Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB - Reviews

128 GB opslag
Resolutie
2560 x 1600 pixels
10,5 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 228 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB op Kieskeurig.nl.

USSNHIllbil 01-05-2016
  • Product half jaar in bezit

Uitstekende tablet met lange accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / brons / 16 GB / 4G

Ik heb de Samsung galaxy tab S nu ruim 6 maanden in mijn bezit en hij bevalt uitstekend, hij gaat met redelijk intensief dagelijks gebruik ongeveer 4 dagen mee. Bij het spelen van spelletjes is de accuduur beduidend minder. Video kwaliteit is extreem goed. Bij direct zonlicht op het scherm is de leesbaarheid minder goed dan verwacht ondanks het amulet scherm. maar desondanks zeker een aanrader.

woekie 06-09-2015

Ter vervanging van mijn oude Asus tab deze gekocht, beeld super,alleen jammer van de Samsung schil over de Loliepop versie, maar een hoop apps waar ik niet op zit te wachten.
Voor mensen die deze tab willen kopen en er een ChromeCast(om films op je tv draadloos te willen kijken), is dit geen goede keuze, dit werkt niet op deze tab,van wegen die Samsung Android versie.
Voor de rest werkt hij prima met een vloeiend beeld tijden het scrollen.
Prijs is niet verkeerd, €399 minus de cashback €349,-

BertF 21-09-2015

Bij mij werkt de Chromecast prima.
Artikelen over deze tablet op http://bit.ly/winstap

AntonF 04-12-2019

Beter dan pen en papier

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Ik zocht speciaal en tablet met goede pen. De S6 is goedkoper dan de iPad pro of de Microsoft surface. Ik vind hem ook veel fijner werken (de iPad met stylus heb ik van een collega geprobeerd en de surface in de winkel). De pen is heel precies en schrijft soepel. Ik moet nog uitzoeken hoe ik mijn notities het best kan synchroniseren met mijn telefoon en laptop.

ForteanOrg 22-01-2015
  • Product kwartaal in bezit

Snel, perfect beeld, robuust. In mijn gezin word er vrijwel constant wel door iemand mee gewerkt. Hangt nooit. We zijn zeer tevreden, elke cent waard die ik er voor heb betaald.

Enige minpunt was dat ik een al betaalde SD kaart via een bureautje moest claimen. Moest ik mijn halve doopceel voor lichten, nog een barcode er bij in en dan opsturen en maar hopen dat je wat krijgt. Duurde al met al weken voor ik het ding in huis had. Dat moet maar eens bij wet verboden worden vindt ik: als je op een doos zet "met gratis 32 Mb SD kaart" dan wil ik dat ding IN DE DOOS vinden.

Maar daar wordt die tablet niet minder om :-).

PS: ik zie hier regelmatig dezelfde meneer of mevrouw voorbijkomen die weer een zurig stukje nonsense schrijft ten faveure van de firma Apple. Mensen, laat je de kop niet gek maken: Apple is veel te duur betaalde poeha die maar matigjes presteert ten opzichte van de Samsung. Ugh.

GRAZYNA 30-05-2020

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

ik ben nieuwe gebruiker van tab s6 maar hij is Geweldig, 100% beter than telefoon of laptop echt grote geheugencapaciteit en betere aparat dat in mijn telefoon

rvdb52 29-05-2020

mooie dunne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

van een samsung galaxy tab a overgestapt naar een galaxy s6. groot verschil. de s6 is veel sneller en heeft een groot geheugen dat vooral merkbaar is bij games. het geluid is erg mooi.

Siepke 29-05-2020

Super mooie tablet

Heel blij met mijn tablet Samsung S6. Heel mooi met schrijven en tekenen
Net of het met gewone pen of potlood gaat. Raad deze zeker aan voor iemand die van tekenen en zelf schrijven houdt. Ook lekker snel en makkelijk. Helemaal top

Jill1002 28-05-2020

Heel handig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Ik vind dit een heel handig tablet, omdat er een pennetje bij zit is het een perfect tablet om te tekenen en te ontwerpen. Maar het tablet kan ook worden gebruikt als laptop en dat maakt het ook heel handig.

