Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB - Reviews

256 GB opslag
Resolutie
2560 x 1600 pixels
10,5 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 228 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB op Kieskeurig.nl.

USSNHIllbil 01-05-2016
  • Product half jaar in bezit

Uitstekende tablet met lange accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / brons / 16 GB / 4G

Ik heb de Samsung galaxy tab S nu ruim 6 maanden in mijn bezit en hij bevalt uitstekend, hij gaat met redelijk intensief dagelijks gebruik ongeveer 4 dagen mee. Bij het spelen van spelletjes is de accuduur beduidend minder. Video kwaliteit is extreem goed. Bij direct zonlicht op het scherm is de leesbaarheid minder goed dan verwacht ondanks het amulet scherm. maar desondanks zeker een aanrader.

woekie 06-09-2015

Ter vervanging van mijn oude Asus tab deze gekocht, beeld super,alleen jammer van de Samsung schil over de Loliepop versie, maar een hoop apps waar ik niet op zit te wachten.
Voor mensen die deze tab willen kopen en er een ChromeCast(om films op je tv draadloos te willen kijken), is dit geen goede keuze, dit werkt niet op deze tab,van wegen die Samsung Android versie.
Voor de rest werkt hij prima met een vloeiend beeld tijden het scrollen.
Prijs is niet verkeerd, €399 minus de cashback €349,-

BertF 21-09-2015

Bij mij werkt de Chromecast prima.
Artikelen over deze tablet op http://bit.ly/winstap

AntonF 04-12-2019

Beter dan pen en papier

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB

Ik zocht speciaal en tablet met goede pen. De S6 is goedkoper dan de iPad pro of de Microsoft surface. Ik vind hem ook veel fijner werken (de iPad met stylus heb ik van een collega geprobeerd en de surface in de winkel). De pen is heel precies en schrijft soepel. Ik moet nog uitzoeken hoe ik mijn notities het best kan synchroniseren met mijn telefoon en laptop.

ForteanOrg 22-01-2015
  • Product kwartaal in bezit

Snel, perfect beeld, robuust. In mijn gezin word er vrijwel constant wel door iemand mee gewerkt. Hangt nooit. We zijn zeer tevreden, elke cent waard die ik er voor heb betaald.

Enige minpunt was dat ik een al betaalde SD kaart via een bureautje moest claimen. Moest ik mijn halve doopceel voor lichten, nog een barcode er bij in en dan opsturen en maar hopen dat je wat krijgt. Duurde al met al weken voor ik het ding in huis had. Dat moet maar eens bij wet verboden worden vindt ik: als je op een doos zet "met gratis 32 Mb SD kaart" dan wil ik dat ding IN DE DOOS vinden.

Maar daar wordt die tablet niet minder om :-).

PS: ik zie hier regelmatig dezelfde meneer of mevrouw voorbijkomen die weer een zurig stukje nonsense schrijft ten faveure van de firma Apple. Mensen, laat je de kop niet gek maken: Apple is veel te duur betaalde poeha die maar matigjes presteert ten opzichte van de Samsung. Ugh.

Natasja75 26-03-2020

Onder de indruk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB

Tablet s6 heeft snel beeld. Mee kunnen schrijven is fijn extraatjes wat deze tablet extra iets geeft. Heel nieuw ervaring. Ik ben er bij mee!

Anoniem 26-03-2020

Een goed werkende Samsung en ook snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB

Ik heb de Samsung Galaxy Tab S6 nu 1 dag en ik ben heel tevreden over de Samsung. Ik heb de Samsung gekocht, omdat ik heel vaak doe tekenen en dat gaat met deze Samsung zeer goed zeker met de Samsung pen die je ook nog eens op de achter kant kan opladen van de Samsung.

Mareno 26-03-2020

Super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB

Ik heb het een paar dagen geleden gekocht en ik ben en er super tevreden mee. Hij is super snel en makkelijk om mee te werken.

Paola2801 26-03-2020

Geweldige tab

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB

Wat een mooie tab. Supersnel mooie maat en zeer handig met de pen op de achterkant. Zeker een superaanwinst in combi met mn s9 tel

Gnilb 25-03-2020

Luvin'it

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB

Ik heb de galaxy tab s6 nu 2 weken in huis, wat een fijn apparaat. Nu wacht ik nog op de keyboard cover, dat is een bonus wat mij veel flexibiliteit zal geven.

Marije84 25-03-2020

Fantastisch voor jong en oud

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB

Hele prettige tablet voor het hele gezin!
Gemakkelijk besturing en de pen is ook echt top. Zelfs contactloos te gebruiken.

