Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 64 GB / 4G

Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G

• Staat Niet nieuw
Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB / 4G
Bekijk alle Tablets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 64 GB / 4G op Kieskeurig.nl.

9,1

Nellie86 23-10-2019

Leuke tablet! Maar batterij duur is slecht

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 64 GB / 4G

Ik had voorheen de tab A6. Deze batterij ging 3 à 4 dagen mee. Met de nieuwe tab A ben ik dagelijks aan het laden. Blijft ook vaak hangen.

Kriss 31-10-2019

Nog beter dan ik had verwacht!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 64 GB / 4G

Nu een dag of drie in mijn bezit. Voelt erg degelijk aan in de hand, er zijn duidelijk geen goedkope materialen gebruikt. De geluidskwaliteit is erg goed. De speakers zitten inderdaad aan één zijde van het scherm maar dat doet niets af aan de kwaliteit van het geluid alleen aan de richting/stereo beleving. In het openbaar vervoer gebruik je sowieso een hoofdtelefoon of oordopjes. Het scherm geeft een haarscherp beeld. Heerlijk voor het kijken naar Netflix en YouTube. Beiden spelen heel mooi vloeiend af. Ik heb even moeten wennen aan de reactie van het scherm op aanraking. Buttons in apps en op websites reageren soms niet wanneer je een beetje te "lomp" met je vinger op het scherm komt. Dat moet je dus iets subtieler doen maar dat went snel. Na drie avonden nog steeds 55% accu over. Echt een aanrader.

RF0578 20-05-2020

Een topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 64 GB / 4G

Ik heb eerst deze gekocht en mijn vrouw was ontevreden over haar vorige dus we hebben nu allebei een goeie. Alleen de speaker is vervelend maar met de orginele oortjes van Samsung dan heb je perfect geluid.

Hans47 05-12-2019

lekker licht en is snel in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 64 GB / 4G

de apps werken snel, apparaat is zeer licht t.o.v mijn tab A 10.5.

Maar waar ik achter ben gekomen (weet niet of het klopt) zit er geen wake-up/sleep functie op icm een cover, misschien hoor ik of het klopt.

Bjorn92 17-11-2019

Beste aankoop ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 64 GB / 4G

Ik heb deze geweldige tap nu 1 week in gebruik ik ben er zeer tevreden mee geen 1 min punt kunnen vinden

Rob B 23-10-2019

tegenvaller

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 64 GB / 4G

Dit toestel wide na enkele maanden matig gebruik niet meer opstarten.
Ophaalservice werkte wel redelijk , Ze komen het apparaat ophalen ergens tussen 09:00 en 15:00 lt) . terug brengen werd op de dag zelf wat nauwkeuriger aangegeven 10:30- 1400 Lt

Marcel Br 12-10-2019

Een mooie tablet. Alleen jammer geen autosleep :-(

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 64 GB / 4G

Ik heb hem deze week gekocht. Ging in de veronderstelling, dat dit er op zat. Heb ook een mapje gekocht waar de autosleep mee zou moeten werken. Maar helaas. Dat werkt niet.

Ismeralda 06-10-2019

Mooi tablet, maar slechte geluidskwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 64 GB / 4G

Snelle tablet voor een goed prijs, maar de geluidskwaliteit is slecht. De twee speakers bevinden namelijk alleen aan de onderkant van het scherm.

Postduif 20-07-2019

Mooi beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 64 GB / 4G

Heel mooi beeld en ondanks 2 g geheugen toch redelijk snel bij de apps en opstarten. Fijne tablet ter vervanging van de vorige