Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G - Reviews

64 GB opslag
Resolutie
1920 x 1200 pixels
10,1 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G op Kieskeurig.nl.

9,1

Nellie86 23-10-2019

Leuke tablet! Maar batterij duur is slecht

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

Ik had voorheen de tab A6. Deze batterij ging 3 à 4 dagen mee. Met de nieuwe tab A ben ik dagelijks aan het laden. Blijft ook vaak hangen.

Kriss 31-10-2019

Nog beter dan ik had verwacht!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

Nu een dag of drie in mijn bezit. Voelt erg degelijk aan in de hand, er zijn duidelijk geen goedkope materialen gebruikt. De geluidskwaliteit is erg goed. De speakers zitten inderdaad aan één zijde van het scherm maar dat doet niets af aan de kwaliteit van het geluid alleen aan de richting/stereo beleving. In het openbaar vervoer gebruik je sowieso een hoofdtelefoon of oordopjes. Het scherm geeft een haarscherp beeld. Heerlijk voor het kijken naar Netflix en YouTube. Beiden spelen heel mooi vloeiend af. Ik heb even moeten wennen aan de reactie van het scherm op aanraking. Buttons in apps en op websites reageren soms niet wanneer je een beetje te "lomp" met je vinger op het scherm komt. Dat moet je dus iets subtieler doen maar dat went snel. Na drie avonden nog steeds 55% accu over. Echt een aanrader.

RBuijsman 02-03-2021

Mening tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

Prima tablet, alleen niet altijd even snel. De prijskwaliteit verhouding is erg goed. Prima tablet voor dagelijks gebruik. Voor werk is ie niet voldoende, maar dat is niet gek

Denise21072 23-02-2021

Tap A 10.1

De Tap A 10.1
Werkt super hoed ik heb het al 2 jaar en het bewerkt nog steeds super goed het lijkt wel of het nog wel nieuw is ben er super blij mee

Anoniem 20-02-2021

Goed geluid en aanraakscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

Prima aanraakscherm duidelijk en overzichtelijk zeer gebruiksvriendelijk ben erg tevreden met dit product volgende aankoop weer Samsung producten

Jar20 18-02-2021

Galaxy Tab A

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

Ik ben uiterst tevreden met mijn Galaxy Tab A. Ik ben over het algemeen skeptisch wanneer het aankomt op de aankoop van een tablet, omdat ik in het verleden slechte ervaringen heb gehad met meerdere tablets. Ik ben blij om te zeggen dat dit niet het geval is met de Galaxy Tab A. Alle klachten welke ik in het verleden had zijn verdwenen. De batterijduur van de tablet is meer dan genoeg om hier een goede dag mee door te komen. Het touchscreen werkt precies zoals deze moet werken, en zal geen problemen opleveren. De snelheid van de tablet is in de tijd dat ik de tablet hebt gebruikt, en dat zijn enkele maanden, exact hetzelfde gebleven als toen ik deze voor het eerst uit de doos haalde. Ook de mogelijkheid om de tablet als een telefoon te gebruiken door hier een sim kaart in te steken wordt op prijs gesteld. Als ik dan toch een verbeteringspunt aan moet duiden, dan zullen dit de speakers van de tablet zijn. Hoewel ik er persoonlijk geen last van heb, ik gebruik immers altijd een koptelefoon, is de kwaliteit van de speakers misschien minder dan je zou verwachten, helemaal wanneer je andere samsung producten hiermee vergelijkt. Als de speaker kwailiteit geen groot probleem zal zijn, dan raad ik het zeker aan om de Galaxy Tab A aan te schaffen.

Esther2021 17-02-2021

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

Heel blij met de Samsung tablet, ben overgestapt van ipad naar Samsung en geen spijt van. Makkelijk in te stellen en super scherp scherm. Ook alle apps die ik erop heb gezet werken zonder problemen. En ook alles makkelijk te connecten met mijn Samsung telefoon. Heel tevreden!!

