Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB / 5G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB / 5G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nathan 10-06-2022

Mooi scherm en een goeie baterij duur

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een zeer goeie tab en ook nog zeker aan te raden, Dit is je beste tab als je niet teveel wil uitgeven voor een tab s8

Anoniem 08-05-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben super tevreden met de Tab lekker duidelijk en makkelijk in gebruik.
Ik zou persoonlijk iedereen aanbevelen om deze tab te kopen!

M v Linstee 22-04-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de S7 plus gekocht als vervanger van mijn oude Tab A. Totaal geen spijt van de aankoop. Het is een heerlijke tablet met een groot helder scherm. Bediening is top, zeker met de bijgeleverde pen. Vormgeving is strak en hij ligt ondanks het formaat lekker in de hand.
Hij werkt snel en soepel. De batterij gaat redelijk lang mee en is met een goede lader snel weer op oorlogssterkte.
Al met al een top device.

Ajr jansen 21-04-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi groot scherm en makkelijk in de bediening.
Voor alsnog een apparaat dat voor mij gemaakt is met de juiste programma's een prachtig tablet met levendige kleuren.

Matijs234 16-04-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb een ongeluk gehad en ik kan heel slecht werken met rechtse hand de Samsung tab s7+ helpt met schrijven en leren tekenen nu ben ik veel beter met werken met rechts! Superr!

Luc Han 13-04-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik nu sinds een tijdje de samsung galaxy tab s7+ 5g. Ik gebruik hem vooral voor school, om met de s-pen aantekeningen, samenvattingen en schematische tekeningen te maken. Het systeem met de s-pen is echt waanzinnig goed. Een hoop functies met de pen. De tablet zelf is ook enorm snel, dus wachten of geduld is eigenlijk niet nodig bij dit toestel. Ik raadt daarom ook iedereen aan dit toestel aan te schaffen. Het is simpelweg de beste tablet die ik in handen heb gehad, hij is snel, heeft een hoop functies en is makkelijk op te bergen. Geluid is trouwens ook echt een dik + punt bij het toestel, want de kwaliteit is gewoon top. Een laptop is overbodig na aanschaf van de samsung galaxy tab s7+. Ik heb mijn acer laptop daarom dus ook verkocht, want de tab s7 is voordeliger en een stuk fijner om mee te werken. (Ik zou de galaxy buds+ erg graag willen, om het setje van samsung galaxy tab s7+ 5g, samsung galaxy note 10+, en samsung galaxy watch 3 aan te vullen met de oortjes.)

Goossen83 08-04-2022

Werkt heerlijk, snel en duidelijk

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik kan hem perfect gebruiken voor onderweg om administratie en vertier te hebben. Hij is groot duidelijk vlot in gebruik en gaat lang mee

GuusB 01-04-2022

Super tablet, snel en zeer fraai scherm

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer fraaie snelle tablet. Gewend aan mijn Tab S3, ook een fijn ding, maar dit is echt next level. Zeer fraai scherm, fantastische kleuren en gewoon een top tablet. Nu 14 dagen in gebruik en zeker geen spijt. Mocht je twijfelen, gewoon doen

Herbie68 28-03-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds 2 weken werk ik nu met de Galaxy TabS7+, wat een heerlijke tablet, ik gebruik hem vooral als notitieblok, samen met de s-pen. Maar ik zou nu al niet meer zonder kunnen, hij is snel, zeer goede beeldkwaliteit, goed geluid, gaat lang mee op 1 batterijlading. Ook de S-pen voldoet goed, prima schrijfervaring. Keyboard cover werkt prima, klik ik de tablet op de keyboard stand gaat hij direct in Dex mode, waardoor het werkt als op een desktop

Patrick51 23-03-2022

Fantastisch tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn apparaat handig in het gebruik lekker dun en een mooi groot en duidelijk scherm en makelijk om muziek mee te maken

Anoniem 22-03-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De samsung tab s7 plus, viel in geen een opzichte tegen. Het scherm is goed De baterij is goed. Echt een aanrader!

Anoniem 12-03-2022

Groot en superscherp display, snelle processor.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik zag de tab s7 enkele maanden geleden bij mijn schoonzus en heb er even mee mogen werken. Direct enthousiast geworden en heb nu besloten er zelf een aan te schaffen.
Ik was al erg tevreden met mijn tab s2, maar deze tab s7 overtreft.

Rien 1972 12-03-2022

Super beeld en geluid.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De 7+ ligt heerlijk in de hand met het cover toetsenbord erbij kan lekker op bank als tablet streamen of aan tafel er mee werken als een laptop. Door de processor en en supe geluid is het heerlijk netflix kijken en surfen op het net. Geen 'stoterend' beeld.
Kortom.....een super aankoop;-)

Anoniem 08-03-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een geweldige tablet die je ook goed als laptop kan gebruiken door middel van de beschermhoes met toetsenbord.

Het apparaat is fijn tijdens gebruik en reageert ontzettend snel.

Het is ontzettend fijn kijken op dit grote scherm.

Geen moment spijt van.

fireap68 05-03-2022

Duidelijke kenmerken

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ja is goed te gebruiken.
Makkelijk te verbinden met telefoon en andere samsung toestellen zoals tv en soundbar.

Frits76400 04-03-2022

Uitstekende aankoop.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede kwaliteit Tablet. Helder scherm, ook buiten met zon. Snelle processor en lekker veel geheugen. Keyboard had wat robuster gemogen.

Anoniem 03-03-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben veel onderweg, veelal buitenland, en heb geen problemen met connectiviteit en snelheid met gebruik van een internethub. Ook de batterijduur is zeer erg goed. Ook eindelijk een tab met een goed geluid. Ben zeer tevreden.

Sander B 1999 22-02-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De tablet heeft voor mijn gebruik (multitasking school + entertainment) het beeld ziet er geweldig uit en ziet er vloeiend uit door het 120hz display en de speakers zijn super luid, de s pen is voor mijn smaak iets te dun maar is licht en ligt goed in de hand en schrijft/tekent lekker op het scherm.

Marianne kat 20-02-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie grote, geluid is erg mooi doet niet onder voor een versterker, beeld is prachtig heldere diepe kleuren.Pen werkt fantastisch. Echt superblij met de tablet.

Max05 16-02-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze tablet gekocht voor school om teksten te schrijven en aantekeningen te maken. Hiervoor werkt hij uitstekend.
Ook is het een perfecte tablet om Netflix of YouTube op te kijken door het groten en heldere scherm!

Zeker een aanrader dus!