Samsung Galaxy Note 10,1 inch / grijs / 16 GB / 3G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 175 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note 10,1 inch / grijs / 16 GB / 3G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Chrissy2 11-11-2014

Een aanvulling op mijn eerdere beoordeling.
Nog steeds erg tevreden. Heel mooi scherm, razendsnel en heel veel mogelijkheden. De batterij gaat ook lang mee als gebruik normaal is. Onlangs een update naar Kitkat en zonder problemen. Echt een heel goede tablet. Mijn eerdere kritiek v.w.b dikke schil en slechte updates gaan niet meer op. Heel veel applicaties zijn tegenwoordig op een Samsung uit te zetten

gerardderidder 02-10-2014

prima tablet met mooie hoge resolutie, dus scherp beeld en uitbreiding van het geheugen allemaal prima.
Echter de mijne, die bij mediamarkt is gekocht, ging na 4 maanden stuk (dood). Na reparatie via mediamarkt (nieuwe software geïnstalleerd) ging de tablet na enkele dagen weer dood en dus weer via mediamarkt in de reparatie.Goed waardeloos dus.
Slechte betrouwbaarheid zeer matige service zowel van mediamarkt als van samsung. GFoed nademken voor je hem koopt.

helenblank 26-07-2014

ben tevreden heeft een duidelijkbeeld reactie is zeer snel ,alleen accu is wat snel leeg.ik vind het wel fijn met deze tablat te werken. voor mij is dit wel een hoop gemak.mijn vrienden en kennisen heb ik hierover verteld, de meesten hebben dan ook gevraagt waar die gekocht was
ik hoop de komende dagen zeker veel plezier van te hebben.

Chrissy2 22-07-2014

Nu een half jaar deze tablet. Heel blij mee (scherp beeld, goed geluid etc.), maar er is toch een ding waar ik met deze Samsung mee worstel en dat is het update-verhaal.
Sinds de aanschaf nog geen enkele software update gehad. Op zich niet zo erg, maar hoe langer dit uitblijft hoe groter de kans dat er helemaal geen update meer komt. En, zoals wel vaker, als er dan een update komt (zie de update verhalen van de oudere Note)dan ontstaan er heel veel problemen. Door de dikke Samsung schil is het updaten van bijna alle Samsung apparaten inmiddels een steeds groter probleem aan het worden. Dus als er een update naar Kitkat komt voor mijn Note (2014 editie), dan zal ik echt eerst alle commentaren afwachten alvorens eventueel tot update over te gaan.

JohnKa01 31-05-2014

Prima tablet, snel scherp en licht in gewicht.
Hiervoor een IPad gehad maar qua gebruiksgemak steekt de Samsung daar ver boven uit.
Voor mij geen ander meer, een aanrader.

marijke0048 19-05-2014

Inmiddels gebruik ik dit apparaat nu meer dan 4 maanden en ben super enthousiast. Prachtig beeldscherm, snel wisselen van programma's geen enkel probleem. Makkelijke bediening en goed in te stellen naar je eigen voorkeur. Zelfs mijn Ipad verslaafde partner wil nu over naar de Samsung. Maar 1 nadeel: krijg geen flashplayer geinstalleerd, wat zonder twijfel ligt aan gebrek aan kennis bij mij.

demennis 17-05-2014

Hele mooie en snelle tablet. Na goed nadenken wat zou nemen toch voor de Samsung galaxy note 10.1 2014 het werkt nog steeds na me verwachtingen.

DaveZoetermeer 16-05-2014

Tablet nu een aantal weken in mijn bezit. Ik zorg dat mijn tablet nooit leeg raakt dus over de batterijduur nog niet echt te oordelen. Tablet is erg snel en werkt naar behoren. Scherm is van hoge kwaliteit. Het scherm schokt niet meer zoals in de voorgaande versies. Vreemd alleen dat de update van android 4.4 nog steeds niet (OTA, over the air) bnnen komt.

Coby66 14-05-2014

Superapparaat! Multifunctioneel, je moet het leuk/interssant vinden om met verschillende toepassingen om te gaan en de tablet naar eigen inzicht "in te delen". Heb 'm nu een paar weken, aanvankelijk getwijfeld tussen de "twee grote tabletleiders" maar nog geen moment spijt gehad. Beeldscherm super-superhelder, ook vanaf de zijkant.

molli 07-05-2014

Prachtig scherp beeldscherm , snel in gebruik, heel veel mogelijkheden. Moet nog veel ontdekken.Jammer dat de batterij al na een paar uur leeg is, valt echt tegen.

gladjanus 04-05-2014

Erg snel

Perfect mooi beeld

Ik heb al eerder een tablet van een ander merk gehad
maar deze Samsung Galaxy Note 10.1 is een aanrader.

muldersp 17-04-2014

Een verademing in vergelijking met mijn vorige tablet.
Zeer snelle reactie snelheid. Internet pagina's worden ook vlot geladen. Ik heb nog niet zo veel geëxperimenteerd met de S-pen, dus daar kan ik nog weinig over zeggen. Hetzelfde geldt voor de accuduur. Om dat goed te beoordelen heb ik het tablet pas te kort. Het scherm wordt ook veel minder snel vies. Op mijn vorige tablet had ik veel sneller last van vingerafdrukken en zag het scherm er na korte tijd niet meer uit. Zeer tevreden met deze aankoop.