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

Ik ben al jaren gebruiker van IPhone en IPad maar wilde, toen de IPad niet meer goed functioneerde, als alternatief eens een Samsung tablet aanschaffen. Na een korte gewenningsperiode kan ik de tablet goed hanteren. Hij is heel gebruiksvriendelijk, prima beeld, reageert snel en en apps functioneren prima. Bovendien qua prijs voordeliger dan een IPad.

Otilio 15-02-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

De Samsung Tablet werkt geweldig.
Heel erg handig en gebruiks vriendelijk
De mee geleverde beschermhoes is zeer gewaardeerd. Thanks

Anoniem 15-02-2021

Goeie tablet voor sen goeie prijsje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

Ja, zoals te zien is het een goeie tablet.
Met sim kaart en geheugen te uitbreiden,dit is mijn tweede tablet van Samsung. Ga voor altijd voor Samsung tablets en gsm telefoons.

Linda1970 15-02-2021

Geweldig en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

Ik heb de tablet aangeschaft om mijn sport te kunnen blijven doen. En voor mijn kleinzoon van 3 jaar zodat hij er leerzame spelletjes op kan doen. Deze tablet is daar heel goed voor.

Jan Kl 15-02-2021

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

Wij genieten elke dag van onze nieuwe Samsung tablet.
Zeer helder beeld, snel, maakt mooie foto's en makkelijk in gebruik.
Een aanrader voor iedereen

Fantastisch product

Mooi model & super snel
Duidelijke uitleg
1 woord echt top product en lekker compact

Deze tablet is van alle markten thuis

Imrane 15-02-2021

Zeer tevreden en geweldige service.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

ik ben erg tevreden met alle Samsung apparaten in huis. Ik heb meerdere telefoons een tv en 2 tablet’s van samsung en ben erg uitgesproken over alle apparaten. Het hele familie is erg tevreden en wij zullen zeker vaker en meerdere aankopen in de toekomst bij Samsung doen!

Dannyh73 15-02-2021

Fantastische tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

Prima tablet, ook tv kan je er op kijken. Niet traag.
Ook boeken lezen kan gewoon. Alle functies zijn nuttig.

MatthijsWNL 05-02-2021

Mooi scherm, weinig ram

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

Het scherm is mooi scherp en groot, ideaal voor films en video's. 1 groot minpunt is dat de tablet weinig apps aan kan, minder dan ik had verwacht, de tablet crasht soms ook weleens bij kleine apps, maar voor de prijs is het het zeker waard!

Anoniem 05-02-2021

Beste tablet ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

Ik heb de tablet is superfijn ik gebruik hem voor werk en voor privé het is eigenlijk gewoon de beste tablet

Tjetjie 03-02-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

Formaat van de tablet is ideaal. Ook is hij licht van gewicht. Gebruik hem voor mijn werk in de zorg, maar ook om thuis serie/film te kijken. Daarnaast is hij snel, en is de batterijduur lang.

Carokp 03-02-2021

Goed prijs kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

2 tablets gekocht voor mijn kinderen. Deze werken goed. De kinderen kunnen alles voor school doen en voor de vrije tijd veel mogelijkheden net spelletjes en filmpjes. De accu is van prima duur.

SeanBG 29-01-2021

Mooi compact tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

2 x de Samsung tab 10.1 2019 aangeschaft. Voor beiden dochters omdat we toch veel thuis zitten ivm lockdown. De oudste gebruikt het voor school werk en ze heeft teams helemaal ontdekt. Tablets zijn van goed kwaliteit, makkelijk te gebruiken want zelfs mijn dochter van 4 begrijpt het al. Je kan ze makkelijk koppelen aan een bluetoetsenbord (aanrader) en zijn vooral lekker compact wat het opbergen makkelijk maakt.

Zeker raad ik dit product aan is wel voor een basis user. Verwacht geen gaming tablet maar je kan flekkenloos film kijken en simple spelletjes spelen.