Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB / 4G - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB / 4G op Kieskeurig.nl.

Nellie86 23-10-2019

Leuke tablet! Maar batterij duur is slecht

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB / 4G

Ik had voorheen de tab A6. Deze batterij ging 3 à 4 dagen mee. Met de nieuwe tab A ben ik dagelijks aan het laden. Blijft ook vaak hangen.

John Robben 25-11-2019

scherm 10.1 inch goede batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

de Samsung Galaxy Tab A(2019) 10.1 inch/zwart/64 GB voldoet volledig aan onze verwachtingen en ook wat de prijs is goed wat het product aangaat wijn dus zeer tevreden en bevelen dit product dan ook ten zeerste aan om aan te schaffen.

Pluspunten

• mooi van vormgeving
  • doet alles naar verwachting

Jeroen 02-09-2019

groot scherm,start snel, veel MB's. Goede prijs/kwaliteit.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Groot scherm.
Veel geheugen om bijvoorbeeld apps, films en foto's op te slaan.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Start snel op.

Pluspunten

• scherm
  • geheugen
  • snelheid
  • batterijduur
  • prijs

sandra5pham 26-06-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding, mooi scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB

Ik wilde graag een tablet voor entertainmentgebruik. Deze tablet dient handig om het nieuws te lezen, televisie te kijken, iets op te zoeken of te gamen. Ideaal! Een prima tablet voor thuisgebruik voor een fijne prijs.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Fijn formaat

Minpunten

• Elke dag opladen

Lia Visser Passchier 11-04-2020

Samsung Galaxy tab A

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB

Ik kwam dit artikel tegen en kon alleen maar zeggen klopt... ook het geluid is fantastisch met 2 speakers... bij dit soort apparaat.... zeker het gesproken woord. en het kunnen plaatsen van een SD kaart

JaSteef 26-05-2019

Smaller dan zijn voorganger

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB

Ik gebruik al jaren de Samsung tablets. Dit is inmiddels mijn derde en gekocht tijdens de vakantiegeld actie met de sd kaart. Wat mij gelijk opviel was dat hij een stuk smaller is dan zijn voorganger, maar daar staat tegenover dat hij wel weer langer is. Voor de rest is ie snel en mooi scherp beeld.
Wat ik helaas mis is de screenshot knop op het scherm (zoals voorganger) en de mogelijkheid om met vingerafdruk te ontgrendelen

Pluspunten

• Langer scherm
  • Scherp beeld
  • Snel
  • SD opslag

Minpunten

• Geen screenshot knop in scherm
  • Smaller
  • Geen vingerafdruk ontgrendeling

Herman 05-10-2020

Handige schermgrootte, goede accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 32 GB

De grootte van het scherm is ideaal: groter dan het scherm van een mobiele telefoon en kleiner dan een laptop. Daardoor is het erg praktisch in het gebruik. De accuduur is ruim voldoende om er gedurende de dag regelmatig gebruik van te maken.
De installatie om het apparaat gebruiksklaar te maken is een fluitje van een cent, zeker als je al beschikt over een google-account.

Pluspunten

• schermgrootte
  • accuduur
  • gebruiksgemak

Vonhulkenstein 25-06-2020

Prijs kwaliteit ongeëvenaard

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB

Helder, scherp scherm. Stevig gebouwd en goeie accuduur. Stereo speakers onderop klinken goed maar omdat ze vlak naast elkaar zitten geen stereo separatie. Hij is niet erg snel maar ik gebruik hem ook slechts voor Netflix en YouTube dus dat is geen ramp. Ik vermoed dat hij minder geschikt is voor spelletjes. Ik ben verbaasd over de prijs kwaliteit. Voelt eerste klas aan. Gek genoeg is deze tablet nu ongeveer even duur als de minder gespecificeerde a8 tablet.

