Samsung Galaxy Tab A 7,0 inch / wit / 8 GB

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 131 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A 7,0 inch / wit / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

h*******@u********* 19-05-2021

Samsung OK??

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8

Tablet is handzaam en is een heel goede vervanger van mijn vorige kleine tablet

Pluspunten

• Handzaam
  • Snel en goed voor mooie prijs

Karel Jansen 03-05-2021

Onvoldoende innovatief

Ik zocht een vervanger voor de Galaxy Tab S 8.4 uit 2014 en heb deze hiermee vergeleken.
De Tab A 8.0 heeft een snellere processor, blijkt ook uit performance test, maar ik ervaar niet een spectaculaire verbetering bij normaal gebruik. Het scherm van de Tab A 8.0 kan niet tippen aan dat van de Tab S 8.4. De Tab s 8.4 is slanker en lichter, ligt een stuk comfortabeler in de hand. Helaas de Tab A 8.0 verslaat de zeven jaar oude Tab S 8.4 niet. Het vergelijk is misschien niet helemaal fair omdat de Tab A goedkoop is, maar tablets van dit formaat worden nauwelijks meer gemaakt.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goed accuduur

Minpunten

• Zwaar
  • Matig scherm

Floortje 30-11-2020

Samsung tablet

Zeer slecht reageert vaak niet en valt steeds uit. Dit is mijn derde samsung tablet met allemaal dezelfde defecten zeer frusterend voor mij geen Samsung meer

Minpunten

• Valt elke keer uit en krijg constant zwart scherm
  • Dit is al mijn derde en allemaal even slecht

Scrambled 24-07-2019

Samsung galaxy tab 8.0 16 gb

Prima tabled voor het dagelijks gebruik van internet, Email , social media en streaming. Wordt standaard geleverd met veel apps . Mijn vorige tabled was van hetzelfde type en heeft 4 jaar zonder problemen gewerkt. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Husni 07-06-2018
  • Product gekregen

Handig meeneem tablet

Het is super fijn tablet om mee te nemen accu hou de heledag vol voor klein beetje spelletjes en interneten soms filmpjes kijken ideaal alleen als je Netflix wil kijken zou ik wel maatje groter kiezen

Pluspunten

• Goede accu
  • Handzaam
  • Heel licht geweigd
  • Heel licht geweigd
  • Heel licht geweigd

Minpunten

• Niet bedoeld om netflixen
  • Geluid is ook niet de beste
  • Geluid is ook niet de beste
  • Geluid is ook niet de beste
  • Geluid is ook niet de beste

ledebo 19-10-2017

tablet is magnetisch

de tablet is aan de achterzijde (rechts van de cameralens) magnetisch. Aardappelmesje,nagelknipper het blijft er gewon aanhangen. Ik kan ter reparatie aanbieden bij Samsung maar krijg na 3x vragen geen antwoord of het magnetisch zijn dan verdwenen is. Mijn zwager en een collega hebben ook een tab A 2016 die ook magnetisch is. Ik zal geen tablet van samsung meer kopen.

Metinercan 05-10-2017

Waardeloos tablet

Is al 2 keer binnen 6 maanden voor reparatie terug gegaan. Moderboard en beeldscherm kapot. Verder loopt Squla continu op deze tablet vast. Dat heb ik met ipad en een andere samsung tablet niet. Al met al enorm spijt van deze aankoop.

Minpunten

• Zwaar
  • Traag
  • Programma’s lopen vaak vast

J. van der Willik 01-10-2017

een fijn en duidelijk scherm, en makelijk te bedienen

Ik vind het een duidelijk scherp beeld, zeker als je een foto maakt of iets wil down loden, ik ken meerdere personen die dit onderschrijven. Ik vind het een fantastisch ding.

