Samsung Galaxy Note 16 GB / wit

Beoordeling op basis van 63 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Chrissy2 11-11-2014 Product half jaar in bezit

Een aanvulling op mijn eerdere beoordeling.
Nog steeds erg tevreden. Heel mooi scherm, razendsnel en heel veel mogelijkheden. De batterij gaat ook lang mee als gebruik normaal is. Onlangs een update naar Kitkat en zonder problemen. Echt een heel goede tablet. Mijn eerdere kritiek v.w.b dikke schil en slechte updates gaan niet meer op. Heel veel applicaties zijn tegenwoordig op een Samsung uit te zetten

gerardderidder 02-10-2014 Product kwartaal in bezit

prima tablet met mooie hoge resolutie, dus scherp beeld en uitbreiding van het geheugen allemaal prima.
Echter de mijne, die bij mediamarkt is gekocht, ging na 4 maanden stuk (dood). Na reparatie via mediamarkt (nieuwe software geïnstalleerd) ging de tablet na enkele dagen weer dood en dus weer via mediamarkt in de reparatie.Goed waardeloos dus.
Slechte betrouwbaarheid zeer matige service zowel van mediamarkt als van samsung. GFoed nademken voor je hem koopt.

helenblank 26-07-2014 Product paar weken in bezit

ben tevreden heeft een duidelijkbeeld reactie is zeer snel ,alleen accu is wat snel leeg.ik vind het wel fijn met deze tablat te werken. voor mij is dit wel een hoop gemak.mijn vrienden en kennisen heb ik hierover verteld, de meesten hebben dan ook gevraagt waar die gekocht was
ik hoop de komende dagen zeker veel plezier van te hebben.

Chrissy2 22-07-2014 Product paar dagen in bezit

Nu een half jaar deze tablet. Heel blij mee (scherp beeld, goed geluid etc.), maar er is toch een ding waar ik met deze Samsung mee worstel en dat is het update-verhaal.
Sinds de aanschaf nog geen enkele software update gehad. Op zich niet zo erg, maar hoe langer dit uitblijft hoe groter de kans dat er helemaal geen update meer komt. En, zoals wel vaker, als er dan een update komt (zie de update verhalen van de oudere Note)dan ontstaan er heel veel problemen. Door de dikke Samsung schil is het updaten van bijna alle Samsung apparaten inmiddels een steeds groter probleem aan het worden. Dus als er een update naar Kitkat komt voor mijn Note (2014 editie), dan zal ik echt eerst alle commentaren afwachten alvorens eventueel tot update over te gaan.

marijke0048 19-05-2014 Product kwartaal in bezit

Inmiddels gebruik ik dit apparaat nu meer dan 4 maanden en ben super enthousiast. Prachtig beeldscherm, snel wisselen van programma's geen enkel probleem. Makkelijke bediening en goed in te stellen naar je eigen voorkeur. Zelfs mijn Ipad verslaafde partner wil nu over naar de Samsung. Maar 1 nadeel: krijg geen flashplayer geinstalleerd, wat zonder twijfel ligt aan gebrek aan kennis bij mij.

Coby66 14-05-2014 Product paar weken in bezit

Superapparaat! Multifunctioneel, je moet het leuk/interssant vinden om met verschillende toepassingen om te gaan en de tablet naar eigen inzicht "in te delen". Heb 'm nu een paar weken, aanvankelijk getwijfeld tussen de "twee grote tabletleiders" maar nog geen moment spijt gehad. Beeldscherm super-superhelder, ook vanaf de zijkant.

molli 07-05-2014 Product paar dagen in bezit

Prachtig scherp beeldscherm , snel in gebruik, heel veel mogelijkheden. Moet nog veel ontdekken.Jammer dat de batterij al na een paar uur leeg is, valt echt tegen.

muldersp 17-04-2014 Product paar dagen in bezit

Een verademing in vergelijking met mijn vorige tablet.
Zeer snelle reactie snelheid. Internet pagina's worden ook vlot geladen. Ik heb nog niet zo veel geëxperimenteerd met de S-pen, dus daar kan ik nog weinig over zeggen. Hetzelfde geldt voor de accuduur. Om dat goed te beoordelen heb ik het tablet pas te kort. Het scherm wordt ook veel minder snel vies. Op mijn vorige tablet had ik veel sneller last van vingerafdrukken en zag het scherm er na korte tijd niet meer uit. Zeer tevreden met deze aankoop.

