Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB - Reviews

128 GB opslag
Resolutie
2800 x 1752 pixels
12,4 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB op Kieskeurig.nl.

Anoniem 02-10-2020

Al gelang naar behoeven een UITSTEKENDE tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Een perfecte tablet. Ik ben een persoon met een oogziekte, waardoor ik niet veel achter scherm kan zitten. Het scherm van de Tab S7+ maakt het voor mij veel gemakkelijker om door de dag heen te komen. Zijn AMOLED-scherm die een 120 hz refreshrate, bleu light filter en hoge pixelframe heeft, zorgen serieus ervoor dat ik veel langer achter een scherm kan zetten.
Daarnaast zijn en uiterlijk maken het zeer fijn om een tablet als deze vast te houden. Hij is licht en zit lekker in je handen.
En natuurlijk zijn toetsenbord, waarmee ik nu schrijf, zeer aangenaam is om te gebruiken en te typen, en vooral dat hij zeer dun is, is het zeer gebruiksvriendelijk.
Kijk je veel filmpjes, dan moet je zijn dolby atmos speakers effe proberen, je zal er verstomt van raken.
Als laatst is de DEX-mode een knaller. Het maakt alles, in het bijzonder multitasking, zo aangenaam dat je de hele dag eraan wilt zitten.
Ik raad het iedereen aan!

Tineg 08-09-2020

Een juweeltje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Microsoft Office werkt met Dex geweldig. Ik merk geen verschil met mijn laptop. Ik ben erg blij met met grote scherm (12,4 inch).

Pavara 04-09-2020

Prachtige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Sinds een paar dagen in het bezit van deze prachtige tablet. Ik heb er ook meteen een keyboard cover bij aangeschaft, waarmee het eigenlijk een soort van laptop wordt. Dit in combinatie met mijn Office 365 abonnement. Zo heb ik een hele fijne handson compacte tablet handig voor vergaderingen, etc. Echt perfect.

Anoniem 01-09-2020

Wauw. De moeite van het wachten meer dan waard

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Al een tijdje was ik op zoek naar een tablet voor het gamen en ik stond te popelen toen ik hoorde over dit prachtige technische hoogstandje.
Ik ben al jaren een trouw gebruiker van de Samsung Galaxy tablets, en alhoewel ik nooit echt veel te klagen had, steekt de 7+ er toch wel echt tussenuit.
Het is een krachtpatser in een stijlvol jasje en ik kan tot nog toe geen minpunten bedenken.
Samsung heeft zich weer eens van haar beste kant laten zien met dit paradepaardje, wat zeker waar geeft voor het geld.
Al mijn games draaien vlekkeloos en heerlijk snel.
Het heldere beeld en gebruiksgemak zijn om van te smullen.
Eigenlijk verwacht ik van Samsung niet anders na al mijn gebruikerservaringen met eerdere modellen, maar ondanks dat, hebben ze me blij verrast met deze super tablet

Mylene06 29-08-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

De Samsung tab s7 plus voelt erg goed aan. Het scherm is prachtig en dex werkt goed. Alleen de camera vind ik tegenvallen. Ik heb twee foto's bijgevoegd, waarvan 1 gemaakt met de tab s7 plus en 1 gemaakt met mijn galaxy s9.

Elnura 05-03-2021

Prima vervanger voor laptop

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Ik behandel mijn mails en volg vrienden en nieuws op Facebook. Daarnaast is het kijken van films via Netflix prachtig.
Ook berichtjes versturen via WhatsApp werkt 100%. Hiertoe heb ik de app met mijn mobiele nummer geactiveerd. Minpuntje is dan wel dat ik geen WhatsApp meer heb op mijn mobiel. Lastig is dat een paar apps hun beeld niet liggend tonen. Daarvoor biedt de app Rotate Control de oplossing door het beeld te kantelen.

Blueface 05-03-2021

Mooie tablet met stevig prijskaartje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Zeer mooie en grote tablet. Software werkt snel en soepel. Zeer mooi scherm. Ook de processor is lekker snel. Hoop op nog lange software updates en support. Prijs is aan de hoge kant. De tijd zal het leren of de prijs het waard is. Voor nu zeer tevreden.

