Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB op Kieskeurig.nl.

Anoniem 19-09-2021

top tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Top tablet. Samsung dex werkt naar behoren. Alleen niet via een externe monitor of een wireless verbinding. Hopelijk in de toekomst wel via een nieuwe update.

lianneleunk 16-09-2021

super tabblet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

ik vind het een super tablet. Hij heeft veel weg van mijn telefoon dus kan goed mijn weg vinden. alles is heel duidelijk , ben heel erg blij met deze aankoop

Lisanx 16-09-2021

Een hele fijne en gebruiksvriendelijke tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Ik heb de tablet nu ongeveer 2 weken en ben er superblij mee. De tablet is snel in gebruik en heeft een mooi helder beeld tijdens het afspelen van video's. Ook het geluid is top. Omdat ik het fijn vindt om handgeschreven notities te maken ben ik erg blij met de bijgeleverde S-pen. Samen met templates en plaatjes van internet kan ik mijn "digitale notitieboek" inrichten zoals ik wil. Geen losse briefjes en schriftjes meer, door de Samsung Note app kan ik al mijn notities categoriseren en makkelijk terugvinden.
Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Thalia 16-09-2021

Super tevreden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

De tablet werkt uitstekend en is ook nog eens mooi! Hij is niet te klein en niet te groot, handig om mee te nemen dus! Ik gebruik hem voor school, echt ideaal. Ik ben er super tevreden over.

René T 15-09-2021

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Ik heb de tablet een week en bevalt me zeer goed.
Werkt het zelfde als de telefoon.
Je kan je tablet verbinden met je telefoon of oude tablet en je gegevens overzetten.
Een goede tablet voor een mooie prijs

Nico88 15-09-2021

Fijne tablet voor huiswerk Kids en Netflix enz

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Deze tablet is ideaal voor huiswerk omdat er een pen bij zit die heel erg fijn in gebruik is door het dunne puntje!...
Werkt super!

Ook de snelheid is fijn...

Voor Netflix enz,

Met gamen enz niet geprobeerd! Maar werkt. Ongetwijfeld super

Kaykay 15-09-2021

Supertalent!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Hij werkt super goed, ik kan alles doen wat ik wil doen. Met tekenen is deze tablet echt een superuitkomst! Ik ben hier echt heel blij mee en zou het zeker aanraden voor andere mensen die op zoek zijn naar een nieuwe tablet

Jan de V 14-09-2021

Werkt snel. Helder beeld.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Werkt snel. Is toegankelijk. Installeren van gevens en app's eenvoudig.
Ben er blij mee. Ook beeld van tv zenders en WhatsApp is glashelder.

Michel 95 14-09-2021

Voldoet waar ik het voor gekocht heb.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Voldoet aan de voorwaarden waar ik het voor nodig heb. Klein en compact om overal naar toe te nemen en er mee te werken.

Kraaijestein 14-09-2021

Hele fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Is lekker snel. Even wennen dat bij sommige toepassingen de standaard functie toetsen pas na het omhoog vegen zichtbaar zijn, maar dat went snel. De gezichtsherkenning is ook fijn, hoewel sommige apps daar nog niet mee werken. Voor die apps mis ik dat de vingerafdruk mogelijkheid een beetje. Maar al met al een goed apparaat.

Anneliesvvh 14-09-2021

Prima tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Na 4 jaar intensief gebruik was mijn oude Samsung tablet aan vervanging toe. Dus weer gekozen voor Samsung, maar nu met een groter geheugen. Ook deze bevalt prima!