Kriss 31-10-2019

Nog beter dan ik had verwacht!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB / 4G

Nu een dag of drie in mijn bezit. Voelt erg degelijk aan in de hand, er zijn duidelijk geen goedkope materialen gebruikt. De geluidskwaliteit is erg goed. De speakers zitten inderdaad aan één zijde van het scherm maar dat doet niets af aan de kwaliteit van het geluid alleen aan de richting/stereo beleving. In het openbaar vervoer gebruik je sowieso een hoofdtelefoon of oordopjes. Het scherm geeft een haarscherp beeld. Heerlijk voor het kijken naar Netflix en YouTube. Beiden spelen heel mooi vloeiend af. Ik heb even moeten wennen aan de reactie van het scherm op aanraking. Buttons in apps en op websites reageren soms niet wanneer je een beetje te "lomp" met je vinger op het scherm komt. Dat moet je dus iets subtieler doen maar dat went snel. Na drie avonden nog steeds 55% accu over. Echt een aanrader.

Lemsie 19-05-2019

Lekker snel mooi beeld duidelijk.toppie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB

Mooi .snel .beeldscherm top.
Aanrader, fijn om naar te kijken en goed snel.
Toffe tablet. Duidelijk.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

Minpunten

• Nog niet

Robuntu 17-04-2021

Leuke tablet, bijna niet vast te houden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB

De randen van de tablet zijn erg dun, als je m vasthoudt raak je dus ook t scherm aan. Tablethoes lost dit niet op.
Los van dat prima tablet, lekker snel, goed beeld en geluid. Niks mis mee.

Minpunten

• Erg smalle rand rondom scherm

Dolfo 12-04-2021

Werkt super fijn

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB / 4G

Werkt zoals hoort. Makkelijk in de dr hand te houden door formaat. Mooi beeld en batterij gaat ook lang mee. Ik ben er super tevreden over

Anoniem 10-04-2021

Perfecte Tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB / 4G

Heel erg makkelijk in gebruik. Via Smart Switch alles van mijn Samsung Telefoon S21 overgezet naar de Tablet zodat ik daar verder kan gaan, zonder gegevens te zijn verloren.

Anoniem 08-04-2021

Lekker snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB / 4G

Lekker snel apparaat. Kwam omdat de oude tablet ermee ophield.
Super appraat. Snel, makkelijk in gebruik te nemen. Makkelijk instellen voor de kinderen en de app family link werkt super.

Piglet73 06-04-2021

Mooie Tab met veel opties

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB / 4G

Hele mooie Tablet met veel mogelijkheden, eerlijk gezegd vind ik hem wel wat sloom waardoor hij hapert bij sommige spellen e.d. voor de rest ideaal om filmpjes e.d. te kijken !!

Edwin52 03-04-2021

Top tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB / 4G

Echt een geweldige tablet gebruik hem voor mijn werk alle programma's werken soepel is niet te groot past in mij tas zeer lange batterij levensduur echt een top product

Dzaster 01-04-2021

Zeer goed, zeker gezien de prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB / 4G

De tablet werkt perfect, zeker als je net als ik het alleen gebruikt als verlengstuk van de telefoon.
Af en toe merk ik dat de tablet wat hapert, maargoed, voor deze prijs moet je niet zeuren..

Verder een goed helder scherm, ideaal voor bij het sporten of een youtube filmpje.

Regenboog 01-04-2021

Mooie kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB / 4G

Fijne tablet met een goed en duidelijk geluid en goede beeldkwaliteit. Standby tijd is lang, oplaadtijd is wel wat lang. Fijn om spelletjes op te spelen, of films te kijken. Zeer tevreden over de vorm en het gewicht van de tablet .

Robertjw7 31-03-2021

Werkt precies zoals ik gehoopt had, top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB / 4G

Werk al jaren met Samsung telefoons, en notes. Wilde daarom alleen ook Samsung als tablet....wederom super tevreden

Bartf85 29-03-2021

Goede maar niet de snelste

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB / 4G

Een goede maar niet de snelste tablet op de markt.
Hij kan afen toe wat traag reageren en reageert niet altijd bij de eerste aanraking maar als je geduld hebt wen je er snel aan !
Verder erg tevreden het beeldscherm is erg goed het geluid moet ook goed zijn maar dat luister ik liever over de bloutooth speker .
Ik ben er verder erg blij mee mooi apparaat!