Frankpro 17-07-2017

Helder scherm, reageerd snel op aanraken

Heb deze Tablet gekocht als vervanging van mijn tab 2.
Nadat mijn vrouw er q had gekocht en ik deze is had gebruikt besloot ik om er ook een aanteschaffen.
Wat een genot om mee te werken.
Speeld films (ziggo app) moeiteloos af zonder haperingen.
Laat pagina's super snel

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Luidsprekers maar aan 1 kant (zijkant) van de tab

frankpro 04-11-2017

Update
Na een maandje of 4 nog steeds wel tevreden, wat ik alleen wel merk is dat er af en toe een lichte flits op het scherm verschijnt. is een milliseconde of zo iets maar valt wel even op
Verder wekt de tablet naar behoren en doet wat ik er van verwacht. je kan er lang mee spelen en inderdaad het opladen duurt wel iets wat lang.

René 03-07-2017

Goed scherm

Snelle processor.
Helder scherm.
Goede bediening.
Prettig in gebruik.
Al jaren gebruiken we met veel plezier Samsung mobiel en tablet' s.

Pluspunten

• Helder scherm
  • Makkelijk in gebruik.

V. 29-06-2017

Waardeloos

Geen updates wordt geleverd met een zeer oude Android versie, Bluetooth is lagere versie dan het zou moeten, kan nerges aangesloten worden....

Pluspunten

• Redelijk ontwerp
  • Baterij goed

Minpunten

• Updates
  • Te weining zelfs als kids tab

metinercan 17-06-2017

Waardeoos apparaat

Ik heb deze tablet voor de verjaardag van mijn zoon gekocht in januari 2017. Ik heb een industriele beschermhoes voor gekocht. Het is een traag tablet waar de apps vaak vast lopen. Binnen 2 maanden was de moederboard kapot. Nog geen 2 maanden daarna deed de beeldscherm niets meer. Beeldscherm vervangen!!! Voor mij geen Samsung tablet meer. Mijn Apple tablet van 5 jaar oud heeft niet 1 keer een mankement getoond en tablet is nog steeds heel snel.

Minpunten

• onbtrouwbaar
  • traag
  • apps lopen vast

Hans 12-06-2017

Deze tab vanwege goede beoordelingen gekocht. Mijn oude medion tab was goed in te stellen maar de accu was waardeloos. Deze Samsung is heel erg goed alleen het instellen van het beeld is slecht. Het beeld is alleen licht en donker te zetten. De lichtste stand vind ik nog erg donker.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Accu

Minpunten

• Beeld niet goed in te stellen

Anita v.d. Wijngaard 12-06-2017

Snel en goede accuduur

De tablet is snel met een goede accuduur. Beter dan mijn vorige tablet. Ik beveel het aan. Alleen kan je geen omlagfoto uploaden of zien via de facebookapp.

Pluspunten

• Snel
  • Goede accuduur
  • Groot scherm
  • Maakt goede foto's

Minpunten

• Je ziet geen omslagfoto op de facebookapp

Coby 15-05-2017

Echt weer Samsung!!

Zoals al onze andere toestellen in huis ook een tablet van Samsung gehaald. En ja hoor, ook hierover dik tevreden. Mooi groot scherm, scherp beeld, heldere kleuren. Voor mij was de kwaliteit van foto's ook belangrijk en die is goed te noemen.
Hij is zeer gebruiksvriendelijk, en de accu gast lekker lang mee. Kortom zeer gedetailleerde prijs voor een voortreffelijke tablet!!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Mooie foto's
  • Lage accuduur
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Nog niet gevonden

I. vd Berge 28-02-2017

Gebruiksvriendelijk tablet

Groot en helder scherm, accu gaat lang mee, handzaam en niet zwaar, gebruiksvriendelijk, veel mogelijkheden. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Armand 19-02-2017

mooi formaat

Samsung Galaxy Tab A 7.0 T285 + 4G zwart.
Deze tab licht lekker in je hand en is niet te zwaar.
Ermee bellen is even wennen zeker als je een kleine telefoon gewend bent geweest.

Pluspunten

• Goede accu
  • licht goed in je hand
  • handig te bedienen
  • start snel op
  • grote micro SD kaart optie

Minpunten

• geen flitser
  • geen beschermfolie
  • mag wel iets meer interne geheugen

Erg Tevreden! 29-01-2017

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed. Als je niet zeker weet welke je wilt kopen en deze zit binnen je prijsklasse zou ik zeker de Galaxy tab A 10.1 kopen. Hij is snel, nieuwste Android, redelijk grote opslag die uitbreidbaar is. Het gewicht is niet te zwaar of te licht.