JohnDw85 13-09-2021

Fantastische tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Een fantastische prijs voor een tablet met deze kwaliteiten. De tablet is dun, snel en ziet er zeer modern uit en is snel en responsief. Het design: Het design van de tablet is zeer strak en modern. De tablet zelf is zeer dun en ligt makkelijk in het hand. De schermranden zijn niet te dik, waardoor de tablet er modern uitziet, maar ook niet te dun waardoor vastnemen zorgt voor onbedoelde aanrakingen. De prestatie: De tablet is een goede presteerder in het algemeen gebruik van de software. Er is geen lag tijdens het schrijven of scrollen. Sommige applicaties of websites, zoals bijvoorbeeld Office, duren iets langer om te laden, maar eenmaal alles geladen is merk ik geen vertragingen of lag. De software: Ik ben altijd al fan geweest van de One UI-Android versie die Samsung om hun apparaten zet. De software voelt zeer modern aan en er zijn een aantal zeer handige apps standaard inbegrepen in de software. Wanneer je met de pen naar de rand van het scherm beweegt heb je "Quick control" waarmee je snel een aantal acties kan doen, zoals een deel van het scherm selecteren om een screenshot te maken, en die dan snel te delen of op te slaan. De inbegrepen Samsung Notes app is een van de beste notitie apps die ik al geprobeerd heb met zeer veel handige opties. Je kan PDFs importeren en naast schrijven, ideaal voor tijdens de lessen. De enige functie die ik nog ontbreek is om tussen PDFs lege pagina's in te voeren, zodat je mee plaats kan maken om nog extra info te schrijven. Het aantal voorgeinstalleerde apps is beperkt tot de meest gebruikte, en je hebt altijd de optie om deze te verwijderen. Ik heb gekozen voor het 64 GB model, en had na de installatie ongeveer 16 GB die door het systeem en voorgeinstalleerde apps gebruikt werd. Er is een Micro SD-kaart slot, dus je kan nog altijd de opslag uitbreiden in de toekomst. De S-Pen: De inbegrepen S-Pen is fantastisch voor het schrijven en tekenen op het scherm. Ik ben geen nette schrijver en slaag er toch in leesbaar te noteren op deze tablet. De pen werkt heel accuraat en er is geen lag of afstand tussen het schrijven en het weergeven op het scherm. Dankzij de rubbere tip van de pen glijdt ik niet weg op het scherm, wanneer ik aan het schrijven ben. Een fantastische pen, zeker omdat deze inbegrepen is in de tablet. Conclusie: Ik ben sterk verrast door de kwaliteit die je voor zo een lage prijs kan krijgen. Een sterke aanrader indien je op zoek bent naar een Android tablet met een compact formaat voor een relatief goedkope prijs.

Joost92 12-09-2021

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

De tablet synchroniseert makkelijk met andere Samsung producten, je bent snel up and running. Het geluid is prima, snelheid is goed. Kortom een product dat je geld waard is.

AydinB 12-09-2021

Fijne tablet voor kids en volwassenen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Goede en snelle tablet met handige pen
Zijkanten zijn magnetisch en dienen als penhouder
Ideaal voor tekenen en opdrachten maken

Jan 75 jaar 12-09-2021

Duidelijk beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Jammer dat de smart kaart zo moeilijk is te plaatsen ik kan nu geen boeken lezen want het kaartje komt er niet meer uit weet niet wat ik nu moet doen

Anoniem 11-09-2021

Compact en toch groots

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Al jaren gebruik ik een Galaxy Tab S2. Dus moest de opvolger weer een Samsung worden. Erg blij met de S6 Lite. Hij is compact zelfs in combinatie met het slim keybord. Toch is het beeldscherm wijds en erg helder. Past zich automatisch aan aan de omstandigheden. Door de nieuwste versie van Android zijn de icoontjes en de opzet er fraaier op geworden. De snelheid is verbluffend. Erg tevreden met mijn keuze en hoop er net zo lang plezier van te hebben als van zijn voorganger de TAB S2.

Sascha2303 10-09-2021

Echt geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Top tablet, aangeschaft voor school. Lange batterijduur, top geluid en beeldkwaliteit en een snelle tablet

Esje70 10-09-2021

Mooie maat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Heel erg gemakkelijk in gebruik.
Mooi van kleur en ook een fijne cover.
Lekker dun en past zo in je tas

TDSven 10-09-2021

Super voor bij mijn opleiding.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Voor mijn opleiding mag ik digitaal mijn aan tekeningen maken en de inbegrepen pen maakt dit super makelijk. Echt een aan rader.

Anoniem 10-09-2021

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / blauw / 64 GB

Ik vind het een heel fijn product. Zit voldoende geheugen in, maakt scherpe foto’s en de tablet reageert snel