DenTheMan 04-03-2021

Mooi, snel, helder en prettig om mee te werken.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Wat een geweldige tablet, geen speciale kennis voor nodig en alles wijst oor zich.
Voorheen had ik alles van Apple maar hier ben ik totaal vanaf gestapt, Samsung werkt vele malen prettiger.
De Tab 7+ heeft een geweldig mooi en helder beeld en de dolby audio bij o.a. het kijken van films op de tablet is onbeschrijfelijk mooi.
Het openen van apps gaat super snel.

1968rich 02-03-2021

Werkt makkelijk en mooie grote scherm S7+

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Het is een fijne scherm lekker groot en scherp.
Werkt ook makkelijk te bedienen met de S pen en toetsenbord.

Robert1996 27-02-2021

Perfecte hardware, bijna perfecte software

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Ik heb een visuele beperking wat maakt dat ik wat kritischer kijk naar de apparaten die ik aanschaf. Deze tablet heeft een solide bouw met een groot en comfortabel scherm. Het OLED scherm produceert geweldige kleuren en een diep contrast. Het is het beste scherm in huis momenteel. Dit helpt enorm bij het gebruiken van de tablet omdat alles duidelijk zichtbaar is, en het niet vermoeiend is voor mijn ogen om de tablet langdurig dichtbij te houden. De One UI laag die over android heen zit helpt ook goed voor de zichtbaarheid met de kleurrijke knoppen en iconen.

Ik mis wel een toegankelijkheidsfunctie. De vergrotingsgebaren werken prima met touch, maar het was erg prettig geweest als de focus van de vergroting ook de muisaanwijzer zou volgen. Dit had DEX een stuk toegankelijker kunnen maken dan wat het nu is. De vergrootglas functie van de S-pen werkt ook niet optimaal. De galaxy note 4 beschikte over een toegankelijkheidsfunctie genaamd "zoomen als pen boven scherm is". Met deze functie kon een vergrootglas venster worden gebruikt met de S-pen, waarbij de grootte van het venster en het level van zoom behoorlijk vrij ingesteld konden worden. Dit was voor mij een fantastische manier om de telefoon te gebruiken. Helaas is deze functie op de Tab S7 een stuk beperkter. Het venster kan niet groter worden gemaakt dan een klein vierkantje, en het zoom level kan niet verder dan 300%. Dit is niet groot genoeg voor mij.

Al met al is de Tab S7+ een hele fijne snelle tablet. De S-pen is makkelijk in gebruik en heeft een paar leuke en handige trucs. De software werkt ook goed en is eenvoudig in gebruik. Wel hoop ik dat de toegankelijkheid feedback wordt meegenomen bij een software update.

Anoniem 26-02-2021

Hele fijne en mooie tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Hele fijne tablet. Hij is erg mooi en heel gemakkelijk in gebruik. Een voordeel vind ik dat de tablet zo licht is. Hierdoor kun je hem ook als een notitieblok gebruiken en langer vasthouden in je hand. De pen is ook erg fijn en heel licht.
Ik heb zelf een Samsung telefoon en het gebruiksgemak van de tablet is net zo fijn en makkelijk als die van mijn telefoon.
Ik heb ook het toetsenbord erbij gekocht. Het is voor mij echt een wereld van verschil dat hier een muis bij in gebouwd zit. Echt een top toevoeging!!!
Het is echt een top tablet en ik ben blij dat ik overgestapt ben van Apple naar Samsung!

Anoniem 26-02-2021

Super tablet

Geweldige tablet !!
heb vd week mn tab 7 plus binnen gekregen en wat een verschil met ipad.
Beeld is super scherp, alles connect super snel met elkaar (tv's telefoons).
En vooral de snelheid van de tab is geweldig.

Anoniem 25-02-2021

Outstanding Tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

I'm so happy with the Galaxy S7+ -- It is a masterpiece of technology. The display gives me the richest color experience as an artist to digitally paint with many app options to improve productivity, play games, etc. This tablet is a gamechanger for Samsung having pulled way ahead of the competition. This Samsung product checks off all the boxes.

