Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB op Kieskeurig.nl.

Paperboy 05-12-2021

Werktablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

Omdat het een werktablet kan ik privé niet alles uit de tablet halen vanwege restricties van mijn werkgever. (Beveiliging)

Anoukvdv99 04-12-2021

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

De tablet doet waarvoor ik hem gekocht heb! Het was ik het begin wel even wennen, maar hij werkt echt perfect.

MdCP 03-12-2021

Prima tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

Heel jammer dat pas na aankoop duidelijk werd dat je office niet gratis kunt gebruiken op een 10.4 inch tablet

Happy202 29-11-2021

Prima tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

Mooie goedwerkende tablet. Met de pen werkt erg makkelijk, leuk om zo te tekenen en handig met games.

Anoniem 29-11-2021

TOPPERTJE!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

wij zijn super blij met de S6 lite.
Reageert super snel en is heel makkelijk in zijn menu, terwijl er héél veel mogelijkheden op zitten. Mijn telefoon, Galaxy S21 was met een paar minuten volledig gesynchroniseerd met de tablet.
Hij is niet groot, dus je neemt hem makkelijk mee en toch groot genoeg voor fijn gebruik.
Fijne aankoop!!

JRJN 27-11-2021

Helder en goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

Helder beeld en qua grootte prima te doen.
Jammer dat het uitdoen met twee knoppen moet, mijn vorige was met één knop te bedienen, veel handiger, want druk je de knoppen niet goed in dan krijg je bixby en dat vind ik heel erg irritant.

Mats123 26-11-2021

Prima tablet behalve multitasken

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

Goede tablet in het algemeen, maar als je hem gaat gebruiken voor multitasken wordt het hem een beetje teveel, ik heb bijvoorbeeld internet, word en Spotify openstaan en dan wordt hij aanzienlijk trager. Dat is jammer en vervelend. Terwijl het voor de rest een prima en zeker aan te bevelen apparaat is.

Dian jeannette 25-11-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

De telefoon is geweldig mooi handzaam en er alles erop en eraan .
Gebruik voor werk en privé prima.
Duidelijk icoontje en genoeg ruimte

Anoniem 25-11-2021

Accu loopt leeg.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

Ik beschik nu een aantal weken over deze tablet en het is een grote teleurstelling. Een tablet moet een apparaat zijn wat je even kunt pakken, wat opzoeken erweer weg kunt leggen. Altijd op standby. Dat is met deze niet mogelijk. Als ik hem helemaal oplaad en hem wegleggen en 24 uur later hem gebruik is de accu nog maar 50% vol. Dus zonder gebruik loopt de accu al best snel leeg. Ik moet hem dus uitzetten om te zorgen dat hij niet iedere dag aan de oplader moet. Gevol is dat je hem niet even snel kunt pakken om wat op te zoeken. Wat deze tablet dus eigenlijk waardeloos maakt.

Yassine A 24-11-2021

Geweldige tablet 1 van mijn beste aankopen tot nu.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

Beste tablet die ik heb gehad met samsung pencil 1 van de beste uitvindingen van samsung tot nu toe.

Savanah 24-11-2021

Ik vind hem super
Het beeldscherm is mooi met Netflix
En ik kan er genoeg speltjes op spelen
De baterij duur is ook goed

Mario Z 24-11-2021

Geweldige aanwinst

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

Ik ben uiterst tevreden met mijn nieuwe Samsung Galaxy Tab 6 Lite. Supersnel, prachtig beeld en een fantastisch geluid. Ik heb voorheen de Samsung Galaxy Tab 2, 9.7 inch gehad. Was goed, maar de Tab 6 lite is enorm veel beter. Ik heb overigens vanaf de Samsung Galaxy S 2 altijd een Samsung Galaxy S gsm gehad. Momenteel heb ik de Samsung Galaxy S20.

Bandiet van Dijk 23-11-2021

Heel blij met deze nieuwe!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

Fantastisch tablet, helder, scherp en niet te vergeten rap! Blij met de persoonlijke instellingsmogelijkheden. Mail accounts en geïnstalleerd en surfen gaat top.
Geluid is ook zeer goed!

Anoniem 23-11-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

Ik ben zeer tevreden echt een goed apparaat werkt goed alles doet het naar behoren echt een aanrader.

Wikra 23-11-2021

Handige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

Ervaring tot nog toe zijn zeer positief. Het scherm is ruim en het beeld scherp. De toegevoegde waarde van S-pen is van grootte waarde. Als je er eenmaal aan gewend bent, wil je niet meer zonder, even een notitie maken of een schetsje, zo gepiept. De snelheid is ruim voldoende. Kortom: de moeite en de kosten waard!

Jojotje 23-11-2021

Werkt perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

Helemaal niks op aan temerken werkt perfect en kan alles doen wat ik er mee wou doen ligt lekker in de hand en geen vastlopers

Anoniem 19-11-2021

Heerlijk weer een snelle tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

Fijne tablet en ik hou van een stylus. Design krijgt helaas 1 strr minder want ik zag liever een geïntegreerde stylus zoals bij mn Galaxy Note..dit is een wat onhandig ding qua meenemen.

Lalita 18-11-2021

Mooi beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

Makkelijke bediening, mooie beeld kwaliteit, lekker snel,goed dat er ook in simkaart in kan vooral handig op vakantie ,en de tab 6 is niet te zwaar daardoor gemakkelijk mee te nemen.

Anjani 18-11-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

Het is een geweldig product als je hem gaat gebruiken voor je studie of werk. Geweldige functies! Zeker aanraden

KR89 17-11-2021

Heel fijn!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 128 GB

Ondanks dat hij kleiner is dan de gewone tablet is hij nog steeds groot genoeg om er alles goed mee te kunnen doen. Heel gebruiksvriendelijk, ook voor mensen die niet zo thuis zijn in de ict. Batterijduur is lang genoeg om er 2 a 3 dagen mee uit te komen. Fijn ding en los van de standaard dingen kun je zelfs nog genoeg dingen ermee doen waarvoor je dan even geen laptop hoeft te pakken.