MMSB 24-03-2020

Wat een lekkere tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB

Komen van een iPad af, en wat is deze tab s6 een verlichting. Het is gemakkelijk alles te ontdekken in het systeem. Wij weten het zeker, nooit geen appel meer

Dvntroost 23-03-2020

Super tablet ! Mooi vormgegeven en lekker snel !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB

Sinds een paar dagen in bezit en ben er zeer tevreden mee !
Geweldig mooi scherm met schitterende kleuren en diep zwart.
De vier ingebouwde speakers gaan lekker hard voor een tablet en zonder te vervormen.
De bijgeleverde s-pen werkt perfect met autodesk sketchbook

Kamal12 23-03-2020

Best tablet ever produced by Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB

The software experience is excellent. It’s custom multitasking features are pretty fantastic. Samsung DeX, when turned on, transforms the Android interface into a faux-desktop environment. You’ll get a desktop with app shortcuts, menus along the bottom of the display, and resizable windows too. There’s an S Pen included in the box with the tablet that connects wirelessly to the tablet for certain features including air gestures. Also, significant processing capacity, fast, able to handle large amounts of memory without the slightest problem. Battery life that depends on the applications activated but always between the highest levels. Excellent built-in and embeddable security systems. Last but not least there is no aux headphone connection.
Overall it's FANTASTIC!!!

Anoniem 21-03-2020

fantastische tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB

Ik kocht deze tablet voor mijn moeder van 94 jaar oud. Via beeldverbinding kunnen wij en haar kleinkinderen gemakkelijk met haar communiceren. Voor haar is deze nieuwe Tab S6 een handig te bedienen tablet en voelt ze zich minder eenzaam in deze barre tijd.

JohnG 21-03-2020

Super fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB

Gisteren de tablet binnen gekregen, ongekende mogelijkheden en lekker snel. Ideaal in deze tijd waarin we veel binnen moet zitten en iedereen in huis iets anders wilt bekijken.

Loessie 19-03-2020

Prachtig

Mooi duidelijk scherm.
Werkt heel vriendelijk.
Mooi geluid.
Wij hebben een pennetje erbij.
Werkt ook super!
Binnenkort komt de keyboard erbij.. ben heel benieuwd.

AlexYK55 18-03-2020

Dun, licht, snel.... Geweldige tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB

Erg tevreden met mijn aankoop. Via Smart Switch mijn Samsung S9+ gekoppeld, wat vlekkenloos ging. Alle apps direct geïnstalleerd en WiFi codes en passwords overgezet. Ook de stylus pen met afstandsbediening werkt fijn! Tot dusver erg tevreden over deze aankoop.

Funfy 18-03-2020

Geweldige Promo!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB

Vandaag heb ik een verjaardagscadeau gekocht voor mijn dochter! Een Samsung Galaxy tab s6. Ze was gelijk verliefd! En toen ze hoorde dat ze een keyboard erbij kreeg kon ze haar vreugde niet inhouden en schreeuwde het uit in de winkel Dank je wel Samsung!

Qxvntx 17-03-2020

Goede site!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB

Ik heb de galaxy tab S6 sinds een paar weken en het bevalt mij erg goed! Het enige nadeel vind ik de s pen. Deze heb ik per ongeluk laten vallen, omdat ik het hoesje nog niet binnen had. Hierbij is de punt van de s pen afgebroken en zit er een staafje in de s pen vast. Hierdoor kan ik deze helaas niet meer gebruiken. De pen is dus erg fragiel. Maar het voordeel is weer dat je bijna nergens een pen bij inbegrepen krijgt. Daarnaast werk de tab s6 echt goed. Ik gebruik vooral onenote voor aantekeningen, wat vloeiend werkt, waarnaast ik af en toe wat webbrowsing doe en wat spelletjes. Ik ben erg blij met dit product.

Dogvillage 17-03-2020

Erg mooi had buiten en snel van binnen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / grijs / 256 GB

Mijn eerste echte tablet! En wat voor een. Ik heb meerdere samsung apparaten in huis, en je kan ze met elkaar laten communiceren heerlijk! Van de bank af komen is niet meer nodig.

Daarnaast ben ik graag met foto's bezig. Het bewerken van foto's kan ik op deze manier meteen op lokatie doen. Dat maakt mijn hobby nog mooier!

En ik heb voor de blue gekozen. Mooi stijlvol kleurtje! Ik ben een tevreden mens :).