Ik heb mijn tablet pas maar ik vind hem tot nu toe heel fijn en leuk.

TKarlsson 28-05-2020

Uitstekend tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Een zeer fijne, maar prijzige, tablet. Handzaam, snel, mooi en zeer functioneel waarbij ook het toetsenbord echt een welkome toevoeging is. De pen is ideaal voor snelle aantekeningen en waar het geheel compact genoeg is om altijd mee te hebben is hij ook weer groot genoeg voor comfortabel gebruik.

Anoniem 27-05-2020

Mooie effectieve handzame tablet.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Eenvoudige installatie en overdracht gegevens. In afwachting van keyboard en hoes. Maar met pen werkt perfect. Ook fijn om 4G te kunnen ontvangen. Voor mij geweldige tablet

S6HAPPY 27-05-2020

Fantastisch!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

wat een top apparaat heeft samsung weer gemaakt.
Prachtscherm, functioneel en robuust.
Kortom een droom apparaat. Thx

Marit99 26-05-2020

Galaxy tab 6

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Deze week de tablet gekocht en bevalt net zo goed als alle andere samsung aankopen die ik heb gedaan, ik kan niet meer zonder! De tablet ligt lekker in de hand, alleen zou ik wel een hoesje aanbevelen, want de tablet is wel glad. De magneet waar de pin zit is top en de pan valt er niet af.

ronaldoo 25-05-2020

Erg fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

ik heb de tab s6 vorige week gekocht en het is een erg fijne tablet met veel opties om in veel opties te gebruiken

Lientje 24-05-2020

Geweldige beeldschermkwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

De Galaxy Tab S6 is zeer gebruiksvriendelijk. Het scherm is zeer helder en de tablet ligt goed in de hand. Met de S pen heb je als het ware een toverstaf in de hand.

hanslpd 24-05-2020

Wat een pracht apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

sinds enkele dagen deze tablet in mijn bezit. Al enkele tablet van samsung gehad maar deze is subliem. Zeer helder beeld en een prachtig geluid. Hij is snel, zeg maar razend snel.
Ik heb er geen woorden voor, in een woord, GEWELDIG. Hier gaan we zeker van genieten. Minpunten heb ik nog niet kunnen ontdekken, maar samsung kennende zal dit wel mee vallen.

Anoniem 24-05-2020

Laptop vervanger!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Krachtige set-up met Samsung Dex en de keyboard cover. Raak mijn pc amper meer aan. Absoluut een aanrader!

Anoniem 24-05-2020

Ik ben er erg tevreden mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Ik ben heel zenuwachtig voor mijn nieuwe Tablet van Samsung. Ik heb eerder Samsung Galaxy Tab S2 gehad en het was super!

poesbinkie 23-05-2020

Prachtige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Vandaag aangeschaft en ben er nal verliefd op. Hiervoor een Samsung Tab S gehad. Hier heb ik 6 jaar heel veel plezier van gehad. Maar de techniek gaat voor uit dus was ik toe aan een nieuwe tablet. En met de actie van een gatis toetsenbord en cover erbij maakt deze aankoop helemaal super.

SvOudsh 22-05-2020

Nooit meer anders

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Dit is mijn 2de . Mooi geluid . Slank, fijn scherm . Helder .Makkelijk instellen en werk met alle samsung appararuur . 1 min punt kan geen koptelefoon in.

Marcel1987 22-05-2020

Het beste scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Het scherm is serieus goed, de tablet is erg licht en in combinatie met samsung dex kan ik veel werk verrichten. Daarnaast neem je de tablet echt makkelijk mee omdat ie zo licht is. En als toetje vind ik de tablet er ook nog eens heel goed uit zien