Tvdpoel 24-02-2021

Beste android tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Onlangs over gegaan tot de aankoop van de Tab S7+. Wat een verademing zeg deze tablet. Hiervoor altijd met een Ipad gewerkt maar wel samsung telefoons gehad. Nu met de Tab S7+ heeft samsung een stap gezet naar een totaal ecosysteem. Je kunt veel koppelen met je samsung telefoon wat echt heel fijn is. Ook kan je de tablet als extra pc scherm gebruiken wat in deze tijden van thuiswerken erg prettig is.

Een andere optie waar de tablet over beschikt is de ondersteuning voor losse profielen per gebruiker. Hiermee kan iedereen in het gezin de tablet inrichten en gebruiken zoals hij.zij zelf wil. Het enige minpuntje hier is dat de tablet nog niet automatisch schakelt als je een vinger afdruk van de betreffende persoon gebruikt om in te loggen. Maar dit is geen groot issue. Tot nog toe super blij met deze tablet.

Plus puntje is ook dat samsung met ingang van dit jaar 4 jaar updates bied wat de tablet een goede levensduur geeft en in de buurt van Apple komt.

Cees R 23-02-2021

Bijzonder fraai beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Alles functioneerd perfect. Het vervĺoeien van de beelden bij acties zoals bv schaatsen zijn wat schokkerig, maar dat ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van de stremming.

J Dekker 23-02-2021

Recensie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Prachtig beeld en supersnel.
Erg gebruiksvriendelijk en veel opslagruimte.
Ook fijn dat je ook SD kaart kan gebruiken.

Gism 23-02-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Ik ben zeer tevreden met deze samsung tab s7+ 12.4 ( WI-FI) HIJ IS ZEER SNEL en je moet hem zeker ervaren super tevreden

Born2Ron 22-02-2021

Ideale alleskunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Tablet, laptop en desktop in één. Prachtige tablet. Hoes met toetsenbord maakt het een laptop. En met usb hub aangesloten op monitor en draadloze muis en toetsenbord werk je als met een desktop. Op monitor en tablet verschillende vensters en apps tegelijk actief met Dex.

Collin43 20-02-2021

Wat een fantastisch scherm!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Deze tablet heeft zo'n enorm gaaf scherm, fenomenaal gewoon. Het zwart is letterlijk de pixels die uit staan, dit contrast is het beste wat er is. De kleuren spatten van je scherm, de 120hz refresh rate is zo vloeiend, dat je nooit meer terug wil naar iets slomers. De helderheid is érg helder, super fijn voor als je in de volle zon buiten wil browsen of een filmpje kijken.

De tablet is heel vlot, wisselt van apps zonder haperingen, gaat lang mee op een volle lading.

Op sommige sites werd vermeld dat het gewicht wat aan de zware kant was - dit vind ik reuze mee vallen. Ik heb een tablet van de grote concurrent gehad, met die appel, en deze vond ik naar verhouding minder fijn in de hand liggen.

De camera heb ik zelf nog niet echt gebruikt, omdat ik daar met een tablet niet veel mee doe. De front camera werkt wel top in een skype gesprek, waarin de landscape modus eigenlijk prettiger werkt dan gedacht.

De S-pen is oke, ik schrijf er niet veel mee, maar wat tekenen en notities maken werkt naar behoren, maar dit was niet het item voor mij om deze tablet te kopen.

Kortom: erg fijne, snelle tablet die in mijn beleving zeker niet te zwaar is, met het beste scherm dat je nu kunt ervaren. En dit scherm ervaren, dát wil je!

Fatiih 19-02-2021

Geweldig scherm en top functionaliteiten

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / zilver / 128 GB

Geweldig scherm, alles werkt naar behoren. Zeer tevreden met mijn aanschaf. Bij mij als laptop vervanger, werkt ideaal met de office apps. Samen met de toetsenbord een geweldig apparaat.