Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB op Kieskeurig.nl.

KayF 08-05-2020

Geen widevine L1

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Op zich een goede tablet. Voor de prijs redelijk snel en een goede bouwkwaliteit. Geweldige accuduur, dat is echt een pluspunt. Maar de schermresolutie vind ik echt ondermaats. Ook heeft deze tablet geen Widevine L1 maar een L3 certificatie. Dat betekent dat je geen video (zoals Netflix, Amazon, Disney) kunt streamen in FHD. De 10"1 inch variant van deze tablet heeft wel een L1 certificatie, dus het ontgaat me waarom deze tablet dat niet heeft. Echt een gemis, jammer!

Karel Jansen 03-05-2021

Onvoldoende innovatief

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zilver / 32 GB

Ik zocht een vervanger voor de Galaxy Tab S 8.4 uit 2014 en heb deze hiermee vergeleken.
De Tab A 8.0 heeft een snellere processor, blijkt ook uit performance test, maar ik ervaar niet een spectaculaire verbetering bij normaal gebruik. Het scherm van de Tab A 8.0 kan niet tippen aan dat van de Tab S 8.4. De Tab s 8.4 is slanker en lichter, ligt een stuk comfortabeler in de hand. Helaas de Tab A 8.0 verslaat de zeven jaar oude Tab S 8.4 niet. Het vergelijk is misschien niet helemaal fair omdat de Tab A goedkoop is, maar tablets van dit formaat worden nauwelijks meer gemaakt.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goed accuduur

Minpunten

• Zwaar
  • Matig scherm

Cobi 1947 29-04-2021

Grootste wens is vervuld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Het is zo lekker luisteren naar de muziek uit deze tablet met bijpassende jbl box. Ik geniet ten volle.

Anoniem 29-04-2021

Goed merk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

helaas had ik van de beschermhoes verwacht dat de ipad uit zichzelf zou blijven staan. Nou moet ik het steeds tegen een boek aan zetten.

NietAna 22-04-2021

Nice

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

- Het is een zeker snel werkende tablet en goed om mee te tekenen. Heeft ook zeker veel GB als je het wilt gebruiken voor school. Het is wel naar dat het soms niet functioneert, maar dat is alleen met screen protector.

Voor de rest een hele goede tablet voor verschillende taken

Anoniem 22-04-2021

Klein maar fijn. En zeer praktisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Een lekker handig formaat. Ook in de keuken voor mijn recepten tot aan boeken lezen in de tuin. Een prima tablet voor een leuke prijs

Anoniem 21-04-2021

Tablet goed | Book cover (Samsung) minder

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

De tablet werkt goed, maar wanneer ik de Samsung book cover openklap reageert de tablet vaak niet. Dat vind ik wel een nadeel.

jc23051978 21-04-2021

Goed beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

mijn dochter is heel blij met de tab, het beeld is goed en de snelheid is ook prima.
Gaat overal mee naar toe.

Jacob13 12-04-2021

Mooi en goede tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

in het verleden had ik een tab 3, en ik dacht wat moet ik er mee, maar mijn vrouw gebruikt al een poosje de tab a8 en ik ontdekte dat deze tab een hele vooruitgang was ten opzichte van de vroegere tab. De prijs was ook gunstig om deze prima tablet aan te schaffen

fvdb53 08-04-2021

Fijnen tab deze 8 juiste grote, om mee te nemen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Fijn tab deze 8 ook de links met mijn tv en telefoon te gebruiken. Zou dit iedereen aanraden als ze zien dat ik hem gebruik

Rg92 04-04-2021

Een super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Voor een aantal weken terug deze tab aangeschaft. En nog geen enkel moment spijt er van gehad. Hij is extreem licht in gewicht heel snel en een super beeld kwaliteit. Een super tablet voor een betaalbare prijs.

Nnnn 24-03-2021

Handig formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Werkt goed. Handig formaat om bijv. mee te nemen..ook een erg mooi beeld...en verder makkelijke bediening..

Zoë21 20-03-2021

Aanrader!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Het is echt een aanrader want het is gwn een perfecte maat en hij loopt nii vast en gaat nii snel kapot.

MissSas 15-03-2021

Klein maar fijn!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Het tablet bevalt mij goed! Het is een klein maar fijne tablet, handig om mee te nemen op werk/school en voor thuis. Ik vind het fijn dat het super snel is en dat ik mijn gegevens van mijn telefoon ook erin kan zetten.

Cor de1e 15-03-2021

Alles onder een hoedje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Hallo, Het is echt een genoegen Samsung te hebben, Sammsung tablet, Samsung Smartfoon, afijn het is heerlijk dat alle apparaten met elkaar compatibel zijn, de fotos vliegen van je handy naar je teblet, en jou kontacten van je tablet naar je handy, enzo verder, en altijd op de nieuwste stand dank je Samsung.

DannydB 14-03-2021

doet perfect waarvoor hij dient

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

ik gebruik tablet als afstandsbediening voor mijn nieuwe Samsung tv en werkt zo perfect voor casten en dergelijke

Anoniem 14-03-2021

Top model

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Ik heb qua telefoon altijd samsung. Had geen geld voor een tablet maar kreeg deze van een collega.
Ben er super blij mee. Ligt lekker in de hand. Batterijen gaan lang mee. Even een momentje om me terug te trekken van alle drukte

Lieneke23 11-03-2021

Handige kleine tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Erg fijne tablet om mee te werken. Net even wat groter dan je mobiel, waar je makkelijk een spelletje op kunt spelen, een boek kunt lezen of een serie kunt kijken. Het enige min puntje aan de tablet zijn de dikke randen en dat die bij sommige spelletjes een wat pixelig beeld geeft.

Ndeb 10-03-2021

Super blije dochter!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Me dochter van 4 kreeg thuis school (en waarschijnlijk nog wel vaker) en moest elke keer op mijn werklaptop of haar broer zijn tablet. Ze wilde eigenlijk toch ook graag 1 die helemaal van haar was en eigenlijk leek mij dat ook prettiger.
Na veel lezen en uitzoeken kwamen we op deze en wij zijn super tevreden. Hij ligt lekker in de hand, is vriendelijk in gebruik, ook voor mijn dochter en scherm is perfecte grootte.
Blij dat ik hem heb aangeschaft.

Miriam8819 05-03-2021

Fijne kleine tablet met een lange batterijduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Fijne kleine tablet. Ideaal voor kinderen om filmpjes te kijken en spelletjes te doen. Lange batterijduur en fijn in gebruik zoals ik van samsung gewend ben