Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G op Kieskeurig.nl.

Jacob13 12-04-2021

Mooi en goede tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

in het verleden had ik een tab 3, en ik dacht wat moet ik er mee, maar mijn vrouw gebruikt al een poosje de tab a8 en ik ontdekte dat deze tab een hele vooruitgang was ten opzichte van de vroegere tab. De prijs was ook gunstig om deze prima tablet aan te schaffen

fvdb53 08-04-2021

Fijnen tab deze 8 juiste grote, om mee te nemen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

Fijn tab deze 8 ook de links met mijn tv en telefoon te gebruiken. Zou dit iedereen aanraden als ze zien dat ik hem gebruik

Rg92 04-04-2021

Een super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

Voor een aantal weken terug deze tab aangeschaft. En nog geen enkel moment spijt er van gehad. Hij is extreem licht in gewicht heel snel en een super beeld kwaliteit. Een super tablet voor een betaalbare prijs.

Nnnn 24-03-2021

Handig formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

Werkt goed. Handig formaat om bijv. mee te nemen..ook een erg mooi beeld...en verder makkelijke bediening..

Zoë21 20-03-2021

Aanrader!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

Het is echt een aanrader want het is gwn een perfecte maat en hij loopt nii vast en gaat nii snel kapot.

MissSas 15-03-2021

Klein maar fijn!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

Het tablet bevalt mij goed! Het is een klein maar fijne tablet, handig om mee te nemen op werk/school en voor thuis. Ik vind het fijn dat het super snel is en dat ik mijn gegevens van mijn telefoon ook erin kan zetten.

Cor de1e 15-03-2021

Alles onder een hoedje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

Hallo, Het is echt een genoegen Samsung te hebben, Sammsung tablet, Samsung Smartfoon, afijn het is heerlijk dat alle apparaten met elkaar compatibel zijn, de fotos vliegen van je handy naar je teblet, en jou kontacten van je tablet naar je handy, enzo verder, en altijd op de nieuwste stand dank je Samsung.

DannydB 14-03-2021

doet perfect waarvoor hij dient

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

ik gebruik tablet als afstandsbediening voor mijn nieuwe Samsung tv en werkt zo perfect voor casten en dergelijke

Anoniem 14-03-2021

Top model

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

Ik heb qua telefoon altijd samsung. Had geen geld voor een tablet maar kreeg deze van een collega.
Ben er super blij mee. Ligt lekker in de hand. Batterijen gaan lang mee. Even een momentje om me terug te trekken van alle drukte

Lieneke23 11-03-2021

Handige kleine tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

Erg fijne tablet om mee te werken. Net even wat groter dan je mobiel, waar je makkelijk een spelletje op kunt spelen, een boek kunt lezen of een serie kunt kijken. Het enige min puntje aan de tablet zijn de dikke randen en dat die bij sommige spelletjes een wat pixelig beeld geeft.

Ndeb 10-03-2021

Super blije dochter!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

Me dochter van 4 kreeg thuis school (en waarschijnlijk nog wel vaker) en moest elke keer op mijn werklaptop of haar broer zijn tablet. Ze wilde eigenlijk toch ook graag 1 die helemaal van haar was en eigenlijk leek mij dat ook prettiger.
Na veel lezen en uitzoeken kwamen we op deze en wij zijn super tevreden. Hij ligt lekker in de hand, is vriendelijk in gebruik, ook voor mijn dochter en scherm is perfecte grootte.
Blij dat ik hem heb aangeschaft.

Miriam8819 05-03-2021

Fijne kleine tablet met een lange batterijduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

Fijne kleine tablet. Ideaal voor kinderen om filmpjes te kijken en spelletjes te doen. Lange batterijduur en fijn in gebruik zoals ik van samsung gewend ben

Eddie 49 01-03-2021

Zeer goed product

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

Deze Samsung galaxy 8.o is zeer scherp en helder en is niet tekein of gegroet ligt goed in de hand

loes1957 23-02-2021

onmisbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

ozo blij er mee ben altijd met muziek bezig nu alles op mijn galaxy tab
makelijk te bedienen .
neem hem overal heen mee

Ro96 18-02-2021

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

Gekocht voor mijn dochter. Voldoet precies aan de verwachtingen. Mooi dingetje en zij kan hem gemakkelijk bedienen!

Bart1976 15-02-2021

Zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

Tablet zeer eenvoudig in gebruik. Instructies voor installeren/inloggen eenvoudig en duidelijk.
Snelheid prima voor de games die mijn dochter speelt en camera (tiktok) prima!

Dano070 15-02-2021

Handzame handige Harry!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

Het is een handig formaat, maar doet niks af aan beeldkwaliteit, de camera had wat scherper mogen fotograferen en filmen, verder een uitermatig handige tablet voor het maken van muziek en andere vrijetijdsbestedingen, hobby's, degelijk apparaat voor allerhande zaken.

Bertis501 15-02-2021

Waar voor je geld!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

zeker gezien prijs een prima tablet. Mooi scherm en strak design. Niet geschikt voor zware games maar internetten en filmpjes kijken gaan prima!

Anna M 06-02-2021

Hoge tevredenheid.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

Wij zochten een handzame en kwalitatieve tablet om spelletjes te spelen en er mooi uit zag ,deze hebben we gevonden met de aankoop van de Samsung Galaxy Tab A 8.0 wifi .aanleiding om hiervoor te kiezen was de goede ervaring met onze Samsung telefoon A 51 en de service van de klanten service en hulp van Samsung ,de volgende aankoop zal een smart tv van Samsung zijn ,dit gezien de positieve ervaring die onze Dochter heeft met de aankoop van haar Samsung Smart TV ,

Bettinna 27-01-2021

Ideaal voor films en spelletjes

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB / 4G

werkt goed en makkelijk. Ideaal voor het kijken van films. Helaas een verouderd oplaad systeem, hiervoor zou ik een nieuwe versie gebruiken. Verder weet de tablet naar behoren.