Nick van baalen 16-04-2014 Product paar dagen in bezit

De eerste tablet die ik aanschaf. OS werkt snel! geen problemen met installatie. Mogelijkheden stylis pen legio. Touch screen is werkelijk super!

jaccie_d 15-04-2014 Product paar dagen in bezit

In vergelijking met wat we hadden, de tab 1, is dit een hemel op aarde. Geen last van haperingen of stotteren maar alles wat ik van hem vraag wordt soepel uitgevoerd. Een goede tab om te gebruiken naast mijn note 3.

Petronella61 15-04-2014 Product paar weken in bezit

Op zich een goed toestel, alleen kan ik af en toe het beeldscherm niet bedienen, ik moet dan het toestel aan en uit zetten en dan doet hij het gewoon perfect

Petronella61 15-04-2014 Product paar weken in bezit

Op zich een heel mooi apparaat enige probleem tot nu toe is dat het scherm niet altijd reageert bij het aanzetten. Door het toestel weer even uit en aan te zetten functioneert hij vervolgens perfect.

ywillemse 14-04-2014 Product paar dagen in bezit

Het beeldscherm heeft een mooie afmeting, groter vind ik niet nodig, zeer duidelijk beeld en mooie kleuren. Hij reageert snel, je kunt snel wisselen van app, nu moet ik alleen nog leren er mee te werken :)

Op het eerste gezicht is alles dus prima in orde. Ik weet niet hoe lang de accuduur is, ik heb hem pas 1x opgeladen, vandaar de 7.

CDG73 14-04-2014 Product kwartaal in bezit

Zeer tevreden over het product!
Had niet gedacht dat we het zoveel zouden gebruiken...
De accuduur kan altijd beter maar zeker niet slecht.

Rens1989 13-04-2014 Product paar dagen in bezit

Tablet nu ongeveer 1 week in bezit en pas 1 keer op hoeven laden.
Scherm is haarscherp!
Zelfs het geluid, wat ik vaak minder vind bij telefoons en/of tablets is goed.
Ook is de opstartsnelheid natuurlijk goed.
Je drukt op de home button, even ontgrendelen en je kunt meteen aan de gang.

Een echte aanrader deze tablet!

sinnemat 30-03-2014 Product paar dagen in bezit

Een superscherp beeld en met de pen precies en nauwkeurig te bedienen. Heel prettig om mee te werken en is supersnel.

ikh56789 29-03-2014 Product paar weken in bezit

Geweldige tablet, snel en mooie beeldscherm. Met de S pen en Polaris is het prima om een PP presentatie te doen. Vooral met de Allcast hub.

javs49 22-03-2014 Product paar dagen in bezit

Ik zocht naar iets waarmee ik makkelijk foto's op de vakantie kon bekijken en overhevelen naar een kleine harde schijf. Beoordelen (en eventueel opslaan) van foto's met een nieuwe Canon gaat makkelijk via de WIFI . Kopiëren, inclusief RAW files gaat ook. Als je ze wilt kopiëren naar een backup schijf kan dat ook, maar dat moet je een "connectivity kit" kopen. Die van Trust werkt, ook om een TV aan te sluiten. Soms (bij een harde schijf of USB stick) geeft Trust aan dat het niet kan("rood") maar het werkt wel. Als je alleen een USB stick of harde schijf aansluit(FAT !) dan moet dat zonder dat kleine verloop plugje, ook geen extra voeding aansluiten. Als je via een HDMI kabel op je TV wil kijken, dat heb je dat kleine plugje nodig en MOET het Trust blokje gevoed worden. Bekijk de summiere plaatjes in de handleiding van de trust. Toetsen bord kan via Trust, maar ook via een klein OTG kabeltje. Overigens start er direct een SAMSUNG" file manager als je een goede OTG verbinding hebt. Ik heb ook (bij DX.COM) een verloop van SD naar Micro SD "ding" gekocht, maar nog niet binnen. Met dat gevalletje kan ik de SD kaart toch met de Micro SD ingang verbinden. Tenslotte, gebruik van bovenstaande is geheel voor eigen risico. Hopelijk is het nuttige informatie.

hawket 19-03-2014 Product paar dagen in bezit

Sinds kort de Samsung Galaxy Note 10.1 32GB WiFi (2014)
gekocht bij Bcc voor 499.00 euro zonder de 50 euro retour het is een wereld wonder alles super snel nog lang niet alles uitgeprobeerd maar tot nu toe super dan mag kan de ipad niet tegen op kwa prijs en prestatie's

baalrussen 08-03-2014 Product paar dagen in bezit

Een prachtige tablet, die vooral als je veel documenten moet verwerken (lezen, schrijven) door het grotere beeldscherm prettiger is dan de kleiner Galaxy. Ondanks dat hij groter is, merk je nauwelijks dat hij zwaarder is. Complimenten aan Samsung.