Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 64 GB / 4G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 17-11-2022

Is slechter dan voorganger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb voor mijn werk nog een gelijke tab maar dan versie 2016.
Deze is vele malen beter. Hier nooit problemen mee maar de 2019 loopt steeds vast. Ook al diverse keren alles opnieuw geïnstalleerd. Inmiddels heeft mijn collega de nieuwe versie en die blijkt weer wel goed

herniek 16-11-2022

echt een geweldig apperaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] je kunt veel met de tablat met veel opslag en een goede snelheid en goed beeldscherm echt een aanrader

Anoniem 12-11-2022

Super veel plezier van ..

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker mee bezig super veel plezier van . Games maar ook me mail . Voor mijn is die super top . Raad deze ook echt aan

Anoniem 08-11-2022

Hele goede tablet ik zou het wel kopen je kunt heel veel dingen doen die super leuk zijn en veel spelletjes die auper leuk ook zijn 100-10

Iniens 30-10-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is makkelijk in gebruik.
En communiceert goed met mijn smartphone,streamen na de tv is ook geen probleem.

Bartje 65 28-10-2022

Mooie tablet alleen traag en valt steeds uit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In begin prima maar na een jaar word die slechter
Valt steeds uit en niet zo snel meer verder geen oordeel

Stanl 27-10-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 2 maanden gebruik, werd de tablet erg traag en loopt af en toe vast. Ik speel 2 strategie spellen op, maar bij 1 spel vertoont die al problemen.
Na opschonen wordt die even snel, maar na 5 minuten is het weer traag.
Ik denk niet dat ik nog een Samsung zal nemen.

Gerrit Brouwer 24-10-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben weer zeer tevreden met de nieuwe tab a van samsung.
Lekker snel en zeer duidelijk beeld.
Echt een top tab a van Samsung

Linda1313 16-10-2022

Perfecte tablet voor een vriendelijke prijs.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb er meteen 2 gekocht, eentje voor mijn man en eentje voor mezelf. Voornamelijk gebruik voor games, mails en het opzoeken van dingen . Lekker formaat (op mobiel is het toch lastiger zien en lezen) . Wij zijn sowieso Samsung lovers hier in huis. 3 mobieltjes en 3 tablets , koelkast en televisie.

Kuko1974 14-10-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne tablet werkt net zo fijn als mijn galaxy s21+
De tablet heeft een fijn groot scherm en gemakkelijk in gebruik

Pieter58 13-10-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie tablet van goede kwaliteit, snelleprocessor prima geheugen grote voor mijn dingen en mijn spellen en uiteraard foto's

Anoniem 10-10-2022

Mijn beoordeling voor galaxy tab a 10

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een heel goed product ben er heel blij mee.
Hij werkt heel erg goed en kan er mooi films op kijken en een goed beeld kwaliteit

Egni 01-10-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed tablet maar erg sloom daarom zal ik dit ook niet adviseren dit tablet aan te schaffen. Zeker niet aan familie of vrienden.

Heinoh 30-09-2022

Doet alles wat beloofd is

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat heeft zoveel mogelijkheden, ik gebruik hem bij heel veel toepassingen. Alle internet handelingen, zoals online winkelen en bankieren.

1377jelle13 29-09-2022

Perfect om YouTube op te kijken

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠ. ᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠ

Anoniem 29-09-2022

Geweldige Tablet, zeer makkelijk in gebruik!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele gave tablet, gebruik hem altijd , en iedere dag! Super handig in gebruik , goede features. Ook lange batterij , je kan rustig je spelletjes spelen! Te toffe tablet!

Wesleycoo84 29-09-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede snelle tablet werkt zeer goed en de batterij gaat ook zeker een dag mee. Het is een goede aankoop geweest.

Mirte11 21-09-2022

ik wil graag gratis oortjes

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] hij super fijn, want hij is snel, comfortabel en geweldig hij is fijn voor studies niet al te duur en is veel fijner dan een iphone

Anoniem 11-09-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met de tablet en gewoon een top tablet ik beveel dit aan dankje super yayyyyyyyyyyyyyyyyyy

Anoniem 06-09-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden over de tablet, gebruiksvriendelijk, ik doe mijn administratie er op en werk mijn website bij. En dat kan allemaal op mijn tab A.