Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB - Reviews

Resolutie
2560 x 1600 pixels
10,5 inch scherm
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 228 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB op Kieskeurig.nl.

USSNHIllbil 01-05-2016
  • Product half jaar in bezit

Uitstekende tablet met lange accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / brons / 16 GB / 4G

Ik heb de Samsung galaxy tab S nu ruim 6 maanden in mijn bezit en hij bevalt uitstekend, hij gaat met redelijk intensief dagelijks gebruik ongeveer 4 dagen mee. Bij het spelen van spelletjes is de accuduur beduidend minder. Video kwaliteit is extreem goed. Bij direct zonlicht op het scherm is de leesbaarheid minder goed dan verwacht ondanks het amulet scherm. maar desondanks zeker een aanrader.

woekie 06-09-2015

Ter vervanging van mijn oude Asus tab deze gekocht, beeld super,alleen jammer van de Samsung schil over de Loliepop versie, maar een hoop apps waar ik niet op zit te wachten.
Voor mensen die deze tab willen kopen en er een ChromeCast(om films op je tv draadloos te willen kijken), is dit geen goede keuze, dit werkt niet op deze tab,van wegen die Samsung Android versie.
Voor de rest werkt hij prima met een vloeiend beeld tijden het scrollen.
Prijs is niet verkeerd, €399 minus de cashback €349,-

BertF 21-09-2015

Bij mij werkt de Chromecast prima.
Artikelen over deze tablet op http://bit.ly/winstap

AntonF 04-12-2019

Beter dan pen en papier

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Ik zocht speciaal en tablet met goede pen. De S6 is goedkoper dan de iPad pro of de Microsoft surface. Ik vind hem ook veel fijner werken (de iPad met stylus heb ik van een collega geprobeerd en de surface in de winkel). De pen is heel precies en schrijft soepel. Ik moet nog uitzoeken hoe ik mijn notities het best kan synchroniseren met mijn telefoon en laptop.

ForteanOrg 22-01-2015
  • Product kwartaal in bezit

Snel, perfect beeld, robuust. In mijn gezin word er vrijwel constant wel door iemand mee gewerkt. Hangt nooit. We zijn zeer tevreden, elke cent waard die ik er voor heb betaald.

Enige minpunt was dat ik een al betaalde SD kaart via een bureautje moest claimen. Moest ik mijn halve doopceel voor lichten, nog een barcode er bij in en dan opsturen en maar hopen dat je wat krijgt. Duurde al met al weken voor ik het ding in huis had. Dat moet maar eens bij wet verboden worden vindt ik: als je op een doos zet "met gratis 32 Mb SD kaart" dan wil ik dat ding IN DE DOOS vinden.

Maar daar wordt die tablet niet minder om :-).

PS: ik zie hier regelmatig dezelfde meneer of mevrouw voorbijkomen die weer een zurig stukje nonsense schrijft ten faveure van de firma Apple. Mensen, laat je de kop niet gek maken: Apple is veel te duur betaalde poeha die maar matigjes presteert ten opzichte van de Samsung. Ugh.

Anoniem 21-03-2020

fantastische tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Ik kocht deze tablet voor mijn moeder van 94 jaar oud. Via beeldverbinding kunnen wij en haar kleinkinderen gemakkelijk met haar communiceren. Voor haar is deze nieuwe Tab S6 een handig te bedienen tablet en voelt ze zich minder eenzaam in deze barre tijd.

JohnG 21-03-2020

Super fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Gisteren de tablet binnen gekregen, ongekende mogelijkheden en lekker snel. Ideaal in deze tijd waarin we veel binnen moet zitten en iedereen in huis iets anders wilt bekijken.

Loessie 19-03-2020

Prachtig

Mooi duidelijk scherm.
Werkt heel vriendelijk.
Mooi geluid.
Wij hebben een pennetje erbij.
Werkt ook super!
Binnenkort komt de keyboard erbij.. ben heel benieuwd.

AlexYK55 18-03-2020

Dun, licht, snel.... Geweldige tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Erg tevreden met mijn aankoop. Via Smart Switch mijn Samsung S9+ gekoppeld, wat vlekkenloos ging. Alle apps direct geïnstalleerd en WiFi codes en passwords overgezet. Ook de stylus pen met afstandsbediening werkt fijn! Tot dusver erg tevreden over deze aankoop.

Funfy 18-03-2020

Geweldige Promo!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Vandaag heb ik een verjaardagscadeau gekocht voor mijn dochter! Een Samsung Galaxy tab s6. Ze was gelijk verliefd! En toen ze hoorde dat ze een keyboard erbij kreeg kon ze haar vreugde niet inhouden en schreeuwde het uit in de winkel Dank je wel Samsung!

Qxvntx 17-03-2020

Goede site!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Ik heb de galaxy tab S6 sinds een paar weken en het bevalt mij erg goed! Het enige nadeel vind ik de s pen. Deze heb ik per ongeluk laten vallen, omdat ik het hoesje nog niet binnen had. Hierbij is de punt van de s pen afgebroken en zit er een staafje in de s pen vast. Hierdoor kan ik deze helaas niet meer gebruiken. De pen is dus erg fragiel. Maar het voordeel is weer dat je bijna nergens een pen bij inbegrepen krijgt. Daarnaast werk de tab s6 echt goed. Ik gebruik vooral onenote voor aantekeningen, wat vloeiend werkt, waarnaast ik af en toe wat webbrowsing doe en wat spelletjes. Ik ben erg blij met dit product.

