet, alleen veel bugs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Ik merk ik dat ik stotterend beeld heb op mijn Samsung Galaxy Tab A7 met de Ziggo app. Jullie hebben mij hiervoor doorverwezen naar Ziggo, want bij hun zou het probleem liggen.

Alleen denk ik (om eerlijk te zijn) dat het probleem toch ook met de Samsung Galaxy Tab A7 te maken heeft. Dit aangezien ik er nu dus achter ben dat het niet alleen bij de Ziggo app is, maar ook bij Microsoft Teams, de Videolandapp, Fox Sports app, NPOapp, VUDU, NOS en Canal Digital.

En dit heeft echt niet met mijn WiFi te maken want apps als Netflix, Disney+, DPlay en Prime hebben er absoluut geen last van. Ook heb ik verschillende WiFi netwerken gebruikt (onder andere een 1000/1000 glasvezel lijn waar ik als enige op het ac WiFi zat).

Zou het dan toch niet met de Samsung Galaxy Tab A7 te maken kunnen hebben (aangezien ik er achter kom dat steeds meer apps dezelfde klachten geven)? Misschien een probleem met een codec welke door de Samsung Galaxy Tab A7 gebruikt wordt?

WimS58 01-03-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Was op zoek naar een andere tablet, helaas geen waterdichte gevonden. De vorige was in bad gevallen en daar kunnen ze niet tegen.
Deze tablet doet het prima voor algemeen gebruik.
Ben zeer tevreden.

Maurice1963 01-03-2021

Goede prestaties hoeven niet duur te zijn.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Sinds 1 maand heb ik de Galaxy Tab A7 Wi-Fi in mijn bezit en ben er zeer tevreden over. Snel, gemakkelijk in gebruik, eenvoudig in te stellen en te synchroniseren, mooi beeld, goede wi-fi verbinding en een langwerkende batterij. Voor mij een absolute aanrader en dat voor een zeer betaalbare prijs!

Jeroen4Tap 01-03-2021

Handzaam

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Ik ben byzonder blij met de Samsung Tap 7. Hij is lekker compact en tevens zeer handzaam. Op mijn mobiel bekijk je toch bepaalde artikelen iets minder makkelijk dan op de Samsung Tap 7. Bijvoorbeeld de digitale krant of bepaalde items op andere sociaal mediums. De Samsung Tap 7 is snel en heeft een duidelijk display!

Tahloe 01-03-2021

Geweldige tablet voor zijn prijsklasse!

Altijd samsung-fan geweest.
Na enkele jaren de Tab A 10.1 gehad te hebben weer een nieuwe moeten halen. Dit keer viel ons oog, mede door zijn prijs op de Tab A7.
Nagenoegen op enkele milimeters net zo groot als de Tab A 10.1 !! De werking ervan is het zelfde als elke andere Samsung en android tablet. Hij is snel, hapert niet, en de opslagruimte + evt. uitbreiding is al echt top!
We hebben er meteen 2 van gekocht in beide kleuren: zwart en zilver. De kinderen zijn er blij mee. Wel mis ik de optie voor het plaatsen van een sim. Maar ach, dat nemen we voor lief. Dat is ook het enige wat we eraan missen. Mooie koop tot nu toe!

Coentje 01-03-2021

Voldoet aan de verwacdie ik van dit artikel verwac

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Product voldoet prima, design is wat minder maar dat is voor mij geen issue. Prima tablet om er extra bij te hebben, zeker wat de prijs betreft.

Sashikala 28-02-2021

Formidabel budget tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Een voortreffelijk tablet, mooi helder scherm en best aardig geluid voor een tablet d.m.v. 4 luidsprekers. Alles werkt prima, zelfs de Ziggo app. Kortom een echte aanrader! Doet wat het moet doen

Anoniem 28-02-2021

Optimaal genieten!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Ik ben heel blij met de tab. Alles stond er heel snel op via mijn Samsung telefoon.
Ik vind wel dat de camera beter had gekund.

Cor73 28-02-2021

Fantastisch apparaat!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Zeer verrast door de veelzijdigheid van dit tablet. Werkt super snel, goede verbindingen, genoeg apps en ziet er ook nog eens super vet uit. Ben meer dan tevreden en zal dit ook zeker aanbevelen.

Daan82 28-02-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Ik vind het een mooi klein formaat en hij is mooi gestyled en gekleurd. Het mooie ervan is dat als je een Samsung account heb jij gelijk alles over neemt van je telefoon of ander Samsung apparaat.

Sanmaa 28-02-2021

Aanrader

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Handige tab, voldoet aan alles, snel, makkelijk, mooie kleuren en veel opslag. Ook makkelijk gebruiksklaar te maken.

jerrybuitenhuis00 27-02-2021

Het werk perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Het geweldig product ik gebruik hem in mijn vrachtwagen voor tv en internet te kijken ben er mee door heel europa

Chris S 25-02-2021

Geweldige Tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Lekker snelle tablet en goed display. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Oogleden tv weergave. Ziggo Go.

Monica 2021 25-02-2021

Het beste

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Ik ben erg blij en enthousiast. Het installeren ging heel makkelijk en mijn Galaxy Tab A7 doet het perfect. De tablet kwam als heel goed uit de beoordeling en dat kan ik alleen maar beamen. Top.

Bas 1 24-02-2021

Goede vervanger tab A10 1

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

De A7 bevalt prima, mijn oude tab 10.1 Is natuurlijk trager dan mijn nieuwe.
Wat tegen valt is te accu deze is net zo snel leeg als mijn 4 jaar oude A10.1

Anoniem 24-02-2021

Galaxy Tab A7

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Het is een tablet die doet wat je vraagt en zonder vertraging. Möie scherm en je kan lang met de batterij doen.

Fred31 23-02-2021

Bevalt goed en heb er 3 gekocht

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Heb heel veel Samsung producten aanbevolen aan vrienden en kennissen daarom heb ik voor 3 mensen een tablet galant tab a7 gekocht

JCvip 23-02-2021

Hele fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Ik vind het een hele fijne tablet ..alleen als ik videoland wil kijken lijkt het beeld soms vertraagd.. vooral als mensen in de film snel bewegen loopt het net niet lekker..niet heel erg storend maar toch een aandachtspuntje

Miesjuh123 21-02-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Ik had al een tab a6 en deze was al redelijk aan zijn eind was daar al erg tevreden over en nu een nieuwe a7 net als die ouwe ook al erg blij met deze nieuwe tablet heb ook een samsung s10 de volgende wordt ook gewoon weer samsung

Antoinet8765 21-02-2021

Gekocht als 2e beeldscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / zilver / 32 GB

Ik was al lang op zoek naar een tweede beeldscherm voor bij het les geven. Maar als de corona voorbij is staat die overbodig in huis. Dat vind ik een beetje zonde.
Na lang wikken en wegen kwam ik op een tablet als 2e scherm. En dat werkt perfect.

En deze is in de vakantie handig om mee te nemen voor groter beeldscherm om tv/ film op te kijken.