Nick van baalen 16-04-2014

De eerste tablet die ik aanschaf. OS werkt snel! geen problemen met installatie. Mogelijkheden stylis pen legio. Touch screen is werkelijk super!

jaccie_d 15-04-2014

In vergelijking met wat we hadden, de tab 1, is dit een hemel op aarde. Geen last van haperingen of stotteren maar alles wat ik van hem vraag wordt soepel uitgevoerd. Een goede tab om te gebruiken naast mijn note 3.

Petronella61 15-04-2014

Op zich een goed toestel, alleen kan ik af en toe het beeldscherm niet bedienen, ik moet dan het toestel aan en uit zetten en dan doet hij het gewoon perfect

Petronella61 15-04-2014

Op zich een heel mooi apparaat enige probleem tot nu toe is dat het scherm niet altijd reageert bij het aanzetten. Door het toestel weer even uit en aan te zetten functioneert hij vervolgens perfect.

ywillemse 14-04-2014

Het beeldscherm heeft een mooie afmeting, groter vind ik niet nodig, zeer duidelijk beeld en mooie kleuren. Hij reageert snel, je kunt snel wisselen van app, nu moet ik alleen nog leren er mee te werken :)

Op het eerste gezicht is alles dus prima in orde. Ik weet niet hoe lang de accuduur is, ik heb hem pas 1x opgeladen, vandaar de 7.

CDG73 14-04-2014

Zeer tevreden over het product!
Had niet gedacht dat we het zoveel zouden gebruiken...
De accuduur kan altijd beter maar zeker niet slecht.

Rens1989 13-04-2014

Tablet nu ongeveer 1 week in bezit en pas 1 keer op hoeven laden.
Scherm is haarscherp!
Zelfs het geluid, wat ik vaak minder vind bij telefoons en/of tablets is goed.
Ook is de opstartsnelheid natuurlijk goed.
Je drukt op de home button, even ontgrendelen en je kunt meteen aan de gang.

Een echte aanrader deze tablet!

René.G. 05-04-2014

Goed beeld. Makkelijk om mee te werken. Vrij intuïtief te bedienen, zeker omdat ik nooit eerder een tablet heb gehad. Veel sneller als pc. Veel apps te vinden en makkelijk te installeren.
Soms is touch-screen iets te gevoelig.

Pietje Jank 01-04-2014

Prachtige tablet, nergens problemen mee, pen werkt super, de foto bewerking software ook, scherm super kwaliteit.

Het merendeel van het "gejank" hier over slechte dingen betreffende deze naar mijn mening uitmuntende tablet zijn volgens mij gebaseerd op eigen onvermogen om goed om te kunnen gaan met technologie.

Stekkertje kapot? Doe dan voorzichtig en ga niet huilen als je geen garantie krijgt, het is je eigen schuld, batterij duur slecht? Vele weten dat je deze eerst een paar keer geheel moet ontladen en daarna geheel opladen, niet bij half batterij laden, dus eigen schuld. Zeiken over beeldscherm resolutie? Pas dan je instellingen aan, alleen maar bedroeft over een cashback wat te lang duurt? Jij vrek, je hebt toch een goed product? I-pad beter? Stop dan een appel in je....

99% van de klachten hier zijn uit eigen onvermogen en ligt niet aan het apparaat.

Jordiy 30-03-2014

Beeldscherm is superscherp, snelheid van de processoren merk je met alle apps, maar uiteraard vooral met de iets zwaardere apps en de accuduur valt mij tot nu toe erg mee. Ik heb hem nu een aantal dagen, en hij bevalt super!

sinnemat 30-03-2014

Een superscherp beeld en met de pen precies en nauwkeurig te bedienen. Heel prettig om mee te werken en is supersnel.

ikh56789 29-03-2014

Geweldige tablet, snel en mooie beeldscherm. Met de S pen en Polaris is het prima om een PP presentatie te doen. Vooral met de Allcast hub.

Jan v Hensbergen 28-03-2014

Werkelijk een geweldige Tablet snel helder alles er op en er aan heb de tab. nu 3 maanden zou niet anders meer willen.