Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 256 GB

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 256 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maarten 16-01-2021

Samsung galaxy tab 7 plus

De tablet valt mij wat tegen voor deze prijs. We hebben de tablet nu circa een maand

Het begon al bij het instellen, ik kwam er toen pas achtet dat je geen ingang hebt voor een koptelefoon. Je moet dus een draadloze koptelefoon erbij kopen.
Vervolgens valt de snelheid wat tegen en merk ik weinig verschil met mijn oude samsung tablet. Ook hadden we van de week ineens dat tijdens het afspelen van een filmpje het scherm telkens uitviel zonder dat de batterij leeg was, dit lijkt wel verholpen.

De volumetoets instellingen werk bij mij ook niet goed, ik heb deze ingesteld op media volume maar hij blijft de beltoonvolume als voorkeur aanhouden, heel irritant!

Het scherm en beeld is wel mooi maar al met al niet erg tevreden.

Pluspunten

• Scherm

Minpunten

• Nieuwe koptelefoon nodig
  • Snelheid