Dogvillage 17-03-2020

Erg mooi had buiten en snel van binnen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Mijn eerste echte tablet! En wat voor een. Ik heb meerdere samsung apparaten in huis, en je kan ze met elkaar laten communiceren heerlijk! Van de bank af komen is niet meer nodig.

Daarnaast ben ik graag met foto's bezig. Het bewerken van foto's kan ik op deze manier meteen op lokatie doen. Dat maakt mijn hobby nog mooier!

En ik heb voor de blue gekozen. Mooi stijlvol kleurtje! Ik ben een tevreden mens :).

Anoniem 16-03-2020

Top tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Ben erg tevreden over deze tablet. Hiervoor altijd iPad te gebruikt maar nu over gegaan naar tab. Helemaal top een tevreden

Retr0 15-03-2020

Enige echte keuze voor een Android tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

De samsung galaxy S6 heb ik gekocht ter ondersteuning van mijn studies. De compacte vorm en een in de doos meekomende S-pen maken het een zeer volledige ervaring als studie ondersteuning. Ik gebruik de tablet tijdens mijn colleges en andere school activiteiten voor het maken van notities die verder gaan dan lappen tekst. En het dient als een hele bibliotheek aan belangrijke boeken in mijn rugzak.
Maar naast dat het een fantastisch middel is ter ondersteuning van mijn studie, is het ook een zeer premium multi-media apparaat. Het beschikt over 4 speakers van mooie kwaliteit. En het scherm is van de standaard samsung kwaliteit, en biedt dan ook een ervaring waar weining andere apparaten aan kunnen tippen.
Als je weet waar je deze tablet voor wilt gebruiken, en hier ook echt alles uit kan halen wat erin zit, en je niet bereidt bent om je te mengen in het apple-eco systeem. Dan is de samsung galaxy tab S6 je beste keuze.

sefke54 15-03-2020

Weer een (s)tab vooruit !

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Als vervanging van mijn Samsung Tab S2 pas een paar dagen in mijn bezit maar nu al overtuigd. Vooral de kombinatie met de S-pen bevalt uitstekend.

Frans64 14-03-2020

Samsung ook voor senioren

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Heb weer een nieuwe tablet gekocht van Samsung Tab S6 want mijn oude Tab S was alweer 5 jaar oud, en zelfs voor een senior mag een tablet best snel zijn.
De oude is nog in prima staat

Laman 14-03-2020

De prijs/kwaliteit beter dan de concurrentie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Ik heb een week geleden deze tablet gekocht. Ik heb wat onderzoek gedaan naar de andere mogelijkheden, maar de Samsung Tab S6 biedt naar wat ik zocht de beste features, voor de beste prijs. Andere opties boden of alleen een tablet-ervaring of alleen een minilaptop-ervaring, de Tab S6 heeft het beste van beide werelden, voor een betere prijs dan de anderen. Daarnaast krijg je bij de Tab S6 een een S pen, die bij andere merken voor een stevige meerprijs bij te bestellen is.

Kortom: als je een tablet zoekt van hoge kwaliteit die zowel een laptop als tabletervaring biedt, dan is de Samsung Tab S6 de beste keuze.

Anoniem 12-03-2020

Wat een upgrade weer!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Ik ben al jaren fervent Samsung / Android gebruiker (smart phones, tablets), en mijn Galaxy Tab Pro was nu toch echt aan vervanging toe. Geen seconde getwijfeld en de Samsung Tab S6 besteld: Hij overtreft alle verwachtingen! Snel, fantastisch scherm, gemakkelijk in het gebruik, ik kan weer even vooruit!

Anoniem 11-03-2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Wat een snelheid en een gebruiksvriendelijke tap van Samsung, de pen die er bij zit is erg handig. Ook te gebruiken als afstandsbediening. Echt top.
Verder ging het gebruik en de gebruiksaanwijzing vanzelf goed.

Susanna1234567890 11-03-2020

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Deze tablet gekocht tvv een verouderde Ipad. Was even bang dat de omslag lastig zou zijn,maar is geenzins het geval. Tablet ligt lekker in de hand, heeft een haarscherp beeld en werk razendsnel. Binnen no time had ik al mijn gewenste apps weer op het tablet en alles werkt naar behoren. De bijbehorende styluspen werkt fantastisch, schrijven, tekenen, kleuren, foto's bewerken het lukt allemaal. Moest wel even oefenen met de pen gebaren (van afstand, kun je middels pengebaren je tablet bedienen of foto's maken), maar ook dat is gelukt. Batterij gaat erg lang mee, de styluspen is binnen no time opgeladen.
Kortom de aanschaf zeker waard !

Henri23 09-03-2020

tablet eenvoudig te bedienen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Vandaag de tab S6 gekocht, nu al tevreden mee. Eenvoudig te bedienen en de S pen werkt SUPER! Daarbij heeft de tablet veel mogelijkheden waardoor hij als volwaardige laptop gebruikt kan worden.