Ik heb hem nu iets langer dan een week en heb er niks te klagen over.

Pluspunten

• Goed verlicht
  • lange batterijduur
  • Ziet er esthetisch goed uit
  • Laadt redelijk snel op
  • De knoppen zijn werken naar behoren

Lauraaaa 14-01-2017

Goede Aankoop!

Ik heb hiervoor een andere tablet gehad, maar wat ben ik blij met deze ! Ik heb hem nu denk ik een jaar ongeveer. Het is een goed formaat, hij is lekker snel, loopt niet vast (en als ie dat wel doet is het mijn wifi) en werkt gewoon heel fijn! Daarnaast kan ik ook met deze tablet in de tuin zitten. Ik kan het scherm dan nog redelijk goed zien.
Toen ik de tablet kocht vond ik alleen de prijs erg hoog. Maar nu denk ik dat dat kwa kwaliteit wel klopt !

Pluspunten

• Schermformaat
  • Snelheid
  • Accu
  • Scherm in tuin

Karin 10-01-2017

Groot scherm en werkt snel

Dit is mijn tweede Samsung tablet. Start snel op en raakt niet snel oververhit. Wordt veel gebruikt, gemiddeld 3,5 uur per dag. Door mijzelf en de kleinkinderen. Volgende tablet wordt zeker weer een Samsung, gezien prijs en mogelijkheden.

Pluspunten

• Genoeg werkgeheugen
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Nog niet gevonden

Norbert 27-12-2016

Goed product voor een mooie prijs

Tablet gekocht voor diverse doeleinden. Snel apparaat. Mooi en scherp beeld. Handzaam model.
Ook de batterijduur voldoet prima (meerdere dagen bij gemiddeld gebruik).

Pluspunten

• Snel apparaat
  • Scherp beeld

Toets 11-12-2016

Perfecte tablet

Dit is mijn 2e tablet en gebruik deze nu ruim een half jaar. Hij is snel, super beeld en een geweldig lange accu duur. Wat mij betreft een voor mijn behoeftes en perfecte tablet.

Minpunten

• Korte oplaad snoer

Lisa 02-12-2016

Mooie, grote tablet

Ik was al vrij lang op zoek naar een betaalbare tablet. Omdat ik goede ervaringen heb met Samsung (mobiel) besloot ik voor dit merk te gaan. Na de vele positieve reviews te hebben gelezen over de galaxy tab A, ben ik hiervoor gegaan. Een redelijke prijs, mooie tablet, makkelijk in gebruik en lekker groot. Door de grootte erg geschikt om series op te kijken en e-books op te lezen. De accu gaat ook lang mee. Ben erg blij met mijn aankoop.

Sander 01-12-2016

Goed beeld kwaliteit

Een mooi duurzaam tablet 2016 4g zeer lange accu duur. Daarnaast goed in gebruik in beide modus. Goed afleesbaar voor mensen met gezicht beperking. Het tablet is snel met laden voor een midden klasse tablet. De mee geleverde software is gemakkelijk in om gang. Een praktische voordeel hij ligt lekker in de hand

Pluspunten

• Scherm grote vergeleken met de oude 10.1
  • Praktische bediening
  • Beeld kwaliteit net zo goed als ambilight tab

Minpunten

• Oplade duurt wat lang maar dan heb je wat
  • Na deel het korte snoertje

Boukje 14-05-2017

Als ik mijn simkaart in de tablet heb ipv mijn mobiel en ik word gebeld kan ik dan gewoon via de tablet bellen en gebeld worden?

PdK 28-11-2016

Uitstekende prestaties voor een redelijke prijs

De Tab A is een prima tablet die lekker soepel loopt, geen schokkerige beelden/overgangen.
Ondersteuning voor zeg ,maar alle apps die draaien op Android, ook de apps die GPS nodig hebben! Lange accuduur en een mooi disign.

Pluspunten

• niet te zwaar
  • lange accuduur