Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G

Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,1 inch / grijs / 32 GB / 4G

Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,1 inch / grijs / 32 GB / 4G
Bekijk alle Tablets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Egni 01-10-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed tablet maar erg sloom daarom zal ik dit ook niet adviseren dit tablet aan te schaffen. Zeker niet aan familie of vrienden.

1377jelle13 29-09-2022

Perfect om YouTube op te kijken

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠ. ᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠ

Anoniem 29-09-2022

Geweldige Tablet, zeer makkelijk in gebruik!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele gave tablet, gebruik hem altijd , en iedere dag! Super handig in gebruik , goede features. Ook lange batterij , je kan rustig je spelletjes spelen! Te toffe tablet!

Wesleycoo84 29-09-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede snelle tablet werkt zeer goed en de batterij gaat ook zeker een dag mee. Het is een goede aankoop geweest.

Mirte11 21-09-2022

ik wil graag gratis oortjes

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] hij super fijn, want hij is snel, comfortabel en geweldig hij is fijn voor studies niet al te duur en is veel fijner dan een iphone

Anoniem 11-09-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met de tablet en gewoon een top tablet ik beveel dit aan dankje super yayyyyyyyyyyyyyyyyyy

Anoniem 06-09-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden over de tablet, gebruiksvriendelijk, ik doe mijn administratie er op en werk mijn website bij. En dat kan allemaal op mijn tab A.

Anoniem 25-08-2022

Ik vind de tablet erg fijn in gebruik en reageert snel. Ook kan je hier veel apps op downloaden en werken die erg goed.

Anoniem 24-08-2022

Goed werkende tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Galaxy Tab A10.1" is een goede tablet voor een goede prijs.
We gebruiken hem veel en doen er o.a. :
- film kijken
- internetten
- programeren
- sociale media checken
En nig veel meer.
Als je een goede tablet zoek waar je lang mee jan doen is deze tablet een echte aanrader.

Sitarozeboom 24-07-2022

Super chapeau kan er goed mee omgaan en verder vooral doorgaan met Samsung en zo doorgaan vriendelijke groeten s rozeboom

Anoniem 01-07-2022

Top tablet snel en uitstekende kwaliteit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top
Ik zou aanraden om de tablet te kopen goed voor te gamen en je kan er mee bellen en je kan simkaart er in doen

Gaby0212 30-06-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik hem voor mijn werk en het werkt top!
Hij is snel en door gebruik te maken van de pen kan ik makkelijk te werk met word en rapporteren via mijn tablet.

Romario 324 29-06-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeker tevreden met deze tablet prijs kwaliteit verhouding is super mooi grote scherm snelle besturingssysteem en baterij super

Anoniem 25-06-2022

mooi apparaat voor mijn vlieg hobby

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik gebruik de tablat voornamelijk voor mijn vlieg hobby in een vliegtuig zit een computer om de vlucht gegevens in te voeren dit heet een FMC (FlightManagerComputer)
hier is deze tablet uitstekent geschikt voor

Northmusic 17-06-2022

Robust en betrouwbaar gunstige prijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima tablet, gebruik hem vooral in de trein .
Robuust en stabiel
Ruime accuduur, en degelijkke bouw
Mooi formaat

Anoniem 12-06-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] volstrekt beschofte tablet

sim-kaart, geheugenkaart, prima gewoon
is eigenlijk een hele behoorlijke telefoon (alleen beetje groot)

Deeegangster 06-06-2022

Geweldige tablet de 4g werkt ook perfect super goe

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tablet is snel en zeer gemakkelijk om mee om te gaan ,een echte alleskunner waar echt iedereen blij van wordt

Anoniem 05-06-2022

Tablet was niet op tedate en was erg langzaam

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het merk Samsung bevalt goed zeker de telefoons maar tablet was erg traag omdat hij niet up tedate was

Verida 03-06-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben tevreden met mijn Samsung tablet, nu nog geen klachten,goed beeld,en goed geluid,kwaliteit is goed

Mlkoomans 28-05-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een tablet die je gewoon in huis moet hebben. Makkelijk, praktisch en super handig. Altijd bij de hand en paraat om snel actie te ondernemen.